En jaksa enää elää, mutta en kehtaa kuolla lihavana. ENKÄ SILTI PYSTY LOPETTAMAAN SYÖMISTÄ.
OLETTEKO KOSKAAN OLLEET SAMASSA TILANTEESSA JA MITEN OLETTE SELVIYTYNEET?? EN PYSTY MENEMÄÄN EDES ESIM SALILLE, MASENNUKSENI ON NIIN SYVÄÄ, ETTÄ OLEN JATKUVASTI, JATKUVASTI KUIN SYVÄSSÄ UNESSA, TUSKIN YMMÄRRÄN EDES PUHETTA. Menisin osastolle jos kehtaisin, mutta en PYSTY, kun tunnen vain tämän ällöyden. Painoindeksini on aivan varmasti jo ylipainoisen puolella, näytän valaalta
En edes tiedä mitä tällä haen, itken vain. Ehkä kohtalontoveria. Jotain edes. MITÄ HELVETTIÄ TEEN
EN JAKSA ENÄÄ
2
542
Vastaukset
- just_iina
Masentuneena kaikki vaikuttaa pahemmalta kuin onkaan.
Olen lohtusyöjä, kun on stressiä ja masentaa kuljen jääkaapin ja sängyn väliä, (tuleehan siinäkin liikuntaa :).
Vaikka en ole kuin lievästi ylipainoinen tunnen masentuneena itseni tosi lihavaksi, ikääkin on jo sen verran että noiden asioiden ei pitäisi vaivata.
Itse selvisin terapian ja sopivan lääkityksen avulla. Myös elämänolosuhteet muuttuivat paremmiksi. - taikalamppu
en haluaisi olla, mutta en voi luovuttaa ennen kuin onnistun. tärkeä harrastuskin jäänyt vähälle vain koska ei pysty mitään tekemään, ei ole innostusta mihinkään, eikä naamaansa kehtaa näyttää kodin ulkopuolella. joskus tuntuu että olisi helpompi olla vain yksin, ei tarvitsisi peitellä mitään. mutta ei sekään sitten tunnu miltään. mikään ei tunnu miltään ylipäätään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819