Olen 22- vuotias kypsä ja lapsenmielinen nainen Helsingistä. Etsin elämääni uusia tuulia ja uusia ihmisiä joihin tutustua, ja toivottavasti myös ystävystyä.
Pidän suklaasta, keikoilla käymisestä, lenkkeilystä, saunomisesta, sulkapallosta, juustoista, nauramisesta, nukkumisesta, kahvista, elokuvista, ruuanlaitosta, autolla ajamisesta, matkustelusta, herkuttelusta, tanssimisesta, viineistä, huonoista vitseistä, eläimistä, lautapeleistä, sateesta, itselle nauramisesta, kesästä, luonnosta, grillaamisesta, haaveilusta, roskaruuasta, ompelemisesta, mökkeilystä, festareista ja tietenkin juhlimisesta.
Inhoan itsekeskeisiä ihmisiä, kylmää vettä, sipulia, aikaisia herätyksiä, pitkiä työputkia, eräpäiviä, stressiä, torakoita, maitokahvia, tenttaamista, jatkuvia facebook päivityksiä, loskakelejä, jonottamista, jonossa etuilevia, rahastamista, kaalilaatikkoa ja siivoamista sen kaikissa muodoissa.
Sinä rempseä, spontaani, huumorintajuinen mies- tai naistapaus, ota yhteyttä niin lähdetään vaikka lenkille, kahville, yksille, liikkumaan, rötjöttämään, kuuntelemaan, katsomaan ja ihmettelemään.
Etsitään ainutlaatuista ystävää Hkistä
9
896
Vastaukset
- juuh minä vaan
joo ihan ok tyyppi olen........kiinnostaako kuvataide........soita vaan 040-4478088.........etsin sopivaa mallia ja teen töitä näyttelyyn Lontoota varten......about after 1 year there is my exhibition......ok soita vaan ja utele ja asia vilpitön..........
- Sofia
Jos haluat tutustua 26-vuotiaaseen helsinkiläisnaiseen, niin meilaile [email protected]. Kerron sitten lisää itsestäni. :)
- Tadzio de Santis
Inhoat kaalilaatikkoa ja sipulia. Meillä ei olisi tulevaisuutta.
- Lenkkimies
Wau, mikä lista! Ihastuin ajatuksiisi saman tien, mutta kerään pari päivää rohkeutta vastata yhteystietojen kera. (Kannatti kertoa tämä?)
Kerro toki sillä aikaa, millaisesta musiikista pidät :) - yūjin
jos seuraa kaipaat niin otappa yhteyttä http://keskustelu.suomi24.fi/node/8662545 :3
- iitu86
Vaikutat kiinnostavalta persoonalta!:) Et antanu mitää yhteystietoja, laita mailia: [email protected] niin kerron itsestäni.
- Yökkö67
kirjoita mulle olisi kiva [email protected]
- myymyy22
Moikka, jos sinua kiinnostaa niin täältä löytyisi yksi samanhenkinen tapaus!
Olen 22-vuotias nainen Helsingistä ja voin listata aivan samat asiat kiinnostuksenkohteisiini, lisäten siihen vielä kiinnostukseni taiteisiin. Elokuvat, musiikki, kuvataiteet ovat lähellä sydäntäni.
Jos tämmöisen rempeseän boheemin nuoren naisen kaffeseura kelpaa, niin pistäppä viestiä tulemaan:
pikkupuna22(a)gmail.com- Miisuuumu
Minäkin etsin uutta kavereitä "samassa luokassa"! Olen ihan avoin 24v nainen, vähän hullu ja nautin elämästä täysin! Ja minullakin on taidetta tosi tärkeä! Myös, että maalan ja piirrän itse aika paljon ja hyvää! :)
Eli jos sinä ja/tai myymyy22 olisi kiinnostaa mailakaa: [email protected] ja kirjoitan ennemään minusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019