Huijaako Pokerihuone?

Ihmetys..

Voisin luonnehtia itseäni hyväksi pelaajaksi. Olen voittanut "puuhastelu"livepelejä ja menestynyt hyvin nettipokerissa.

Pokerihuoneelta ei kuitenkaan ole tullut koskaan mitään ja olen siellä varmaan 150 kertaa turnaustakin pelannut, mutta kertaakaan ei ole päässyt finaalipöytään. Aina siellä jollain räkäkädellä joku muu voittaa oli itsellä kätenä sitten AA, KK tai QQ

No tokihan tuo on mahdollista, mutta juuri tässä vuorokauden aikana on tullut kolmesta turnauksesta Full Tiltissä finaalipaikka tai finaalipöytä, ja kolmessa turnauksessa pelasinkin. Lisäksi meni rahapöydässäkin plussanpuolelle mukavasti.

Niin ja sitten kun vielä miettii, että Full Tiltissä on enemmän pelaajia ja noin suoralta kädeltä sanottuna suurin osa varmasti taitavampia kuin Pokerihuoneella, niin mielestäni tälläinen kyseenalaistaminen on asiallista!

Mielipiteitänne?

16

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semiprox

      kerralla, molemmat on aivan paskoja: Pokerihuone ja Pokerstars.
      Kummastakaan en ole voittanut koskaan mitään. Kummassakin noin tonnin tappiolla. Kahdesta muusta suuresta verkosta olen toistakymmentätuhatta plussalla.
      Sylettää ihan kun tuli laitettua rahaa noihin huoneisiin.

      • huijareita onko heit

        turha kysymys, taatusti huijaa, paskin nettipokeri mitä ikinä


    • YATSY!

      • Paskamesta

        Pokerihuone on kyllä huijausmesta parhaimmillaan

        Nytkin oli kolmoset ja sitten chipleader heittää sokkona allin jollain 4 8 ja mitä ja suorahan sieltä tietty tuli...


      • Teutates
        Paskamesta kirjoitti:

        Pokerihuone on kyllä huijausmesta parhaimmillaan

        Nytkin oli kolmoset ja sitten chipleader heittää sokkona allin jollain 4 8 ja mitä ja suorahan sieltä tietty tuli...

        woe elämä... on noita päiviä kyllä itelläkin ollut ja putkia jolloin ei oikein mikään toimi. yksikin päivä hävisin ko. saitilla flopatuilla kolmosilla, 2 parilla, suoralla ja värillä saman päivän aikana ja on siinä kieltämättä ihmettelemistä ollut ja miettinyt vähän samoja juttuja... mutta jotenkin siltäkin saitilta vaan löytyy niitä voittavia pelaajia ja itekki sieltä rahaa tahkonnut, että eiköhän noi mee ihan varianssin piikkiin. pitkät putket tuntuu aina jotenkin henkilökohtaisesti, mutta järjellä ajatellen mikä pokerihuone muka järjestäisi sillä tavalla, että johtava käsi häviäisi aina järjestelmällisesti tai jonkun tietyn prosentin mukaan?


      • ...
        Teutates kirjoitti:

        woe elämä... on noita päiviä kyllä itelläkin ollut ja putkia jolloin ei oikein mikään toimi. yksikin päivä hävisin ko. saitilla flopatuilla kolmosilla, 2 parilla, suoralla ja värillä saman päivän aikana ja on siinä kieltämättä ihmettelemistä ollut ja miettinyt vähän samoja juttuja... mutta jotenkin siltäkin saitilta vaan löytyy niitä voittavia pelaajia ja itekki sieltä rahaa tahkonnut, että eiköhän noi mee ihan varianssin piikkiin. pitkät putket tuntuu aina jotenkin henkilökohtaisesti, mutta järjellä ajatellen mikä pokerihuone muka järjestäisi sillä tavalla, että johtava käsi häviäisi aina järjestelmällisesti tai jonkun tietyn prosentin mukaan?

        Mutta kun itse olen ottanut Finaalipaikan tai finaalipöytäpaikan 6/5 Full Tiltissä ja noin 300 turnauksesta pokerihuoneessa ei mitään, paras sija joku 22.

        On siinä jotain ihmettelemistä, kun Full Tiltin pelisaldoni näyttää noin hyvältä ja siellä santään parempia pelaajia sen huomaa kaikesta


      • sverige rulez!
        ... kirjoitti:

        Mutta kun itse olen ottanut Finaalipaikan tai finaalipöytäpaikan 6/5 Full Tiltissä ja noin 300 turnauksesta pokerihuoneessa ei mitään, paras sija joku 22.

