ihana joululaulu lapsuudesta

jouluiloa!

isä, äiti, on joulu tullut taas
on hankittu kuusi ja luntakin on maas
lahjat on antanut joulupukki
joulusanoman on lukenut meille ukki
silti tuntuu kuin jotain meiltä puuttuisi
miksi ihmiset muuten aina suuttuisi
eikö rakkautta rinnassa läheisten
voisi säilyä ylitse joulujen

isä, äiti niin hyvä minun on
kun on koti lämmin ja elo huoleton
kuitenkin kaukana maailmalla
nälkä on ja tuska, kärsimys kaikkialla
eikö han joulun lapsi heille annakaan
kodin lämpöä sekä suurta rakkauttaan
isä, äiti jospa rukous yhteinen
toisi maailmaan lämmön ja rakkauden

11

1705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvii tietää

      .

      • jouluiloa

        levyltä kun joulupukki suukon sai jostakin 80 luvun alkupuolelta


      • elka
        jouluiloa kirjoitti:

        levyltä kun joulupukki suukon sai jostakin 80 luvun alkupuolelta

        jos joltain löytyy niin youtubeen kiitos. muulta sanoi tämän kappaleen sisältävä kasetti itsensä irti ja olen tullut uskoon tämän kappaleen myötä joten haluaisin löytää tämän vielä


      • _Kata_
        elka kirjoitti:

        jos joltain löytyy niin youtubeen kiitos. muulta sanoi tämän kappaleen sisältävä kasetti itsensä irti ja olen tullut uskoon tämän kappaleen myötä joten haluaisin löytää tämän vielä

        Olen kanssa etsinyt kyseistä kappaletta, ja on ollut aika toivotonta. Jos jollain kyseinen kappale löytyy, niin olis kiva kuunnella sitä vaikka youtubesta.


      • ,,,,,,,++++++++
        _Kata_ kirjoitti:

        Olen kanssa etsinyt kyseistä kappaletta, ja on ollut aika toivotonta. Jos jollain kyseinen kappale löytyy, niin olis kiva kuunnella sitä vaikka youtubesta.

        En etsi valtaa loistoa

        yhä ajankohtainen vaikka vanha


      • joulu2

      • Niiikuuu

        Lapsen joulu, löytyy Spotifysta.


      • Anonyymi
        elka kirjoitti:

        jos joltain löytyy niin youtubeen kiitos. muulta sanoi tämän kappaleen sisältävä kasetti itsensä irti ja olen tullut uskoon tämän kappaleen myötä joten haluaisin löytää tämän vielä

        Rukoushan se tuo maailmaan lämmön ja rakkauden... Naurettavaa, että joku jaksaa vielä tänä päivänä uskoa tuollaiseen hölynpölyyn. Sodat, nälänhätä ym. pahuudet eivät maailmasta katoa, vaikka kuinka rukoilisi! Ihmisten omaa itsekkyyttä ja aiheuttamaa nuo vaikeudet ja siihen ei rukous auta.


    • Lapsenjoulu

      Tässä kaikkien aikojen hienoin joululaulu. Osaisiko joku vielä kertoa kappaleen nimen ja jonkun esittäjän jotta helpottuis tuo kappaleen metsästys.
      Itse muistan heleä äänisen tytön laulamana tämän. Toivon kanssa että jos joku saisi tämän kappaleen johonkin soimaan olisin onnellinen. kiitos ja kumarrus.

      • Fono tietää

        Tässä tietoa, lähteenä www.fono.fi

        Kappaleen nimi: LAPSEN JOULU
        Äänitteen (kasetti, CD tai LP-levy) nimi: KUN JOULUPUKKI SUUKON SAI 1981
        Esittäjä(t): KAUPPI, ANNE (TYT SU) LAARI, VIRPI (TYT SU)
        Tekijä(t): OIVANEN, O. KELAVIRTA, P. (SAN)

        En tiedä, mitä tuo (TYT SU) tarkoittaa, mutta äänitettä voit etsiä ainakin kirjastoista.


    • tonttu26

      joulumaa ja tule joulu kultainen ne on parhaita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe