Mitä tehdä, kun joskus iskee niin hirvittävä ihottuma/allerginen reaktio kasvoihin, ettei mitään rajaa? Ja kummallisinta on, että tämä allerginen reaktio iskee vain ja ainoastaan kasvoihin. Mun kasvojen iho on myös jostain kumman syystä tosi kuiva ja se myös kuivuu melko voimakkaasti. Ei ole kiva, kun alkaa otsaa, huulia ja huulien ymäristöä kutittamaan ja kirvelemään niin kauheasti, että se saa vedet tippumaan silmistä (ei se itkemään saa, mut siis silleen alkaa vaan vettä tuleen silmistä) ja tekisi mieli melkein huutaa. Myös nenä vuotaa sillä hetkellä kauheasti. Iho punoittaa ja kuumottaa tosi voimakkaasti ja kasvot ovat muutenkin tosi järkyttävän näköiset uloskinpäin juuri sillä hetkellä.
Ei ole kiva, jos tuommoinen iskee esim. keskellä koulutuntia. Olenhan minä kyllä käyttänyt antihistamiinia ehkäisemään kutinaa ja ihottumaoireita olen hoitanut hydrokortisonilla yms. Kyllähän ne ovat auttaneet, mutta aina joskus tommoinen reaktio meinaa silti iskeä.
Ihottuma ja allerginen reaktio kasvoissa
Ei ole kivaa
0
2243
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693