isä, äiti, on joulu tullut taas
on hankittu kuusi ja luntakin on maas
lahjat on antanut joulupukki
joulusanoman on lukenut meille ukki
silti tuntuu kuin jotain meiltä puuttuisi
miksi ihmiset muuten aina suuttuisi
eikö rakkautta rinnassa läheisten
voisi säilyä ylitse joulujen
isä, äiti niin hyvä minun on
kun on koti lämmin ja elo huoleton
kuitenkin kaukana maailmalla
nälkä on ja tuska, kärsimys kaikkialla
eikö han joulun lapsi heille annakaan
kodin lämpöä sekä suurta rakkauttaan
isä, äiti jospa rukous yhteinen
toisi maailmaan lämmön ja rakkauden
ihana joululaulu lapsuudesta
11
1845
Vastaukset
- tarvii tietää
.
- jouluiloa
levyltä kun joulupukki suukon sai jostakin 80 luvun alkupuolelta
- elka
jouluiloa kirjoitti:
levyltä kun joulupukki suukon sai jostakin 80 luvun alkupuolelta
jos joltain löytyy niin youtubeen kiitos. muulta sanoi tämän kappaleen sisältävä kasetti itsensä irti ja olen tullut uskoon tämän kappaleen myötä joten haluaisin löytää tämän vielä
- _Kata_
elka kirjoitti:
jos joltain löytyy niin youtubeen kiitos. muulta sanoi tämän kappaleen sisältävä kasetti itsensä irti ja olen tullut uskoon tämän kappaleen myötä joten haluaisin löytää tämän vielä
Olen kanssa etsinyt kyseistä kappaletta, ja on ollut aika toivotonta. Jos jollain kyseinen kappale löytyy, niin olis kiva kuunnella sitä vaikka youtubesta.
- ,,,,,,,++++++++
_Kata_ kirjoitti:
Olen kanssa etsinyt kyseistä kappaletta, ja on ollut aika toivotonta. Jos jollain kyseinen kappale löytyy, niin olis kiva kuunnella sitä vaikka youtubesta.
En etsi valtaa loistoa
yhä ajankohtainen vaikka vanha - joulu2
,,,,,,,++++++++ kirjoitti:
En etsi valtaa loistoa
yhä ajankohtainen vaikka vanha - Niiikuuu
Lapsen joulu, löytyy Spotifysta.
- Anonyymi
elka kirjoitti:
Rukoushan se tuo maailmaan lämmön ja rakkauden... Naurettavaa, että joku jaksaa vielä tänä päivänä uskoa tuollaiseen hölynpölyyn. Sodat, nälänhätä ym. pahuudet eivät maailmasta katoa, vaikka kuinka rukoilisi! Ihmisten omaa itsekkyyttä ja aiheuttamaa nuo vaikeudet ja siihen ei rukous auta.
- Lapsenjoulu
Tässä kaikkien aikojen hienoin joululaulu. Osaisiko joku vielä kertoa kappaleen nimen ja jonkun esittäjän jotta helpottuis tuo kappaleen metsästys.
Itse muistan heleä äänisen tytön laulamana tämän. Toivon kanssa että jos joku saisi tämän kappaleen johonkin soimaan olisin onnellinen. kiitos ja kumarrus.- Fono tietää
Tässä tietoa, lähteenä www.fono.fi
Kappaleen nimi: LAPSEN JOULU
Äänitteen (kasetti, CD tai LP-levy) nimi: KUN JOULUPUKKI SUUKON SAI 1981
Esittäjä(t): KAUPPI, ANNE (TYT SU) LAARI, VIRPI (TYT SU)
Tekijä(t): OIVANEN, O. KELAVIRTA, P. (SAN)
En tiedä, mitä tuo (TYT SU) tarkoittaa, mutta äänitettä voit etsiä ainakin kirjastoista.
- tonttu26
joulumaa ja tule joulu kultainen ne on parhaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897