tiikeripalatsi

bangkokiin

Onko jollakulla kokemuksia tiikeripalatseista? Mitä maksaa vierailu ja
mitä siihen kuuluu¨? Entä missäpäin palatsi sijaitsee?

4

760

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyty on

Kanchanaburissa on tiikeritemppeli johon pääsee paikallisten matkatoimistojen retkillä esim. http://www.tigertemplethailand.com/

Ei siellä liikuttu vapaana olevien tiikerien keskellä vaikka monet esitteet niin antavat ymmärtää. Tiikerit on ketjuilla sidottuja ja epäilyttävän rauhallisia. Tosin siellä vieraillaan keskellä kuuminta iltapäivää. Siellä on siis ihan helvetin kuuma!

• tiikerirakas

Jännä juttu ettei tiikereiden seassa liikuttukaan vapaasti.... hehe. Ne on kuitenkin villieläimiä ja toimivat vaistoensa varassa. Varmastikaan kesyinkään tiikeri ei ota monia kymmeniä vierailijoita päivässä ihan onnellisena ja kärsivällisenä vastaan. Toivottavasti niille onkin annettu rauhoittavia :)

• käyty on
        tiikerirakas kirjoitti:

Jännä juttu ettei tiikereiden seassa liikuttukaan vapaasti.... hehe. Ne on kuitenkin villieläimiä ja toimivat vaistoensa varassa. Varmastikaan kesyinkään tiikeri ei ota monia kymmeniä vierailijoita päivässä ihan onnellisena ja kärsivällisenä vastaan. Toivottavasti niille onkin annettu rauhoittavia :)

Niin, en nyt puhunutkaan tiikereiden kohtelusta vaan siitä että TV:ssä ja esitteissä annetaan turistille sellainen kuva että vierailu olisi jonkinlainen extremekokemus. Samaa latteeta paskaa se on kuin muutkin thaimaan nähtävyydet.

• vapaa tiikeri

Outoa tekstiä, outoja havaintoja edellä.

Ne tiikerit on todellakin vapaana eikä ketjuissa. Ainoa huume niillä on liha-ateria, jonka ne syö aamulla ennen vieraiden saapumista. Ja esityksen jälkeen ne kävelevät edelleenkin vaåaina takaisin aitaukseen keskellä muita eläimiä, joita ne voisivat saalistaa jos olisivat nälkäisiä. Kyllä se on mahtavaa poseerata tiikerin kanssa. Kukaan ei usko kun näytät kuvan. Tiikeri on mahtava eläin. Kachanaburin keskustassa oli pentu ketjussa ja sitä oli mukava silitellä. Pentukin kun katsoo sinua silmiin, on tunne mahtava kun tiikeri on niin mahtava peto. Kannattaa käydä. Kummallista vähättelyä Thaimaan nähtävyyksistä. Onko se kaljan tuijottelu turruttanut niin ettei muut asiat kiinnosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      173
      1915
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      156
      1357
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      858
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      767
    8. 93
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe