kirkollisvero nousee

3

Mihin Imatran seurakunnan rahat menevät?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kirkollisvero nousee vain harvassa seurakunnassa/1135250965844

Jos et halua maksaa Imatran pappien palkkoja, eroa kirkosta

http://eroakirkosta.fi/

14

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaloilla äänestänyt

      Ja luuletteko että veron korotus jää tähän. Imatralla erotaan kirkosta kiihtyvällä tahdilla. Kiitos kirkko"herra" Aallon.

      Ihmiset ovat saaneet tarpeekseen tästä ilveilystä. "Nainen" jolla on munat ja miehen ulkonäkö,johtaa kirkkoa. Ei ihme että ihmiset äänestävät jaloillaan. Ja kaiken hyvän päälle hän väittää että veron korotus on saanut ihmiset eroamaan. Ja paskat.

      Ihminen joka haluaa olla kirkossa ei eroa 0,25%:n takia. Kyllä syyt on nyt muualla. Mitenkä kauan imatran seurakunnan talous kestää eroja. Ei veroja voi loputtomiin nostaakkaan. Sillä ne saattaisivat johtaa uuteen eroaaltoon.

      Eroaalto. Siinäpä oiva lempinimi kirkkoherrallemme. Täytyykin koittaa lanseerata,O.EroAalto.

      • antikfil

        joka aiheesta.todellakin tässä talous tilanteessa monet eroavat myös ihan taloudellisista syistä.tiedän ihmisiä joille kaikki eurot on nyt tärkeitä lomautusten ja irtisanomisten aikana.mut sie haluut ajatella että kaikki on kirkkoherran syytä. ja muuten Imatran seurakunta on viimeksi n.30v. sitten korottanut kirkollisveroa.lähi seurakunnissa on muuten ollut korkeampi veroprosentti jo kauan.eli revi siitä.Aika katkera ihminen olet, sinä JALOILLA ÄÄNESTÄNYT"


      • Näin.
        antikfil kirjoitti:

        joka aiheesta.todellakin tässä talous tilanteessa monet eroavat myös ihan taloudellisista syistä.tiedän ihmisiä joille kaikki eurot on nyt tärkeitä lomautusten ja irtisanomisten aikana.mut sie haluut ajatella että kaikki on kirkkoherran syytä. ja muuten Imatran seurakunta on viimeksi n.30v. sitten korottanut kirkollisveroa.lähi seurakunnissa on muuten ollut korkeampi veroprosentti jo kauan.eli revi siitä.Aika katkera ihminen olet, sinä JALOILLA ÄÄNESTÄNYT"

        Minäkin erosin O. Aallon takia ennenkuin tuli O .Ero-Aalto


      • eronnut2009
        Näin. kirjoitti:

        Minäkin erosin O. Aallon takia ennenkuin tuli O .Ero-Aalto

        Minä erosin ihan veron, ja seurakunnan suvaitsevaisuuden puutteellakin oli osansa, tai sanotaan että se oli viimeinen niitti.
        Jääpähän n520e enempi vuodessa taskunpohjalle...


      • ,.,.,.,.,..,

        siinä joku tekopyhä joka yrittää selittää et eroaa kirkosta jonkun pastorin takia.Miks et sano suoraan et oot pers auki?????Minä ainakin luultavasti eroon kun ja jos jaksan sen takia et se vero on liian suuri.


      • jalolla äänestänyt
        ,.,.,.,.,.., kirjoitti:

        siinä joku tekopyhä joka yrittää selittää et eroaa kirkosta jonkun pastorin takia.Miks et sano suoraan et oot pers auki?????Minä ainakin luultavasti eroon kun ja jos jaksan sen takia et se vero on liian suuri.

        ja ainoastaan O.A:n takia. Jos O.A. ei olisi tullut papiksi tai kirkkoherraksi olisin jäänyt seurakuntaan. Ja en muuten ole persaukinen. Enkä olisi ollut sitä vaikka olisin jäänytkin. Mutta minä en pervojen palkkoja maksa. Jäävätpä ne satkun omaan käyttöön,ihan kiva 1,5% palkankorotus ja ilman neuvotteluja.


    • 25
      • hullu'

        mie erosin vaan kun ääni päässä käski niin


      • 24
        hullu' kirjoitti:

        mie erosin vaan kun ääni päässä käski niin

        Kaikki toivo ei ole sinulta mennyt, koska vähän järkeä on tallella


      • verot

        Vaan kirkollisveroja. :D Ameriiiikassakin kolehtit yms kirkkokansan maksamat dollarit ohjautuivat todistetusti epäsuorasti pornobisnekseen. Minusta se on sentään suurempi paha kuin se mitä Aalto teki.


    • hornaan

      imatran tapauskolliset vaan valittaa.johan nyt on kumma kun joku kirkko saa päänne sekaisin.helvetinkö apua tästä kaikesta on.unohtakaa koko laitos ja eläkää.

    • 14

      Imatran kirkkovaltuusto mokasi , kun päätti korottaa kirkolisveroa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe