Tietääkö joku minkä arvoinen on öljyväri maalaus kankaalle, tekijän nimenä on P. Halonen. Taulu on suuri kokoinen esittää meri tai järvimaisemaa. Väreinä tummaa harmaata ja keltaista eri sävyissä.
P.Halosen maalaus
8
5211
Vastaukset
- pk
perkeleen kallis jos on pekka halosen työ maalattu joskus 1800 luvun lopussa tarkistuta ihmeessä
- Sepeteus.
Lähetä kuva sähköpostiini taulusta. Sitten pystyn varmemmin sanomaan.
- p.salste
työ on ilmeisesti Paavo Halonen ei Pekka kuten edellinen kirjoitaja sanoi,aihe ja väritys ei oikein kuulostanut pekka Halosen työlle,näin ollen hintakin on vain murto osa noin 350-500 euron luokkaa tosin voit ottaa yhteyttä Harri Silanderiin Pasilassa Helsingissä yhteystidot löydät puhelinluettelosta hän on paras asiantuntija mitä Pekka Halosen maalauksiin tulee hänellä on niitä joku kymmenen samoin kuin H.Simbergiä ja A.Edelfeltejä,hän on tutkinut kyseistä taiteilijaa vuosikymmeniä toivotaan että olisi Pekka Halosen työ hinta tänään liikkuu noin 5000-35000eur,välissä.onnea!
- mirkkaanni
moikka! mulla on kans taulu, jossa poika istuu ongella puuveneessä, kivikossa. ja maalari on p.halonen.helppistä, viisaat?!?!!!!!!!
- mirkkaanni
ja signeeraus on p.halonen 1925.
- rtkk
Luotettavampia arvioijia lienevät Hagelstam ja Boukowski huutokaupat!
- Taidekauppias
Huutokauppakamarit käyttävät Harri Silanderia apuna aitouden selvittämisessä.
- murukatti
Halosen Olavinlinna on seinällä öljy kankaalle n70v ollut 0442072073
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883