Nälkä lähtee syömällä

Napa paukkaa

Millaista pureskeltavaa napostelette jatkuvaan nälkään ?

42

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkumatti=))

      se se "Hermunen yönälkään."

      • Napa paukkaa

        Vain pääsiäinen ensimmäiseksi mieleen. Yö nälkään auttaa tuhti ruisleipä ja juustomätitahnaa paksulti päälle.


      • s_a

        tulee mieleen Pekka Sauri, ja Yölinja.


      • mää vaan
        s_a kirjoitti:

        tulee mieleen Pekka Sauri, ja Yölinja.

        Toinen kuski oli esko,auto oli sama vanha skania


      • s_a
        mää vaan kirjoitti:

        Toinen kuski oli esko,auto oli sama vanha skania

        vaikka siitä käytiin oikeuttakin. Kaurapuurolla kävi Eskon skania.


      • mää vaan
        s_a kirjoitti:

        vaikka siitä käytiin oikeuttakin. Kaurapuurolla kävi Eskon skania.

        Kenen autosta oli kumi puhjennut? Tietääkös b-rapun punapää sitä?


      • s_a
        mää vaan kirjoitti:

        Kenen autosta oli kumi puhjennut? Tietääkös b-rapun punapää sitä?

        mutta purkallahan se paikattiin.

        Nytkyllä nolottaa. :(


      • mää vaan
        s_a kirjoitti:

        mutta purkallahan se paikattiin.

        Nytkyllä nolottaa. :(

        ihana säihkysääri,minä tunnen näytöllä sinusta lähtevät säpinät.
        katso illalla ettei koira pissi kenkään,öitä.


      • s_a
        mää vaan kirjoitti:

        ihana säihkysääri,minä tunnen näytöllä sinusta lähtevät säpinät.
        katso illalla ettei koira pissi kenkään,öitä.

        Tarkistetaan, ettei tule vahinkoa! Kissa vieköön .....
        Jatketaan toisella kertaa!

        Hyvää Yötä!


    • s_a

      Onko madotettu?

      Ei kai muuten ole jatkuva nälkä?

      • Mää vaan

        Elämännälkä? se ei lähde syömällä,kulttuurin nälkä taas lähtee lukemalla palstaa.


      • Napa paukkaa

        Ne nyt vielä puutuisi.Vatsavaivoja niistä kyllä tulisi ja laihtumistakin, sitä ei ole tässä tapauksessa havaittavissa, päin vastoin.Suu syö ja vatsa vetää, vaan ei kestä hennot sääret.


      • mää vaan
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Ne nyt vielä puutuisi.Vatsavaivoja niistä kyllä tulisi ja laihtumistakin, sitä ei ole tässä tapauksessa havaittavissa, päin vastoin.Suu syö ja vatsa vetää, vaan ei kestä hennot sääret.

        Puhtautta,se on kuulema puoliruokaa.


      • a_a
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Ne nyt vielä puutuisi.Vatsavaivoja niistä kyllä tulisi ja laihtumistakin, sitä ei ole tässä tapauksessa havaittavissa, päin vastoin.Suu syö ja vatsa vetää, vaan ei kestä hennot sääret.

        voit alkaa rumpaliksi omin instrumentein.
        Ensin pelastettiin....

        Laita summuun aikalukko!


      • s_a
        Mää vaan kirjoitti:

        Elämännälkä? se ei lähde syömällä,kulttuurin nälkä taas lähtee lukemalla palstaa.

        ei lähde kuin elämällä. Kurttuulia?


      • Napa paukkaa
        mää vaan kirjoitti:

        Puhtautta,se on kuulema puoliruokaa.

        Medi soft käsihuuhdetta, eikä auta nälkään.


      • mää vaan
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Medi soft käsihuuhdetta, eikä auta nälkään.

        Nykyään sitä juodaan,sairaalan pullot on nykyään lukkojen takana.


      • mää vaan
        s_a kirjoitti:

        ei lähde kuin elämällä. Kurttuulia?

        100v alaston tanssija on kurttuulia.


      • Napa paukkaa
        mää vaan kirjoitti:

        Nykyään sitä juodaan,sairaalan pullot on nykyään lukkojen takana.

        Puhtaus on puoliruokaa.Käsi desi on sitä puhtautta ja.Meilläpäin ei sairaalan nämä pullot ole lukkojen takana vaan reilusti esillä käytettäväksi.Sitä paitsi en ole nähnyt vielä kenenkään sisäisessä käytössä käsi desin olevan.


      • mä vaan
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Puhtaus on puoliruokaa.Käsi desi on sitä puhtautta ja.Meilläpäin ei sairaalan nämä pullot ole lukkojen takana vaan reilusti esillä käytettäväksi.Sitä paitsi en ole nähnyt vielä kenenkään sisäisessä käytössä käsi desin olevan.

