Menin viime kesänä naimisiin ja nyt tapasin miehen jonka kanssaolen seurustellut 3kk vaimoni tietämättä. En enää rakasta häntä, vaan tätä miestä. Mitä teen? Tmä on aivan hirveä tilanne... Olen aina pitänyt homoja hirveinä, mutta nyt huomaan itse olevani yksi heistä!!!!
Olen homo ja naimisissa naisen kanssa!!!!
5
1721
Vastaukset
- neuvo
Sun pitää kertoa vaimolles, rehellisyys on loppupeleissä aina parhaaksi. Tunnen yhden naisen joka oli naimisissa 16v miehen kanssa ja heillä oli 2 lasta. Mies salasi vuoden verran suhteensa toiseen mieheen, oli ollut hetero aiemmin, ja lopulta kertoi vaimolleen. Eniten naista loukkasi ensijärkytyksen jälkeen että mies piti samaan aikaan peliä toisen miehen kanssa. Asia on arka vielä nyt 10vuoden jälkeen varsinkin kun lapsille piti asiasta kertoa. Mies asuu nykyään miehen kanssa ja vaimo on uusissa naimisissa,lasten reaktioista en tiedä muuta kuin että lapset tapasivat isää kuitenkin säännöllisesti ja ovat aikuisia nykyään. Rehellinen täytyy olla kaikkia osapuolia kohtaan.
- Samaa mieltä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=705&posting=22000000002793223
Elämässä kannattaa olla rehellinen itsensä takia.Valeet vain pahentavat tilanteita ja kiduttavat ihmisiä joilla olisi onneen edellytykset.
Päästä vaimosi vapauteen ja pyydät vain anteeksi tapahtunutta.
- mie
ou, mikä tilanne.en oo ikinä ymmärtäny sitä, et miten voi muka yhtäkkiä vaan hokata et oon homo. Homous on mielestäni sairaus, tai sit se on kauhee koettelemus, jota vastaan täytyy taistella. Älä anna itsellesi mahdollisuutta olla tän kyseisen miehen kanssa, vaan mene hoitoon/pyydä apua. Mutta jokatapauksessa kerro vaimollesi tapahtumien kulusta. Vaimolla on oikeus tietää. Ja mikään ei ole sikamaisempaa, kuin epärehellisyys!
- zZz
Eihän se niin yksinkertaista ole, että yhtä äkkiä vain hokaa olevansa homo. Mutta kun elämä on monimutkaista ja ihmiset menevät virran mukana sosiaalisista paineista johtuen - esimerkiks naimisiin. Tää maa vilisee ukkomiehiä, joita kiinnostaa miehet, mutta vaimosta ja perheestäänkään eivät halua luopua. Miehet on ikään kuin "harrastus", joka ei edes muijalle kuulu - vähän niinku: mitä se sille kuuluu onks meillä kaverin kans mökillä seksiä vai ei. Se on tavallaan erillinen asia eikä miehen mielestä edes samassa mielessä pettämistä kuin suhde toiseen naiseen, joka vois uhata avioliittoa ja perhettä.
Monet alkavat elää homouttaan vasta keski-iässä. Ei yhtä äkkiä sen hokaten, vaan asiat itselleen myöntäen. - liberte
zZz kirjoitti:
Eihän se niin yksinkertaista ole, että yhtä äkkiä vain hokaa olevansa homo. Mutta kun elämä on monimutkaista ja ihmiset menevät virran mukana sosiaalisista paineista johtuen - esimerkiks naimisiin. Tää maa vilisee ukkomiehiä, joita kiinnostaa miehet, mutta vaimosta ja perheestäänkään eivät halua luopua. Miehet on ikään kuin "harrastus", joka ei edes muijalle kuulu - vähän niinku: mitä se sille kuuluu onks meillä kaverin kans mökillä seksiä vai ei. Se on tavallaan erillinen asia eikä miehen mielestä edes samassa mielessä pettämistä kuin suhde toiseen naiseen, joka vois uhata avioliittoa ja perhettä.
Monet alkavat elää homouttaan vasta keski-iässä. Ei yhtä äkkiä sen hokaten, vaan asiat itselleen myöntäen.olen itsekin miettinyt, että noin se varmasti menee...Ja tunnustan etten vaimona ole oikeastaan mustasukkainen vaikka huomasin mieheni yhden kaverin olevan hieman enemmän kuin kaveri. Jos kyseessä olisi ollut pettäminen toisen naisen kanssa olisin ollut raivoissani. Nyt jotenkin ajattelen, että eihän sukupuolisuudelleen oikein mitään voi. Rakkauteni miestäni kohtaan ei kadonnut, päinvastoin. Tilanne on varmasti hänelle kaksin verroin vaikeampi,oikeastaan vaakalaudalla olisi koko hänen elämänsä jos asia tulisi julki. Puhumattakaan miten vaikeaa se olisi lapsillemme ja suvulle jne.Joten hiljaisesti hyväksyin asian.Meillä on hyvä liitto ja ihana perhe.
Toisaalta asian paljastuminen selitti mistä monet ongelmat meidän keskinäisessä suhteessamme( siis seksin suhteen) ovat johtuneet..."vika" ei siis olekaan ollut vain minussa!
En koe, että suhde uhkaisi avioliittoamme ja siksi se ei tunnukaan niin pahalta...tämä yllätti minutkin!Mitenkähän mies kokisi sen jos vaimolla olisi lesbosuhde??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701