tuo D-vitamiini. Olen syönyt elokuusta -09 lähtien 20 mikrogrammaa D-vitamiinia purkista ja iho ei ole ollut koskaan näin hyvässä kunnossa tähän aikaan vuodesta. Yleensä aina syksyn tullen iho huononee todella ja olenkin joutunut ottamaan valohoitokuurin joka vuosi tilanteen rauhottamiseksi. Nyt tilanne on aivan toinen, aivan jokunen pieni näppy on ilmaantunut ja nekin olen saanut hoidettua hyvin pian Daivobetillä poies, iho on siis puhdas. En ole elämässäni muuttanut mitään muuta kuin aloittanut D-vitamiinin syönnin, joten muuta syytä en löydä ihon hyvään vointiin. Minulla on Guttata tyyppinen psori, jossa ihottuma on ollut tosi pieni täpläistä ja läiskät ohuita.
KYLLÄ ON IHME AINE
2
924
Vastaukset
- onnellinen terve
Myös minulla parani psoriasis D-vitamiinilla. Iho on tosi hyvässä kunnossa. Ihottumaa oli päänahassa, käsissä,kyynärpäissä,jaloissa, kasvoissa.Olin lähes toimintakyvytön, iho oli ajoittain niin pahassa kunnossa.
Sitten aloin syödä D-vitamiinia ja jopa alkoi tehota. Mikään muu ei ole auttanut, kaikki on kokeiltu.
Syön myös valkosipulia päivittäin. Silläkin voi olla osansa paranemisessa onhan se luonnon antibiootti. - soow
Aloin myös, ihan eri syistä kylläkin. Pelkäsin flunssaa niin paljon että aloin syömää D vitamiinia. Jokavuotiset influenssat ovat aiheuttaneet minulle joka vuotisen psorin pahenemisen. Iho on puhdas, ainoa joka minua koskaan on auttanut on joko aurinko, dvitamiini tai sisäiset lääkket. Lääkerasvat olleet rahan tuhlausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708