tuo D-vitamiini. Olen syönyt elokuusta -09 lähtien 20 mikrogrammaa D-vitamiinia purkista ja iho ei ole ollut koskaan näin hyvässä kunnossa tähän aikaan vuodesta. Yleensä aina syksyn tullen iho huononee todella ja olenkin joutunut ottamaan valohoitokuurin joka vuosi tilanteen rauhottamiseksi. Nyt tilanne on aivan toinen, aivan jokunen pieni näppy on ilmaantunut ja nekin olen saanut hoidettua hyvin pian Daivobetillä poies, iho on siis puhdas. En ole elämässäni muuttanut mitään muuta kuin aloittanut D-vitamiinin syönnin, joten muuta syytä en löydä ihon hyvään vointiin. Minulla on Guttata tyyppinen psori, jossa ihottuma on ollut tosi pieni täpläistä ja läiskät ohuita.
KYLLÄ ON IHME AINE
2
941
Vastaukset
- onnellinen terve
Myös minulla parani psoriasis D-vitamiinilla. Iho on tosi hyvässä kunnossa. Ihottumaa oli päänahassa, käsissä,kyynärpäissä,jaloissa, kasvoissa.Olin lähes toimintakyvytön, iho oli ajoittain niin pahassa kunnossa.
Sitten aloin syödä D-vitamiinia ja jopa alkoi tehota. Mikään muu ei ole auttanut, kaikki on kokeiltu.
Syön myös valkosipulia päivittäin. Silläkin voi olla osansa paranemisessa onhan se luonnon antibiootti. - soow
Aloin myös, ihan eri syistä kylläkin. Pelkäsin flunssaa niin paljon että aloin syömää D vitamiinia. Jokavuotiset influenssat ovat aiheuttaneet minulle joka vuotisen psorin pahenemisen. Iho on puhdas, ainoa joka minua koskaan on auttanut on joko aurinko, dvitamiini tai sisäiset lääkket. Lääkerasvat olleet rahan tuhlausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570