onko hyvä

hyperros

13

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13

      Hp:tä saa Siwastakin ja se maistuukin joltain.

      • hyperros

        Oikeesti ei mitään pelleilyjä!


      • ole mitään
        hyperros kirjoitti:

        Oikeesti ei mitään pelleilyjä!

        pelleilyä, Miks hiivatissa pitää osta kone jostain hoppihaalista?


    • ...joten sinulle täydellisen sopiva kone.

      • hyperros

        VITUN MOLOPÄÄ, KUN SAAN SINUT KÄSIINI NIIN KOVERRAN SINUN VITUN KUSIPÄÄSTÄ ITSELLENI KUPIN JA MYYN SEN JOHONKIN VITUN KÖYHÄÄN MAAHAN LASTEN POTAKSI.
        JOTEN JOS SULLA EI VITTU OO MITÄÄN JÄRKEVÄÄ ASIAA NIIN PIDÄ SE VITUN NAISELLINEN TURPAS KIINNI.
        VITUN "TEINI" SAATANA.
        TUSKIN SUN ÄITISKÄÄN SUA JÄÄ KAIPAAMAAN.

        (MITÄ YHTEISTÄ ON SUN KALTASEN HOMON SYNTYMÄLLÄ JA KUOLEMALLA???????
        -KUMMATKIN OLI VAHINKOLAUKAUS HUOLTSIKAN TAKAPIHALLA!
        (mut toivottavasti se toinen laukaisu ei oo vahinko)

        AJATTELEN VAIN PARASTA SUN KALTASELLE HOMO JUOPOLLE.


      • hyperros kirjoitti:

        VITUN MOLOPÄÄ, KUN SAAN SINUT KÄSIINI NIIN KOVERRAN SINUN VITUN KUSIPÄÄSTÄ ITSELLENI KUPIN JA MYYN SEN JOHONKIN VITUN KÖYHÄÄN MAAHAN LASTEN POTAKSI.
        JOTEN JOS SULLA EI VITTU OO MITÄÄN JÄRKEVÄÄ ASIAA NIIN PIDÄ SE VITUN NAISELLINEN TURPAS KIINNI.
        VITUN "TEINI" SAATANA.
        TUSKIN SUN ÄITISKÄÄN SUA JÄÄ KAIPAAMAAN.

        (MITÄ YHTEISTÄ ON SUN KALTASEN HOMON SYNTYMÄLLÄ JA KUOLEMALLA???????
        -KUMMATKIN OLI VAHINKOLAUKAUS HUOLTSIKAN TAKAPIHALLA!
        (mut toivottavasti se toinen laukaisu ei oo vahinko)

        AJATTELEN VAIN PARASTA SUN KALTASELLE HOMO JUOPOLLE.

        Vejä välillä henkee, niin et tukehu tuohon vitutukseesi.


      • hyperros
        Dr.xyz kirjoitti:

        Vejä välillä henkee, niin et tukehu tuohon vitutukseesi.

        Tässä kohta haukot henkees.
        toivottavasti elämäsi viimeset henkäsyt siitä bongistas on hyvät


      • Dr.xyz kirjoitti:

        Vejä välillä henkee, niin et tukehu tuohon vitutukseesi.

        Taitaa olla tuo Dr.xyz joku Poriin työttömäksi muuttanut savolais vempula, ainakin noista saatanan väsyneistä kommenteista ja murresanoista päätellen.
        Työttömillä on näköjään ylenmäärin aikaa lähetellä paskaviestejä asiapalstoille, kannattais ehkä harkita alan vaihtoa.


      • XYZ-fun club
        starttiventtiili kirjoitti:

        Taitaa olla tuo Dr.xyz joku Poriin työttömäksi muuttanut savolais vempula, ainakin noista saatanan väsyneistä kommenteista ja murresanoista päätellen.
        Työttömillä on näköjään ylenmäärin aikaa lähetellä paskaviestejä asiapalstoille, kannattais ehkä harkita alan vaihtoa.

        homo-hyperros poikaystävänsäkin mukaan gaymeihin?


      • hyperros
        XYZ-fun club kirjoitti:

        homo-hyperros poikaystävänsäkin mukaan gaymeihin?

        en ihan innostu mistään homo erotiikasta
        (ja susta mä en tiedä...... ....eikä oikein ees kiinosta)


    • gigulipiski
      • hyperros

        Onko toi hyvä surffailuun ja kevyeeseen pelailuun?


      • gigulipiski
        hyperros kirjoitti:

        Onko toi hyvä surffailuun ja kevyeeseen pelailuun?

        On, kelpaa parahultaisesti mainitsemiisi tarpeisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe