Leimaako Diili- ohjelma loppuiäksi?

handek

Esim.Minna Sutisen persoonasta saatiin sellainen mielikuva, joka ei juuri houkuttele hänen kanssaan yhteistyöhön...

13

949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1875545456

kenenkään meistä tarvitsee ollakkaan.Missään tekemisissä.

• handek

Mutta eikös hänellä ole oma yritys?

• 5+4+12121
        handek kirjoitti:

Mutta eikös hänellä ole oma yritys?

eivät voi valita.
        On oltava siellä missä joku maksaa palkan

• asiat asioina

Normaali ihminen pystyy erottamaan todellisuuden ja televisioviihteen.

Muuttuuko ihmisten suhtautuminen Harkimoon koska hän on 'ittuillut pari kuukautta diilin kilpailijoille televisiossa ?

Kysymyksessä on Harkimon keino hakea Sipoonranta-projektille tunnettavuutta, eikä ole edes varma tuleeko hän palkkaamaan kisan voittajaa mihinkään toimeen.

• handek

Ei juuri sitä tee. Menisitkö ostamaan Heidi Luumilta jotain?
        Kiertäisin mahdollisimman kaukaa!

Ai, niin te naisethan suorastaan juoksisitte tyrkylle=))

• 7+1
        handek kirjoitti:

Ei juuri sitä tee. Menisitkö ostamaan Heidi Luumilta jotain?
        Kiertäisin mahdollisimman kaukaa!

Ai, niin te naisethan suorastaan juoksisitte tyrkylle=))

haeta myyjää, vaan myyntijohtjaa. Jethrolta en ostisi yhtään mitään.

• = ?

koskaan katsonut, lukuunottamatta muutamaa pätkää. Melkoisia pellejä koko teatteri täynnä. Ei mitään järkeä koko ohjelmassa. Harkitsen jo luopumista koko televisiosta.

• handek

Hän on niin läpinäkyvä, sympaattinen pallukka. Avoin.
      Hänen puheestaan kun suodattaa 90% pois, loppu toimii.
      Hänestä huokuu kuitenkin sympatiaa ja välittämistä, millä on myyntityössä merkitystä jonniin verran...

Toista ääripäätä edustavat kylmän laskennalliset naiset, joista tosin toinen jo putosikin.
      Luumi on lentoemäntätyyppi. Hymyilee kauniisti kaikille, selän takana suupielet kääntyvät alaspäin.
      Puhetta, mutta siihen se jääkin. Ei oikein näkemystä, johtaisi autoritäärisesti, mikä ei toimi.

Antti nyt on vielä kehitysvaiheessa, varmasti huippumyyjä.
      Media on vain hänelle ilmeisen väärä. Autokauppaskenaario väläytteli hänen parhaita puoliaan.
      Kahdenkesken varmasti miellyttävä henkilö.
      Mielestäni ei esimiesainesta.

Eli mitä Hjallikselle käteen jää?

Ei yhtään mitään.

• oree

On ollut setä ennenkin. 20.000€ on maksussa edellisestä petoksesta talokaupoissa. Torikauppiaaksi sopiva.

• ...

Julkisuus on rankkalaji. Jos siihen lähtee, ei sitä voi ikinä pyyhkiä pois. Ihmeen paljon kyllä pienessä maassa riittää ihmisiä, jotka hyvillä mielin ja ylpeänä käyvät heiluttelemassa peittoja jossain BB:ssä ;DDD

>Ei olla valtavan juroja ja sulkeutuneita enää. Liekö sitten kovinkaan hyvä asia noin yleensä. Melkein mikä tahansa duunipaikka haettavana, ekana on aina "sosiaalisuus" ja sitten jossain välissä vähän udellan sitä koulutusta ja kokemustakin. Siitäkin voi vetää johtopäätöksiä.

Mutta kyllä mä jethron välittömästi ottaisin automyyjäksi, jos sattuis oleen autokauppa. Ja sitä tummaa pimatsua en ottais ees siivoomaan siihen kauppaan :DD

Vaikka kierto pikajulkkiksissa on kova. Telkkarissa ittensä julkisesti muinut on ittensä telkkarissa julkisesti muninut loppuiäkseen. Kas kun tutut tuntee ja muistaa.

