Moi!! Mitä mieltä olette alusvaatteistaa lahjana? ajattelin tilata alusvaate.fi sivulta vaimolle stringi/liivisetti paketin ja stayupit :). mitä olette mieltä? koot sun muut on tiedossa :)
vaimolla joululahjaksi alusvaatteet??
5
520
Vastaukset
- frangrabba
pitäis nähdä ensin sun muija ja sitten sen mitä meinaat tilata,sitten vasta vois tarkemmin sanoa kannattaako,kannattaa ensin kysyä vaimolta kelpaako
- akahi
kokeilisit käsityönä tehtyä hopeakorua. Yhdessä-korusarjan koruissa on kaksi sydäntä juotettua yhteen. Sarjasta löytyy koruvaihtoehtoja kaulaan, ranteeseen, nilkkaan ja korviin: http://akoru.valmiskauppa.fi/yhdessa-c-16_38.html
- mangapaska
Jos lahja pitää olla henkilökohtainen niin mitkään hepenet eivät sitä ole vaan ne ovat miehelle. Paska lahja sanon minä. Taasen jos ostat arkikäyttöä kestävät laadukkaat alusvaatteet niin miksipä ei.
- werax
Minä sain useana jouluna peräkkäin samantyyppisen lahjan mieheltäni. Minä tykkään käyttää kauniita/seksikkäitä alusvaatteita, mutta ostaisin ne mieluummin itse. Tuli jotenkin hutsu-olo ko. lahjoista, vaikka se ei ollut niin tarkoitettu. Mielessä käväisi, että en kelpaa sellaisena kuin olen, vaan mies haluaa muokata minut mieleisekseen tms. Naiset ovat kummallisia tapauksia, myönnetään:)
- .................
Itse olen saanut useana peräkkäisenä jouluna lahjaksi juuri tuontyyliset setit ja taas jännityksellä odotan, josko saisin jälleen samantyylistä.. Tykännyt oon joka kerta hirveästi ja koen itseni aina erityisen viehättäväksi noissa miehen valitsemissa ja ostamissa alusvaatteissa, jotka on juur mua ajatellen hommannut ja ovatkin mun lemppareita, joista tulee kivoja muistoja ja ajatuksia aina niitä käyttäessä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819