Outlet (jossa aitoja tuotteita ei piraattiversioita)?

Outlettia etsivä

Löytyykö Bangkokista vaatteiden Outlet myymälää?
Tai vaatteiden (Adidas, Nike tai mikä vain vaatevalmistaja) tehtaanmyymälää
jossa myydään aitoja tuotteita eikä mitään jäljitelmiä tai laittomia piraattiversioita?

Ilmeisesti Hua Hinin lähellä on, mutta Bangkokista Hua Hiniin tulisi hieman matkaa ostostentekoon, heh ;)

Aitoja tuotteita hieman huokeammalla?

4

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rättikauppias

      Rättilöitä löytyy myös Suomesta, ei kannata lähteä merta edemmäs kalaan.

    • laittomia piraattive

      Mitä ihmettä tarkoitat "aidolla" nykypäivän globaaleilla markkinoilla? Suunnittelu voi olla aitoa mutta tuotanto on aina halvimmassa paikassa ja pitkät alihankkijaketjut kätkee alkuperän (ja mahdollisen lapsityövoiman) kätevästi.

      Onko tuote aito jos se maksaa esim. 100$ eikä vain 1$? Saattaa silti olla samalta tehtaalta ja saman henkilön tekemä. Erona on markkinointiketju ja liike josta sen ostat. Tuosta satasesta merkkiliikkeessä voi mennä tekijälle 0,5% mutta taalasta kadulla jopa puolet.

      Itse uskon aitouteen vasta kun Versacatzio nousee haudastaan, tulee ottamaan musta mitat ja tuo viikon päästä virheettömän puvun. Kunhan on kelpuuttanut mulla ensin kankaan.

      Hassua että sanoit "laittomia piraattiversioita", mistä ole löytänyt laillisia?

      • customsMADE

        Kinkkilästä voit ostaa laillisia piraatteja. Eri asia onkin, saatko tuoda niitä tänne.


      • yksi muusikko
        customsMADE kirjoitti:

        Kinkkilästä voit ostaa laillisia piraatteja. Eri asia onkin, saatko tuoda niitä tänne.

        ei ole olemassakaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe