Tietääkö joku minkä arvoinen on öljyväri maalaus kankaalle, tekijän nimenä on P. Halonen. Taulu on suuri kokoinen esittää meri tai järvimaisemaa. Väreinä tummaa harmaata ja keltaista eri sävyissä.
P.Halosen maalaus
8
5502
Vastaukset
- pk
perkeleen kallis jos on pekka halosen työ maalattu joskus 1800 luvun lopussa tarkistuta ihmeessä
- Sepeteus.
Lähetä kuva sähköpostiini taulusta. Sitten pystyn varmemmin sanomaan.
- p.salste
työ on ilmeisesti Paavo Halonen ei Pekka kuten edellinen kirjoitaja sanoi,aihe ja väritys ei oikein kuulostanut pekka Halosen työlle,näin ollen hintakin on vain murto osa noin 350-500 euron luokkaa tosin voit ottaa yhteyttä Harri Silanderiin Pasilassa Helsingissä yhteystidot löydät puhelinluettelosta hän on paras asiantuntija mitä Pekka Halosen maalauksiin tulee hänellä on niitä joku kymmenen samoin kuin H.Simbergiä ja A.Edelfeltejä,hän on tutkinut kyseistä taiteilijaa vuosikymmeniä toivotaan että olisi Pekka Halosen työ hinta tänään liikkuu noin 5000-35000eur,välissä.onnea!
- mirkkaanni
moikka! mulla on kans taulu, jossa poika istuu ongella puuveneessä, kivikossa. ja maalari on p.halonen.helppistä, viisaat?!?!!!!!!!
- mirkkaanni
ja signeeraus on p.halonen 1925.
- rtkk
Luotettavampia arvioijia lienevät Hagelstam ja Boukowski huutokaupat!
- Taidekauppias
Huutokauppakamarit käyttävät Harri Silanderia apuna aitouden selvittämisessä.
- murukatti
Halosen Olavinlinna on seinällä öljy kankaalle n70v ollut 0442072073
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632