Olin hirviö

Olen pahoillani

Nyt minä sen ymmärrän olin hirviö sinua kohtaan.
Olin niin vajavainen en ymmärtänyt itseäni.
Siitä se kaikki johtui.
Pelosta antaa itsensä kokonaan toiselle.
Pakenin mielikuvitusmaailmaan, koska en uskaltanut
ottaa rakkauttasi vastaan.
Pyydän ettet enempää rankaise minua.
Itse loin itselleni vankilan ja siinä
on rangaistusta riittävästi.
Anna minulle rauha ja aikaa, että
käyn kaiken sen pahan läpi mitä itsestäni löysin.
Toivon, että voisit antaa minulle anteeksi, mutta
ymmärrän jos se ei ole mahdollista.
Vaikka emme hetkeen näkisi
rakkauteni vaan vahvistuu.
Anna sinäkin itsellesi hiljaisuuden aika.
Lepää ja huolehdi itsestäsi.
Kunpa vielä kohtaisimme löytäisit minut
sellaisena kuin minut haluat.

12

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on monesti parisuhteessa .

      Valitettavasti !

      KIITOS Sinulle kun toit esille
      tämän tärkeän asian.

      Valoa kaikkiik päiviisi. J

    • *laudi*

      ja kypsän miehen runo.
      Mutta oikea aito rakkaus
      kestää, ja antaa anteeksi.
      Pyytää ja antaa anteeksi -
      sitähän se on. Kaikki se kestää
      kaikki se uskoo kaikki se toivoo.

      kiitos minunki puolestani

    • vergeet-mij-niet

      Omien ajatustensa vanki on ihminen joskus. Varmaan jokainen on senkin vaiheen elänyt. Aika levon ja hiljaisuuden, talven kynnyksellä hetki rauhaa ja itsetutkiskelua. Ja kasvavaa rakkauttakin.
      Monta elementtiä sisältää tämä kirjoitus, kauneuttakin. Vilpittömän oloinen ja tulevaisuuteen kurkottava runoelma, siksi mieleinen.

      Talven selkää taittamaan Läntistä. :)
      http://www.youtube.com/watch?v=FV8cRMmMAFY

    • Armiiratar

      aito on runosi elämän ja parisuhteen koukeroista
      hienosti kirjoitettu,,
      rakkauteni vain vahvistuu, usko tulevaisuuteen, niinkuin meillä kaikilla!!
      Kiitokset lukuhetkestä:))

    • matkalla,

      sillä itsensä ymmärtäminen on varmaankin avain myös toisen ymmärtämiseen ja se on suhteessa tärkeää. Ja niinhän se taitaa olla, että itse omat häkkimme rakennamme. Sanomaltaan positiivinen runo, ja hetken hiljaisuus voi olla suuri parantaja.

    • suurin niistä R...

      tänään Tommy Tabermannin haastattelun TV:stä ja hänen viisaat sanansa jäivät mieleeni: kaikkien meidän sisällä asuu rakkautta ja herkkyyttä, mutta joskus se on vain syvälle sydämen sopukoihin piilotettu, sen takia ettei kukaan pääsisi haavoittamaan. Silloin pelko saattaa saada ihmisen toimimaan hyökkäävästi tai olisiko parempi sanoa puolustamaan sisäistä herkkyyttään. Näin minä hänen sanansa tulkitsin ja minusta hän puhui viisaita.

      Kaikille meille tekee hyvää pysähtyä rauhassa pohtimaan sisintään, mutta pitää muistaa olla itselle armollinen; kukaan meistä ei ole täydellinen eikä tarvitsekaan olla. Kyllä oikea rakkaus pystyy antamaan anteeksi toiselle, mutta joskus tuntuu että itsellensä on paljon ankarampi kuin muille. Sitten jonain päivänä huomaa kuinka palaset itsessänsä loksahtaa paikoilleen, sitten on aika siirtyä hiljaisuudesta...

      Siteeraan Anna-Maija Elosen kirjaa "selviytyjätyyppi" : "Toisilleen välttämättömät ihmiset tapaavat elämässä tavalla tai toisella"

      Pidä oikein hyvää huolta itsestäsi :)

      Kiitos runostasi!

    • Kauris-62

      uskomattoman hieno tilitys tässä runossasi
      olen mykistynyt..

    • A...

      Kun löysit itsestäsi hirviön :) , kiitos, että huomasit. Parempi myöhaan kuin ei milloinkaan !!

    • A...

      ...vielä...kuin suoraan minulle olisi tämä kirjoitettu :)

      • ..

        se olikin kirjoitettu


      • samajuttu
        .. kirjoitti:

        se olikin kirjoitettu

        Hei haloo, milläs kirjaimilla mahtaa alkuper. kirjoittaja liikuskella? ...hirviö siis :)


      • ohimenijä
        samajuttu kirjoitti:

        Hei haloo, milläs kirjaimilla mahtaa alkuper. kirjoittaja liikuskella? ...hirviö siis :)

        Kun tapaamme,
        en halua,
        että olet sellainen kuin minä haluan,
        vaan sellainen kuin olet omana itsenäsi.
        Älä pelkää,
        saat olla rauhassa omassa maailmassasi.
        Mitään anteeksiannettavaa ei ole.
        Tapaamme, kun aika on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe