ostin uusimman -hurja ,mykistyin

klassikkomies

Ostin elämäni ensimmäisen Katri Helena levyn Tulet Aina Olemaan .täytyy sanoa että on upea levy ,varsinkin se jos rakastat vähän ,se on väärin ,salaisuus ,on täysikuu ,laiva .........

9

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri Helenan fani

      Hienoa, että ostit uuden Katri Helenan levyn. Eikös olekin upea levy? Minäkin pidän kovasti tästä levystä ja mitä enemmän kuuntelen sitä enemmän pidän. Laulelen paljon näiitä lauluja itsekseen. Minusta on erittäin helppo laulaa Tulet aina olemaan, se on jotenkin heti alkuun jo tuli läheiseksi kappaleeksi.
      Hyvia kuuntelu hetkiä, sinulle klassikkomies

      • r.moore

        Minustakin levy vain paranee mitä kauemmin sitä kuuntelee. Ihan jokainen kappale ei avaudu välttämättä heti selvien hittien ohella. No ei paha kun "selviä hittejä" ovat suurin osa, jos ei kaikkikin.


      • 15 euroa olisi ok
        r.moore kirjoitti:

        Minustakin levy vain paranee mitä kauemmin sitä kuuntelee. Ihan jokainen kappale ei avaudu välttämättä heti selvien hittien ohella. No ei paha kun "selviä hittejä" ovat suurin osa, jos ei kaikkikin.

        Täti voisi pitää konserttilippujensa hintaa kohtuullisempana, pääsisi rahvaskin osallistumaan konsertteihin.


      • r.moore
        15 euroa olisi ok kirjoitti:

        Täti voisi pitää konserttilippujensa hintaa kohtuullisempana, pääsisi rahvaskin osallistumaan konsertteihin.

        Tosi on että raha on meille kaikille perustarpeisiin välttämätön. Kyllä se Katrin konserttikin perustarve on jos siellä kerran vuodessa käy. Moni muu laulaja ottaa tuon 15 euroa ja enemmänkin mutta aina ei ole edes oma bändi säestämässä. Muistan lukeneeni Katrin Salaisuus- kiertueella olleen Katri orkesteri tekniikka yhteenlaskettuna sellaisen noin 15 henkilöä, salivuokrat ja järjestäjäpalkkiot päälle. Ja verot. Silloin kyllä 15 euroa on niin vähän että ei taida syntyä minkäänlaista kiertuetta. Itse sain 2 lippua Katrin ja Jarin yhteiskonserttiin 24 eurolla, kumallakin omat orkesterit ja omat showt. Se on "vain" 12 euroa per esiintyjä. Ei paha. Kun tupakkiaski maksaa 5 euroa, kaljatuoppi saman, niin esim. niistä voi säästää konserttiin. Toki jos joutuu elämämään tonnilla tai vähemmällä kuussa, niin ymmärrän "tätittelijän" kommentin paremmin...MUutoin en ymmärrä.


      • Katri Helenan fani
        15 euroa olisi ok kirjoitti:

        Täti voisi pitää konserttilippujensa hintaa kohtuullisempana, pääsisi rahvaskin osallistumaan konsertteihin.

        Uskomatonta kuinka joillakin on sellainen käsitys, että Katri Helena pitäisi alentaa lipun hintaa. Minä itse olen valmis kyllä maksamaan lipusta oikean hinnan, kun on kyseessä Katri Helenan konsertti. On se kuitenkin niin suuri tapahtuma, kun pääsee kuuntelemaan hänen konserttiaan. On Katri Helenallakin omat menonsa ja että hän tekee valtavasti työtä tämän konsertin eteen. En pitä kalliina hänen konsertti lippuja. Kyllä meillä on niitäkin artisteja, jotka ottavat enemmankin, kun Katri Helena lipusta. Kaikkihan tässä elämässä maksaa ????
        On se niin valta ilo, kun käy kuuntelemassa Katri Helenaa, niin sitä taas jaksaa porskutella eteenpäin tässä elämässä.
        Odotan kovast, että pääsisin kuuntelemaan Katri Helenaa !!!!!


      • Katri-fani
        Katri Helenan fani kirjoitti:

        Uskomatonta kuinka joillakin on sellainen käsitys, että Katri Helena pitäisi alentaa lipun hintaa. Minä itse olen valmis kyllä maksamaan lipusta oikean hinnan, kun on kyseessä Katri Helenan konsertti. On se kuitenkin niin suuri tapahtuma, kun pääsee kuuntelemaan hänen konserttiaan. On Katri Helenallakin omat menonsa ja että hän tekee valtavasti työtä tämän konsertin eteen. En pitä kalliina hänen konsertti lippuja. Kyllä meillä on niitäkin artisteja, jotka ottavat enemmankin, kun Katri Helena lipusta. Kaikkihan tässä elämässä maksaa ????
        On se niin valta ilo, kun käy kuuntelemassa Katri Helenaa, niin sitä taas jaksaa porskutella eteenpäin tässä elämässä.
        Odotan kovast, että pääsisin kuuntelemaan Katri Helenaa !!!!!

        "itkenyt" KatriHelenan konserttilippujen hintaa, pikemminkin päinvastoin, koska olen aina saanut rahoilleni TÄYDEN vastineen! Enkä ole todellakaan mikään varakas ihminen, ajattelen aina sitä, kuinka ihanaa on päästä nauttimaan hyvästä musiikista ja upeasta esiintyjästä, joten tingin mielummin jostain muusta. Olen ollut Katrin fani alusta saakka, siis v:63 lähtien ja tulen aina olemaan!!!! Mitään parempaa kuin Katrin levy tai konsertti en rahoilleni keksi. KATRI ON PARAS!


      • v 52
        Katri-fani kirjoitti:

        "itkenyt" KatriHelenan konserttilippujen hintaa, pikemminkin päinvastoin, koska olen aina saanut rahoilleni TÄYDEN vastineen! Enkä ole todellakaan mikään varakas ihminen, ajattelen aina sitä, kuinka ihanaa on päästä nauttimaan hyvästä musiikista ja upeasta esiintyjästä, joten tingin mielummin jostain muusta. Olen ollut Katrin fani alusta saakka, siis v:63 lähtien ja tulen aina olemaan!!!! Mitään parempaa kuin Katrin levy tai konsertti en rahoilleni keksi. KATRI ON PARAS!

        Voi voi pankaa rahanne toki aivan mihin tahansa ennen kun tohn tätiin


      • Oli miten oli!
        Katri-fani kirjoitti:

        "itkenyt" KatriHelenan konserttilippujen hintaa, pikemminkin päinvastoin, koska olen aina saanut rahoilleni TÄYDEN vastineen! Enkä ole todellakaan mikään varakas ihminen, ajattelen aina sitä, kuinka ihanaa on päästä nauttimaan hyvästä musiikista ja upeasta esiintyjästä, joten tingin mielummin jostain muusta. Olen ollut Katrin fani alusta saakka, siis v:63 lähtien ja tulen aina olemaan!!!! Mitään parempaa kuin Katrin levy tai konsertti en rahoilleni keksi. KATRI ON PARAS!

        Puhut vähän,mutta asiaa!
        Nimittäin asia on juuri niin!!
        Näitä naukujia näyttää riittävän pilvin pimein tälläkin palstalla, oikestaan se ei ole meidän fanien ongelma!
        Katri on aina tervetullut konsertoimaan milloin tahansa!
        Lipunhinta ei ole mikään este! Että se siitä!


      • Katri-fani
        v 52 kirjoitti:

        Voi voi pankaa rahanne toki aivan mihin tahansa ennen kun tohn tätiin

        rahasi ihan minne haluat, ei kuulu mulle eikä kiinnosta!!! Itse tiedän minne omat pienet roposeni laitan, niin että saan niillä jotain mahdollisemman IHANAA. Siispä ne menee KATRI HELENAN musiikkiin, joko konsertin tai levyn merkeissä... Ja mieli on iloinen!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe