Minä päivinä torilla on se kahvila?? Muutaman kerran olen siellä käynyt ja aina kun haluaisin mennä sinne niin torilla ei olekkaan mitään.
Kiitti jos joku viittis vastata
toripäivät?
4
1512
Vastaukset
- Toripultsari
Olisit mennyt osoitteeseen http://www.salo.fi
Salon tori
Salon tori on viihtyisä kohtauspaikka.
Tori on avoinna tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin klo 7.00 - 14.00.
Kesäaikana, 2.5. - 31.8., tori on avoinna joka arkipäivä.- Matkailu avartaa
Varmaan taas joku perus salolainen. Eipä ole nähtävästi tullut käytyä muiden kaupunkien toreilla kun asfaltti kenttä on viihtyisä.
Suosittelen pientä matkailua suomessa. - Torin tallustaja
Matkailu avartaa kirjoitti:
Varmaan taas joku perus salolainen. Eipä ole nähtävästi tullut käytyä muiden kaupunkien toreilla kun asfaltti kenttä on viihtyisä.
Suosittelen pientä matkailua suomessa.Skientologit olivat viime kesänä pystyttäneet suuren keltaisen teltan Salon torille. Teltan edustalla olleessa kyltissä luvattiin ilmainen assisti (??). Minähän kävelin sisään ja siellä käskettiin ottaa kengät jalasta ja käymään pitkäkseen. Sitten yksi ruma mies tuli ja yritti hiplata, mutta minä nostin metelin: "Saatanan homo, näpit irti! Tarkoituksesi on kuitenkin rullata mun lompsa." Ajoivat meikäläisen ulos, mutta jäin teltan tuntumaan varoittelemaan mahdollisia uusia uhreja niistä kusettajista. Äijä yritti tulla sieltäkin hätistämään, mutta totesin oleskelevani yleisellä paikalla, johon skientologeilla ei ole hallintavaltaa.
Kuumana kävivät, perkeleet.
- torstaitoritappelu
Menkääpä kesätorstaisin torille klo neljä aamulla ja saatte ilmaista viihdettä,
kun kauppiaat varaavat itselleen paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068