        Elikkäs lapsi tuolla ulkomailla nuoli itselleen humalan käsidesin käytön jälkeen.


      • Napa paukkaa
        mä vaan kirjoitti:

        Elikkäs lapsi tuolla ulkomailla nuoli itselleen humalan käsidesin käytön jälkeen.

        Muistaakseni oli jossakin lehtykäisessä kerrottiin Suomessakin Tiettyn piirin kokeiltava aineen olleen.

        Erisanin valmiste kuivattaa minun käsiä, tämä aikaisemmin mainitsemani on paremmin soveltuvaa minun käsilleni.


      • Napa paukkaa
        a_a kirjoitti:

        voit alkaa rumpaliksi omin instrumentein.
        Ensin pelastettiin....

        Laita summuun aikalukko!

        Ruokinta automaatti, annostelee sopivasti nälän tunteen iskiessä.


    • viivi-amaldiina

      sitä jatkuvaa nälkää, ruokaillessa kun syö hyvin kotiruokaa, nimenomaan kotiruokaa :) ei ole tarvis välipaloihin,
      Näkkäri on se iltapala edelleen... :))

      • Napa paukkaa

        Aivan oikeata kotiruokaa syön pari lautasellista päivässä ja joskus enemmänkin.
        Kyllästyttää tää jatkuva nälkä ja syöminen.

        Kuorittuja porkkanoita ja hedelmiä, melkein jatkuvasti suu jauhaa.


    • harhaan johtaja

      Ja akka juomalla:)

      • Napa paukkaa

        Miehet muisti tietona kertovat.
        Vai onko omakohtaisia kokemuksia ?


      • harhaan johtaja
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Miehet muisti tietona kertovat.
        Vai onko omakohtaisia kokemuksia ?

        Ei ole kokemusta,ei ainakaan sellaista että eukko olis ottanut hatkat eli ritolat viinaksien vuoksi,eikä muutenkaan,vaan tuli tuo vitsi mieleen kun näin aloituksesi,nälkä lähtee...Toisaalta kyllä minulle myös ruoka maistuu ja sen näkee että on maistunut kun masu pullottaa.Vrsinaista painoongelmaa ei kuitenkaan ole mutta ainahan voisi petrata jos peiliin on uskominen,kun en enää näytäkkään samalta kuin kolmikymppisenä,siis kartion muotoiselta,vaan suunnilleen tasapaksulta suomalaiselta mieheltä ja sehän ei tietystikkään itseäni miellytä..ja olenkin muuttanut ruokailutottumuksia aika lailla,ja hörppään pari lasia vettä ennen ruokailua,niin ei mahaan mahdu niin paljon ruokaa..ja muutenkin otin uuden suunnan,mutta näillä mennään,siis vitsi vaan,hyvää jatkova:)


    • Dorodea

      Kauheeta olis olla jatkuvasti nälissään, huh :)

      • Napa paukkaa

        Niin minustakin, täytynee puhaltaa ilmapallo ruokatorveen tulpaksi.


      • seppäpohojanmaalta

        Iltaa pohojanmaalta!
        Täs ku yksin elelöö niin oikeen oo varaa alakaa nirsoolemahan, on senverran köppääset nua kokiin tairoot.
        Ja se niin pikkuusen aikaa suus maistaa notta soon aivan sama mitä syö milloonkin.
        Välihin ku tuun yöllä ajooreissulta ja ei enää jaksa alakaa mitään laittamahan niin vettä ku juo niin se vie sen nälääntuntehen pois.
        Tiitun syömiset mä huolehrin aina ja ajallaan enkä pirä pientä Tiitu nälässä. Tiitun suu on aina se tärkein ja vasta sitten otan ittelleni, jos ennätän ja aikaa jää.
        Täällä kotiolois tuloo käytyä tualla jääkaapilla, ruisleipää, suolasilakkaa ja maitoa. Sitten jo kyllä kärsii näläkäästä puhuttaa.
        terv. seppä ja Tiitu


      • Dorodea
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa pohojanmaalta!
        Täs ku yksin elelöö niin oikeen oo varaa alakaa nirsoolemahan, on senverran köppääset nua kokiin tairoot.
        Ja se niin pikkuusen aikaa suus maistaa notta soon aivan sama mitä syö milloonkin.
        Välihin ku tuun yöllä ajooreissulta ja ei enää jaksa alakaa mitään laittamahan niin vettä ku juo niin se vie sen nälääntuntehen pois.
        Tiitun syömiset mä huolehrin aina ja ajallaan enkä pirä pientä Tiitu nälässä. Tiitun suu on aina se tärkein ja vasta sitten otan ittelleni, jos ennätän ja aikaa jää.
        Täällä kotiolois tuloo käytyä tualla jääkaapilla, ruisleipää, suolasilakkaa ja maitoa. Sitten jo kyllä kärsii näläkäästä puhuttaa.
        terv. seppä ja Tiitu

        Vesi vanhin voitehista :) Sun Tiitu näyttää ihan samannäköiseltä kuin mun Onni. Kääpiöluppa, luonnonkeltainen. Terkkuja Tiitulle!


      • Dorodea
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Niin minustakin, täytynee puhaltaa ilmapallo ruokatorveen tulpaksi.

        Ööh, älä nyt itte mee semmosta tekemään, voi käydä köpelösti :)


      • Dorodea kirjoitti:

        Vesi vanhin voitehista :) Sun Tiitu näyttää ihan samannäköiseltä kuin mun Onni. Kääpiöluppa, luonnonkeltainen. Terkkuja Tiitulle!

        Kiitos vaan kyllä sanotahan.
        Hyvää ja levollista yötä.
        terv. minä ja nukkuva pieni Tiitu.


      • Dorodea
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Kiitos vaan kyllä sanotahan.
        Hyvää ja levollista yötä.
        terv. minä ja nukkuva pieni Tiitu.

        Kiitos, samoin sinulle hyvää ja levollista yötä. Onni kans pötköttää pitkin pituuttaan täydessä unessa.


      • Napa paukkaa
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa pohojanmaalta!
        Täs ku yksin elelöö niin oikeen oo varaa alakaa nirsoolemahan, on senverran köppääset nua kokiin tairoot.
        Ja se niin pikkuusen aikaa suus maistaa notta soon aivan sama mitä syö milloonkin.
        Välihin ku tuun yöllä ajooreissulta ja ei enää jaksa alakaa mitään laittamahan niin vettä ku juo niin se vie sen nälääntuntehen pois.
        Tiitun syömiset mä huolehrin aina ja ajallaan enkä pirä pientä Tiitu nälässä. Tiitun suu on aina se tärkein ja vasta sitten otan ittelleni, jos ennätän ja aikaa jää.
        Täällä kotiolois tuloo käytyä tualla jääkaapilla, ruisleipää, suolasilakkaa ja maitoa. Sitten jo kyllä kärsii näläkäästä puhuttaa.
        terv. seppä ja Tiitu

        Kyllä Sepän täytyisi kotia saada huushollaska.Uskon samaa toivovan täällä useammankin.

        Rahtarilla olisi silloin lämmin tupa ja täysi paistilautanen odottamassa yöllistä kotia tulijaa.
        Hellä puristus ...Pesuvesi ja puhdas pyyhe rasvaisille käsille.

        Tiitukin voisi viettää päivät koti nurkissa, varmaan kyllä tykkää kierrellä pitkin maita ja mantuja.


    • Sinimarjanen

      minunkin käydä tekemässä leipä, kun luin tämän jutun. Tummaa leipää ja päälle tuorekurkkua oikein kunnolla.

      • Napa paukkaa

        Väitetään olevan terveellistä, kävisitkö vielä palan ja tuo samalla minullekkin.


      • Sinimarjanen
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Väitetään olevan terveellistä, kävisitkö vielä palan ja tuo samalla minullekkin.

        päälle saa laittaa? Flooraa, voita, oivariiniä, leikettä, tuorekurkkua, maustekurkkua, paprikaa, juustoa? Ne löytyy. Kananmunia en ala keittämään näin yötä vasten.:))


      • Napa paukkaa
        Sinimarjanen kirjoitti:

        päälle saa laittaa? Flooraa, voita, oivariiniä, leikettä, tuorekurkkua, maustekurkkua, paprikaa, juustoa? Ne löytyy. Kananmunia en ala keittämään näin yötä vasten.:))

        Mikä suosiolla vain leivänpäällä pysyy.Eikös teillä vielä kinkkua olisi ?


      • Sinimarjanen
        Napa paukkaa kirjoitti:

        Mikä suosiolla vain leivänpäällä pysyy.Eikös teillä vielä kinkkua olisi ?

        raakana, mutta se ei taida kelvata. Lauantaina olisi paistettuna. Aattelin kyllä säästää noihin suvun vanhusten pikkujouluihin sen.


    • Napa paukkaa

      Mitä kaikkea napostelevat päivän tai ainakin illan kuluessa.

      Helkkari, minun ongelma on aivan todellinen.Ainakin yritän napostella hedelmiä ja porkkanoita, ettei leipää olisi jatkuvasti nälän peittämiseksi.

      • Luotain-56

        Sitä syödään mitä kaapista sattuu löytymään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe