tv-lupa kuten kaikki ohjelmat. Ainakin meidän telkusta tulee samat ohjelmat viikosta toiseen ja moneen kertaan vuorokauden aikana. Olisiko asialle tehtävissä mitään, kansalliskeräys nimilista tai joku muu keino, saada lupamaksuja alemmas, minä saan melkein sydärin joka kerta kun tv lasku tulee, pienituloiselle työttömälle se on ainoa viihdyke ,kertokaa olenko ainoa
uusitaan
1
203
Vastaukset
- kaakkaa
Saadulla furkalla ostetaan mitä saadaan ja SYYT kaatuu päälle.
Ratkaisu:
Lupamaksut pois ja fyrkka budjetista. Ei tarvita valvontaa ja uusinnatkin saadaan vekka vaikka kaikki. Ei menny läpi tuo vaan "keksittiin" mediamaksu, joka on samaa periaatetta, kun autovero tarrat, jotka piti POISTUA, mutta siirtyivät suoraan maksuun... ei siis tarroja, mutta raha menee. Täsmälleen sama, kun mediamaksi, ei TV-LUPAA, mutta raha menee. Päättäjät on viisaampia kun koskaan. Onneksi sota aikaan oli JÄRKEVÄÄ päättäjää, muuten puhutta ryssää ja ruotti olis kielletty kieli.
Herroja ei kiinnosta, kun oma napa ja miten sen sais ravittua kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329