Riina olisi tuo kyseinen äiti, kun niin innokkaasti näitä asiaa koskevia viestejä poistelee..
Vaikuttaa siltä kuin..
6
326
Vastaukset
- so simple!
edelleenkään etteivät kyseiset avaukset kuulu tälle palstalle jonka vuoksi ne on poistettu.
Valitse oikea palsta avauksillesi niin eiköhän ne jää poistamatta, muistat vielä hyvän kirjoitustavan niin johan toimii.
Turhaa sinä omasta tyhmyydestäsi nariset täällä, vain sinä itse voit vaikuttaa viestiesi poistoihin tai poistamatta jättämiseen. - sä von Magnusti
ihan aikuisten oikeesti, että meitä muita kiinnostaa kenen pesässä sä olet sitä aatelista vehjettäs livottanu ja millä seuraamuksilla?
- Hani S
Noin itseriittoinen mies luulee itsestään mitä vaan.
Ja aina kun vastaatte tai kommentoitte sen viestiä, se on kuin heittäisi bensaa nuotioon.
- hauskaa5
kiva lueskella. Tästä pitäsi tehdä tositeevee. Mutta entäs se kolmas??
- von Lagerbommista
sais ihan kirjankin:"Magnus von Lagerbom ja hänen jumalaisen mulkkunsa seikkailut"
- :->
Heittääkö latvasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419