No niin, en usko niinkään kädestäennustamiseen, mutta sain erään tapauksen johdosta käteeni ikävän haavan, joka on yllättävän syvä verrattuna siihen, mikä sen teki.
No, haavan syvyys ja pituus luultavasti johtui siitä, että se sattui juuri elämänviivani kohdalle, joka on jo valmiiksi kuin "haava", eli syvä viiva kädessä.
Niin, mitä se nyt sitten mahtaa tarkoittaa minulle? :)
Kenties jotain ikävää? Nyt kun kohta on arpeutunut, elämänviivan uurteisuus on kadonnut keskeltä jonkin matkaa, ja tilalla on punakka arpi. Tulevaisuudessa se varmaan jää hailakaksi arveksi, mutta en usko, että se palautuu enää sellaiseksi risteileväksi ihouurteeksi.
Onko tämä nyt sitten huono enne, kun tällainen sattui? Toiveikas ajatus käväisi mielessäni, että ehkä tämä "keskiaika" elämässäni, elämänviivallani on ohi, ja kuin kokonaan pois pyyhitty. Ehkä nyt alkaa parempi aika... :)
Huom. haava sattui oikeaan käteen, olen kuullut että ennustaminen tapahtuu vain vasemmasta, joten ehkei tällä liene merkitystä.
Kädestä ennustajat-katkennut elämänviiva
3
1408
Vastaukset
- kohtalo viivassa.
Siis sä sait haavan kätees.
Ja sitten pohdiskelet että
mahtaakohan sen mahdolisesti vaikuttaa jotenki sun kohtaloon koska haava sattu "elämänviivan kohdalle".
Tota joo.
Lunta sataa jouluna, toivottavasti. - symbolsareus
Katkeama elämänviivassa kyllä edustaa jonkinlaista symboliikkaa, uskokoon ken tahtoo.
Minulla on katkeama myös, ja ajoittuu tarkalleen kriisivaiheeseen, jossa oli elämää ja kuolemaa. Koska sitä tulkittiin niin, että uusi viiva alkoi katkeaman kanssa vähän päällekkäin, seuraavat elämänvaiheet ovat menestyksekkäimpiä. Näin on ollut. Toki vastoinkäymistäkin, mutta paremmin "välineitä" niiden varalle. Eli kasvun prosessi, jossa oma havahtuminen ja tiedostaminen lisääntyy. Kait tätä nyt voi kutsua Uuden paremman vaiheen aluksi.- Anonyymi
Neljässä kädessä olen nähnyt elämänviivan katkeavan. Kolmessa tapauksessa se on tiennyt tavallaan ennenaikaista kuolemaa; yksi kuoli 30 vuotiaana, toinen 40 vuotiaana ja kolmas 62 vuotiaana. Nuorin näistä teki itsarin, mutta outoa kyllä, kaksi muuta kuoli aivokasvaimeen. Neljäs elää, on 25 vuotias. Katsoin hänen kättään silloin kuin hän oli pikkulapsi. Hänellä katkeama oli hyvin alussa. Sydän syrjällään odotan, mitä tapahtuu. Joidenkin tulkintojen mukaan katkeava, mutta limittäin menevää elämänviivaa pidetään suurena muutoksena elämässä, esim. kuulemma pakolaisena maahan muuttaneilla näkee hetken kaksinkertaisena kulkevaa elämänviivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886