Joha täälä on
myllytki lakannu jauhamisen
kiviratas tarinansa kertonnu
Sekii sekatavarakauppa
miss niin ystävällinen oll seki myyjä
oven suussa rentunruusut kukkii
Linjamabiilii eii sitäkää
ennää oo ollu monnee
Herran vuoteen
Aatellaas tuota Elsaa
hääki yksin eläny vuoskymmene
pieni pirtti ja oma soma
kukkiihan Elsa rakkaudella hoiti
Erräänä päivänä
niinhän sitä kaikki
Käskynkkää hiljaisella kylätiellä
Elsa onnensa kukkuloilla
Kyll täytyy sannoo
miten paljon hee yhdes toikii elloo
Jopas heräs
melkein kuollu kylä
alkoi jauhaa juorumylly
Myllyt jauhaa
4
170
Vastaukset
:) Elsa....
voihan minkä teki, näytti onnensa ja nauttikin siitä.:)
Olipas herkullinen runo!Salassa voisko sielä pitää,
oloanas onnenkukkuloilla.
Elsa valaisee nyt koko kylää
KapteenskaK
Onneks romattisuus ei oo kuollu sukupuuttoon.
Sinulle kiitos vierailustas, hymyä päivääs.
- *MURUKULTA*
Mainio runo!! :D
Aivan ihana - niin kuin vain sinun taikakynäsi sen voi kirjoittaa!
Nautittava lukunautinto, joka sai sisälle ilonhyrisemään!
Kiitos Liisa ja - - mmmm.....
hymyilevää talvenodotusta kuitenkin -
sitähän sitä on joka hetki täysi! :)Taas minussa kuohahti.
Elsa hän nyt sai vuoron,
tulla esiin, joha oli aikaki.
Saaha hää immeisetki ikkunostaan kurkkiin.
Sisältöä varsinki tähän kaamoksen aikaan.
Hymyn kera, oisko seuraavkas minun vuoro,
taidanki jo tässä pikkuhiljaa toipua taudin kourista.
Kiitos MURUKULTA
hymyn kera odotellaas, kohta meillä on joulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437