        On siinä jotain ihmettelemistä, kun Full Tiltin pelisaldoni näyttää noin hyvältä ja siellä santään parempia pelaajia sen huomaa kaikesta

        Keskustelun aloittaja mitä oikein luulet pokerista kun muka vedät 6 mtt:stä 5 finaali pöytää!? haha
        Käy kertomassa satujasi vaikka pokerisivut.com sivulla niin sinulle nauretaan! hyvä turnaus pelaaja pääsee rahoille 1 kerran 4 turnauksesta!
        Ja pokerihuone ei voi mitenkään teitä huijjata koska se on vaan ulkoasu (client)!

        Entraction (B2B) pokeriverkko on Ruotsalainen yritys ja minä Luotan siihen enemmän kuin mihinkään muuhun pokeriverkkoon!

        AA voittaan noin 85% allineista! KK noin 76% ja QQ noin 64%!

        Jos ei voita niin sitä PITÄÄ KATSOA ITSEÄNSÄ!

        Olen pelannut pokeria noin 4 vuotta ja tiedän mistä puhun!


      • pokerlooser
        sverige rulez! kirjoitti:

        Keskustelun aloittaja mitä oikein luulet pokerista kun muka vedät 6 mtt:stä 5 finaali pöytää!? haha
        Käy kertomassa satujasi vaikka pokerisivut.com sivulla niin sinulle nauretaan! hyvä turnaus pelaaja pääsee rahoille 1 kerran 4 turnauksesta!
        Ja pokerihuone ei voi mitenkään teitä huijjata koska se on vaan ulkoasu (client)!

        Entraction (B2B) pokeriverkko on Ruotsalainen yritys ja minä Luotan siihen enemmän kuin mihinkään muuhun pokeriverkkoon!

        AA voittaan noin 85% allineista! KK noin 76% ja QQ noin 64%!

        Jos ei voita niin sitä PITÄÄ KATSOA ITSEÄNSÄ!

        Olen pelannut pokeria noin 4 vuotta ja tiedän mistä puhun!

        72 on paremmat mahikset AA vastaan Kun KK ja QQ:llä se on totta mutta luuserit keksivät näitä huijjaus satuja koska eivät vaan osaa pelata pokeri ja ovat riippuvaisia ja siksi eivät pelaa pokeria pokeri pöydäässä vaan jotain varianttia bingosta ja pasiannsista!


      • fakfase
        pokerlooser kirjoitti:

        72 on paremmat mahikset AA vastaan Kun KK ja QQ:llä se on totta mutta luuserit keksivät näitä huijjaus satuja koska eivät vaan osaa pelata pokeri ja ovat riippuvaisia ja siksi eivät pelaa pokeria pokeri pöydäässä vaan jotain varianttia bingosta ja pasiannsista!

        hyvä turnaus pelaaja pääsee rahoille yks neljästä. miten selität pokerihuoneella nimimerkin rossorobot joka voittaa joka turnauksen minkä pelaa.käyppä katsomassa rossorobotin sharkscopy
        ja sano sitten että pokerihuone on rehellinen pelipaikka. jos noin hyvin menee niin luulis sen rossorobotin pelaavan siellä enemmän turnauksia , mutta ei vain isot ja ne järkiään voittaa.oisko pokerihuoneen oma pelaaja otetaan isoin raha sija pois .


      • botten totten
        fakfase kirjoitti:

        hyvä turnaus pelaaja pääsee rahoille yks neljästä. miten selität pokerihuoneella nimimerkin rossorobot joka voittaa joka turnauksen minkä pelaa.käyppä katsomassa rossorobotin sharkscopy
        ja sano sitten että pokerihuone on rehellinen pelipaikka. jos noin hyvin menee niin luulis sen rossorobotin pelaavan siellä enemmän turnauksia , mutta ei vain isot ja ne järkiään voittaa.oisko pokerihuoneen oma pelaaja otetaan isoin raha sija pois .

        Näinhän se menee. Toinen varma talon pelaajaa on IFKpeking.


    • sumutettu

      täys kusetus saitti ,,,ei muuta sanomista kuin lopettakaa ajoissa pokerihuone.com pelaaminen ennenkuin ootte tiltissä rahat menee varmasti parempiin kusettajien suihin

      • yli 40v pelannu

        Lopetin pokerihuoneella pelaamisen vasta kun noin vuodessa hävisin 16000€ ja tämä on tosi.

        Alan epäileen että iso kupla koko nettipokeri.


    • S,L,UTROOM

      POKERIHUONE KUSETTAA ROSSOROBOT ON KUSETUS KINGI EI OLE MAHDOLLISTA,,,,,,, NYT ON JO POISTETTU PELAAJIEN MAAN NIMETKIN MISTÄ PELAA ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KUSETTTAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • The End

      kusettavat. Ne on perustettu tekemään rahaa omistajilleen niin kuin mitkä tahansa firmat. Ja mistä muualta se otetaan kuin pelaajilta? Ja koska myös ohjelmistojen tekijöissä on osa rikollisia, jotka luovat omia tasaisesti tileilleen voittoa tuotavia "automaattipelaajia", niin se on vielä lisärahastusta jo muutenkin härskin touhun päälle.

