KYLLÄ ON IHME AINE

DDDD

tuo D-vitamiini. Olen syönyt elokuusta -09 lähtien 20 mikrogrammaa D-vitamiinia purkista ja iho ei ole ollut koskaan näin hyvässä kunnossa tähän aikaan vuodesta. Yleensä aina syksyn tullen iho huononee todella ja olenkin joutunut ottamaan valohoitokuurin joka vuosi tilanteen rauhottamiseksi. Nyt tilanne on aivan toinen, aivan jokunen pieni näppy on ilmaantunut ja nekin olen saanut hoidettua hyvin pian Daivobetillä poies, iho on siis puhdas. En ole elämässäni muuttanut mitään muuta kuin aloittanut D-vitamiinin syönnin, joten muuta syytä en löydä ihon hyvään vointiin. Minulla on Guttata tyyppinen psori, jossa ihottuma on ollut tosi pieni täpläistä ja läiskät ohuita.

2

941

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen terve

Myös minulla parani psoriasis D-vitamiinilla. Iho on tosi hyvässä kunnossa. Ihottumaa oli päänahassa, käsissä,kyynärpäissä,jaloissa, kasvoissa.Olin lähes toimintakyvytön, iho oli ajoittain niin pahassa kunnossa.
      Sitten aloin syödä D-vitamiinia ja jopa alkoi tehota. Mikään muu ei ole auttanut, kaikki on kokeiltu.
      Syön myös valkosipulia päivittäin. Silläkin voi olla osansa paranemisessa onhan se luonnon antibiootti.

• soow

Aloin myös, ihan eri syistä kylläkin. Pelkäsin flunssaa niin paljon että aloin syömää D vitamiinia. Jokavuotiset influenssat ovat aiheuttaneet minulle joka vuotisen psorin pahenemisen. Iho on puhdas, ainoa joka minua koskaan on auttanut on joko aurinko, dvitamiini tai sisäiset lääkket. Lääkerasvat olleet rahan tuhlausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      108
      1339
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      992
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      874
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      682
    6. 32
      665
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      17
      597
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      596
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43