onko hyvä
13
253
Vastaukset
- 13
Hp:tä saa Siwastakin ja se maistuukin joltain.
- hyperros
Oikeesti ei mitään pelleilyjä!
- ole mitään
hyperros kirjoitti:
Oikeesti ei mitään pelleilyjä!
pelleilyä, Miks hiivatissa pitää osta kone jostain hoppihaalista?
...joten sinulle täydellisen sopiva kone.
- hyperros
VITUN MOLOPÄÄ, KUN SAAN SINUT KÄSIINI NIIN KOVERRAN SINUN VITUN KUSIPÄÄSTÄ ITSELLENI KUPIN JA MYYN SEN JOHONKIN VITUN KÖYHÄÄN MAAHAN LASTEN POTAKSI.
JOTEN JOS SULLA EI VITTU OO MITÄÄN JÄRKEVÄÄ ASIAA NIIN PIDÄ SE VITUN NAISELLINEN TURPAS KIINNI.
VITUN "TEINI" SAATANA.
TUSKIN SUN ÄITISKÄÄN SUA JÄÄ KAIPAAMAAN.
(MITÄ YHTEISTÄ ON SUN KALTASEN HOMON SYNTYMÄLLÄ JA KUOLEMALLA???????
-KUMMATKIN OLI VAHINKOLAUKAUS HUOLTSIKAN TAKAPIHALLA!
(mut toivottavasti se toinen laukaisu ei oo vahinko)
AJATTELEN VAIN PARASTA SUN KALTASELLE HOMO JUOPOLLE. hyperros kirjoitti:
VITUN MOLOPÄÄ, KUN SAAN SINUT KÄSIINI NIIN KOVERRAN SINUN VITUN KUSIPÄÄSTÄ ITSELLENI KUPIN JA MYYN SEN JOHONKIN VITUN KÖYHÄÄN MAAHAN LASTEN POTAKSI.
JOTEN JOS SULLA EI VITTU OO MITÄÄN JÄRKEVÄÄ ASIAA NIIN PIDÄ SE VITUN NAISELLINEN TURPAS KIINNI.
VITUN "TEINI" SAATANA.
TUSKIN SUN ÄITISKÄÄN SUA JÄÄ KAIPAAMAAN.
(MITÄ YHTEISTÄ ON SUN KALTASEN HOMON SYNTYMÄLLÄ JA KUOLEMALLA???????
-KUMMATKIN OLI VAHINKOLAUKAUS HUOLTSIKAN TAKAPIHALLA!
(mut toivottavasti se toinen laukaisu ei oo vahinko)
AJATTELEN VAIN PARASTA SUN KALTASELLE HOMO JUOPOLLE.Vejä välillä henkee, niin et tukehu tuohon vitutukseesi.
- hyperros
Dr.xyz kirjoitti:
Vejä välillä henkee, niin et tukehu tuohon vitutukseesi.
Tässä kohta haukot henkees.
toivottavasti elämäsi viimeset henkäsyt siitä bongistas on hyvät Dr.xyz kirjoitti:
Vejä välillä henkee, niin et tukehu tuohon vitutukseesi.
Taitaa olla tuo Dr.xyz joku Poriin työttömäksi muuttanut savolais vempula, ainakin noista saatanan väsyneistä kommenteista ja murresanoista päätellen.
Työttömillä on näköjään ylenmäärin aikaa lähetellä paskaviestejä asiapalstoille, kannattais ehkä harkita alan vaihtoa.- XYZ-fun club
starttiventtiili kirjoitti:
Taitaa olla tuo Dr.xyz joku Poriin työttömäksi muuttanut savolais vempula, ainakin noista saatanan väsyneistä kommenteista ja murresanoista päätellen.
Työttömillä on näköjään ylenmäärin aikaa lähetellä paskaviestejä asiapalstoille, kannattais ehkä harkita alan vaihtoa.homo-hyperros poikaystävänsäkin mukaan gaymeihin?
- hyperros
XYZ-fun club kirjoitti:
homo-hyperros poikaystävänsäkin mukaan gaymeihin?
en ihan innostu mistään homo erotiikasta
(ja susta mä en tiedä...... ....eikä oikein ees kiinosta)
- gigulipiski
Sama kone hiukan halvemmalla
http://www.multitronic.fi/index.php?prod=VL004EA#UUW- hyperros
Onko toi hyvä surffailuun ja kevyeeseen pelailuun?
- gigulipiski
hyperros kirjoitti:
Onko toi hyvä surffailuun ja kevyeeseen pelailuun?
On, kelpaa parahultaisesti mainitsemiisi tarpeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530625- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp75554