Väsynyt mikä väsynyt

jätetty09

Meillä kaks lasta.Toinen aloitti koulun ja toinen 2,5v.Mies päätti erota,kun tämä kuulema ei enää pitkään aikaan ole ollut kivaa.Meillä on ollut ihan tavallinen suhde.Olen yrittänyt pitää kotia kunnossa.Itse en ole osannut pitää puoliani en häntä,äitiäni tai appivanhempia kohtaan.Aina syy on minussa,olen ollut hiljaa.Nyt sit vaan terve tää on loppu!!Kivaahan on varmaan pari kertaa kuussa muksuja hoidella ja muu aika mennä omia menojaan.Mitäs minä?Hoidan lapsieni arjen ja heidän murheensa.Pienempi jo nyt kyselee missä isi on.No saanhan minäkin sen hengähdystauon,kun lapset ovat isällään,mutta mitä sitten.Nökötän yksin kotona..Ystäviä on,mutta huomasin sen melkein heti että eihän kellään ole aikaa olla tukena ihan kaiken aikaa.Yksinhän tässä on..Kukaan,en edes minä voinut kuvitella mitä tämä on ennenkuin se todella osuu omalle kohdalle.

3

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _minde__

tähän turtuu. melkein unohtaa itsensä. äiti pitää olla, nainen ei. äitinä saat haaveilla, kunhan kaikki liittyy lapsiesi tulevaisuuteen. kun koitat kertoa että haaveilet muustakin tämän äiti elämän ohella, kuten uusi ammatti yms, heti alkaa syyllistäminen: entä lapset? lapset tarvii äitiään. kaiken aikaa äitejä syyllisestään, varsinkin jos koitat saada edes piene hetken omaa aikaa. jotta saisit voimiasi kerätä. mutta sekin on väärin. sinu pitää jaksaa. se on äitiyttä.

näin minä koen asiat. näin minulle sanotaan.

tiedätkö mitä? sä jaksat. voimavarat kumpuaa jostain syvältä sisältä.
      eihän kukaan aina jaksa olla onnellinen, iloinen, hymyilevä. äitikin saa surra, olla surullinen, allapäin.. ja kun näistä selviää, lapsetkin näkee että ei maailma kaadu surullisuuteen ja että siitä selviää.

• jätetty09

sinulle kauniista sanoistasi.

• äiti kolmelle

Et vaan ymmärrä, että sinulla ON kaikki avaimet onneen. Mitä se on, että kadehdit että miehen kelpaa, kun saa mennä omia menojaan. Ainakaan minä en halua mennä omiamenojani, vaan nautin lapsistani ihan oikeasti ja toden teolla. Mikään ei olisi minulle tärkeämpää kuin nämä omat lapset. Muut pitäköön huvitukset. Eivät ne oikeasti ole mistään kotoisin -ilman lapsia.

Jo siinä sen näet, kun lasten poissaollessa nökötät kotona. Mies nököttää melkein koko kuukauden. Kukaan kunnollinen nainen ei näet huoli miestä jolla on edellisetkin ruokot maksamatta.

Avaa silmät, huomaat, ettet ole yksin. Pienet kädet kietoutuvat kaulaasi, ja kuiskaa -"äiti?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 328
      4843
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2109
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1486
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1407
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      987
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe