KYLLÄ ON IHME AINE

DDDD

tuo D-vitamiini. Olen syönyt elokuusta -09 lähtien 20 mikrogrammaa D-vitamiinia purkista ja iho ei ole ollut koskaan näin hyvässä kunnossa tähän aikaan vuodesta. Yleensä aina syksyn tullen iho huononee todella ja olenkin joutunut ottamaan valohoitokuurin joka vuosi tilanteen rauhottamiseksi. Nyt tilanne on aivan toinen, aivan jokunen pieni näppy on ilmaantunut ja nekin olen saanut hoidettua hyvin pian Daivobetillä poies, iho on siis puhdas. En ole elämässäni muuttanut mitään muuta kuin aloittanut D-vitamiinin syönnin, joten muuta syytä en löydä ihon hyvään vointiin. Minulla on Guttata tyyppinen psori, jossa ihottuma on ollut tosi pieni täpläistä ja läiskät ohuita.

2

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen terve

Myös minulla parani psoriasis D-vitamiinilla. Iho on tosi hyvässä kunnossa. Ihottumaa oli päänahassa, käsissä,kyynärpäissä,jaloissa, kasvoissa.Olin lähes toimintakyvytön, iho oli ajoittain niin pahassa kunnossa.
      Sitten aloin syödä D-vitamiinia ja jopa alkoi tehota. Mikään muu ei ole auttanut, kaikki on kokeiltu.
      Syön myös valkosipulia päivittäin. Silläkin voi olla osansa paranemisessa onhan se luonnon antibiootti.

• soow

Aloin myös, ihan eri syistä kylläkin. Pelkäsin flunssaa niin paljon että aloin syömää D vitamiinia. Jokavuotiset influenssat ovat aiheuttaneet minulle joka vuotisen psorin pahenemisen. Iho on puhdas, ainoa joka minua koskaan on auttanut on joko aurinko, dvitamiini tai sisäiset lääkket. Lääkerasvat olleet rahan tuhlausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      213
      5378
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      132
      5004
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      14
      4791
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      121
      2027
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1771
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      81
      1635
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1441
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      89
      1275
    9. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      379
      1260
    10. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1085
    Aihe