P.Halosen maalaus

mirjami 52

Tietääkö joku minkä arvoinen on öljyväri maalaus kankaalle, tekijän nimenä on P. Halonen. Taulu on suuri kokoinen esittää meri tai järvimaisemaa. Väreinä tummaa harmaata ja keltaista eri sävyissä.

8

5211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pk

perkeleen kallis jos on pekka halosen työ maalattu joskus 1800 luvun lopussa tarkistuta ihmeessä

• Sepeteus.

Lähetä kuva sähköpostiini taulusta. Sitten pystyn varmemmin sanomaan.

• p.salste

työ on ilmeisesti Paavo Halonen ei Pekka kuten edellinen kirjoitaja sanoi,aihe ja väritys ei oikein kuulostanut pekka Halosen työlle,näin ollen hintakin on vain murto osa noin 350-500 euron luokkaa tosin voit ottaa yhteyttä Harri Silanderiin Pasilassa Helsingissä yhteystidot löydät puhelinluettelosta hän on paras asiantuntija mitä Pekka Halosen maalauksiin tulee hänellä on niitä joku kymmenen samoin kuin H.Simbergiä ja A.Edelfeltejä,hän on tutkinut kyseistä taiteilijaa vuosikymmeniä toivotaan että olisi Pekka Halosen työ hinta tänään liikkuu noin 5000-35000eur,välissä.onnea!

• mirkkaanni

moikka! mulla on kans taulu, jossa poika istuu ongella puuveneessä, kivikossa. ja maalari on p.halonen.helppistä, viisaat?!?!!!!!!!

• mirkkaanni

ja signeeraus on p.halonen 1925.

• rtkk

Luotettavampia arvioijia lienevät Hagelstam ja Boukowski huutokaupat!

• Taidekauppias

Huutokauppakamarit käyttävät Harri Silanderia apuna aitouden selvittämisessä.

• murukatti

Halosen Olavinlinna on seinällä öljy kankaalle n70v ollut 0442072073

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      104
      9314
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4509
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1966
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      1841
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1600
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1341
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      37
      1270
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      907
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      892
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      30
      883
    Aihe