Missäkö Juhana Helmenkalastajako? Jostain luin, että jotain hanttihommaa tekee sarasvuolle muutaman tonnin kuukausipalkalla. Noh, kaverilla vissiin on töitä, nyt kun on tämä laskusuhdannekkin. Eli ihan ok tulos.

Mä ite en todellakaan ole julkisuushakuinen ollut ikinä. Siitä harminsakin. Kun ihan outona ilmaantuu jonnekin jotain duunia kyseleen, pitää aina alkaa esittelemään ittensä alushousuista alkaen. Jos ois vähän ollut esillä, potkut ois selkeet jo ennen haastattelua :DDDD

Pienessä maassa on hankalaa olla julkkis. Kaikki tietää. Mutta riippuu asioista. Tampereella nuorempana tottui siihen, että jokapaikka oli julkisuudenhenkilöitä pullollaan. Noh, leskinen oli aina wiinervaldissa ja sunnuntaisin pellonpää oli tillikan terassilla kohmeloissaan pummaamassa kaljaa jne. Vähän eri asia, net oli esiintyviä taiteilijoita. Niihin ei kukaan kiinnittänyt mitään huomiota, ne kuului katukuvaan. Mutta kun oikeen aattelee, miks jonkun myyntipäällikön pitää olla julkkis?

Mulle nyt se ja sama, net sipoonrannan kämpät on mulle ylihintaisia. Mutta meinaan vaan, että toi iso kampanja on vähän kakspiippuinenkin juttu. Välttämättä kaikki ei halua ostaa kallista asunto jonkin pelletelkkariohjelman voittaneelta häiskältä, eikä halua itenkään sekaantua koko soppaan. Kämpät menee tietenkin kaupaksi, ainahan kaikki rakennettu on mennyt. Milloin olet kuullut purettavan uusia kerrostaloja, koska niihin ei saatukaan asukkaita...

hukkasin taas kerran näköjään ajatuksen.. juup, kyllä diilistä saa leiman otsaansa, ihan kuin kaikesta muustakin julkisuudesta. Maa on aika pieni, tänne on vaikea hukuttautua kun massaa ei ole. Monikan ei nyt kuitenkaan muuta ulkomaille imagoaan pakoon. Mun mielestä tää nykyinen diili on ollut hyvä. Kilpailijat ei ole niin kiinnostavia kuin ennen. Eikä tämä onneksi ole ollut ikinä niin fuulaattinen kuin alkuperäinen jenkki. Tässä on vaan yks merkille pantava juttu. Harkimo on useasti van tuonut esiin yhden perusasian. Hän tekee päätökset. Vaikka mitä viisaassti luennoidaan innovaatiosta ja sellaisesta. Harkimo sanoi suoraan, että persekertoimella net duunit jaetaan loppupeleissä :DDD

=DW=

• handek

Kukahan klassinen kaunotar poimisi kadulta Harkimon näköisen miehen?
        Hänellä niitä vain näyttää riittävän...
        Haloo naiset, mikähän tässä oikein painaa?

En toki vähättele hänen todennäköistä älyään, enkä maailmanympäripurjehduksen arvoa.
        Ehkä hänellä on karismaakin?

• Tarjushka
        handek kirjoitti:

Kukahan klassinen kaunotar poimisi kadulta Harkimon näköisen miehen?
        Hänellä niitä vain näyttää riittävän...
        Haloo naiset, mikähän tässä oikein painaa?

En toki vähättele hänen todennäköistä älyään, enkä maailmanympäripurjehduksen arvoa.
        Ehkä hänellä on karismaakin?

Öhmmm, halloo...taisit unohtaa yhden asian, ei niinkään vähäpätöisen:rahapussin. Saa kysyä kuka nainen on tyhmä: nainen joka ottaa valloittavan, tyhjäpäisen ja köyhän adoniksen vai lyhyenlännän, teräväpäisen ja taloudellisesti menesstyvän Harkimon. Hmmm, ei kovin vaikea kysymys.

• Köenig

Aivan hirvee nainen tuo Minna Sutinen, voi sen mies raukkaa kotona, kun tuollaisen kanssa joutuu elämään, varmaan sama k..a kotona myös, kuin ohjelmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4568
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3493
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2093
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      106
      1307
    Aihe