      Kirjautulessaan ensimmäistä kertaa huoneeseen pelaajan tunnus menee lokeroon, joko voittava, tai häviävä pelaaja. Ohjelma huolehtii, että peli koukuttaa sopivasti, ja että pelaaja uskoo pelaavansa aitoa pokeria. Kuitenkin huolimatta siitä, miten pelaa, joutuu yli 90 % pidempään pelaavista tankkaamaan pelitiliään aina välillä. Ehkä n. 5-10 % pelaajista on valittu voittamaan jotakin, ja muutamia harvoja näistä valitaan menestymään. Tällä systeemillä pokerihuoneet säilyttävt uskottavuuden, vaikka koko ajan yli 90 %:tia kusetetaan rikollisella tavalla. Menestyjien avulla osoitetaan että joku voittaa ja homma on rehellistä. Tämä fakta selittää hyvin myös sen, miksi täällä joku ihmettelee menestystä jossakin huoneessa, mutta ei millään menesty toisessa. Asia selittyy täysin kuvaamani systeemin mukaisella touhulla. Vai väittääkö joku(pokerihuoneiden edunvalvoja, joita täällä työkseen kirjoittelee), että joku pelaaja muuttuu aina hyvästä huonoksi kun vaihtaa jostakin tietystä huoneesta toiseen tiettyyn...? Tietenkin on selvää, että seassa on huonoja ja hyviä pelaajia, mutta ei se tätä systeemiä muuksi muuta.

      Kun oikeasta korttipakasta siirryin nettipokeriin, niin Unibetilla aivan alussa voitin tai pääsin hyville sijoille pienissä turnauksissa automaattisesti. Kun huomasin voittavani vaikka pelaisin miten, niin pelasin ihan idiottityylillä ja voitin silti. Ei mitään järkeä tai tekemistä oikean pokerin kanssa, mutta kun rahaa tyrkytettiin niin otin vastaan. ...Se oli se koukutusvaihe. Tämän jälkeen on juttu kääntynyt toisin päin, koska minun kai pitäisi nyt olla se keskimääräinen jo "koukuttunut", joka on valmis tankkaamaan aina uudelleen ja uudelleen pelitiliään uskoen että onni kääntyy. Lopetin tänään, kun kaikkiaan muutaman kuukauden jaksosta(n. 100-150 pelituntia) olen voitolla peräti 20 €. Olen pelannut tuon alun voittoputken jälkeen pitkään todella tarkoin niiden matemaattisten todennäköisyyksien mukaan, joilla pitäisi ainakin olla häviämättä. Lisäksi olen jo alusta alkaen pyrkinyt lukemaan pelaajia koko ajan aktiivisesti, ja tiedän että en ole siinä aivan huono. Viimepäivien turnauksissa käsistä, joissa todennäköisyys yhtä pelaajaa vastaan on edukseni ollut n. 70 % tai yli, olen hävinnyt yli 60 %, ja niissä joissa suhde on ollut edukseni yli 50 %, olen hävinnyt yli 70%. Käsihistoria näin kertoo. Ja kädet olen pelannut ihan prof-tyylin panostaen. Sitten kun vittuunutuneena haluaa lopetaa, ja panostaa viimeiset jollakin 4 9:llä voittaa mennentullen toisten AK kädet... Matematiikka vain menee niin laajalla rintamalla ja niin pitkällä aikajänteellä täysin ulkopuolelle mitään todennäköisyyksiä, että ei hommassa ole mitään muuta järkeä kuin kusetus. Ja muuten, matematiikan laajassa oppimäärässä olen aina ollut luokassani kolmen parhaan joukossa.

      OLEN 100 % VAKUUTTUNUT, että nettipokerit ovat tietokoneohjelmia jotka lypsävät suurimmalta osalta rahaa, ja antavat joidenkin voittaa uskottavuuden vuoksi. Pelillä ei ole mitään tekemistä oikean pokerin matemaattisten todennäköisyyksien tai rehellisyyden kanssa. PISTE

      • ...

        Juuri näin se menee, sanokoot Pl00, Pokerboy, homogambler tai muut kakarat mitä hyvänsä


      • (/%&%¤#"
        ... kirjoitti:

        Juuri näin se menee, sanokoot Pl00, Pokerboy, homogambler tai muut kakarat mitä hyvänsä

        Ohivetoihin vittuuntuneena ja sen takia koko touhu haisee kusetukselta, ni voisitteko kertoo pahimmat saitit? Pelasin paljon Betssonilla johtuen niitten mahdolisuuksista vedonlöyntiin, mut se pokeri on täyttä lottoo. PStarilla vähemmän ohivetoja, ja se on fakta mun kohdalla...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe