ecoway

sdptyömies

21

3812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilyttää.

      Onko nyt SDP porukka ruvennut sataman alasajon jälkeen pyramidi huijauksiin?

      • pallokatti

        Mitäs olipas TODELLA mielenkiintoinen kirjoitus ecowayn toiminnasta...pitääkin ottaa selvää pitääkö paikkansa.


      • maksetaan sitten kun

        huijaa ketään! t: A.Ahti (kok.)


    • n.w.h

      Johan olit laittan ton saman tarinan toukokuussa... ja nytkö taas sulla heräs mielenkiinto!!! oih löysinpä tämmösen!! NAURETTAVAA!!!

      • pentti vannolainen

        Mikäköhän edellisen vastauksen pointti oli? Tuo linkki oli mielenkiintoinen minun mielestä mutta silti jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä.


      • ....................
        pentti vannolainen kirjoitti:

        Mikäköhän edellisen vastauksen pointti oli? Tuo linkki oli mielenkiintoinen minun mielestä mutta silti jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/3769662.


    • Sivusta seurannut

      No kyllä kai täysjärkinen Haminalainen hakee esim. omega-3:set Voimapuodista. Skipin omega-3 hakkaa aivan varmasti laadussa Ecowayn omegat, ja hintakin on paljon halvempi.
      Ja Voimapuodin hormonivastainen-linja on tehnyt ainakin minuun suuren vaikutuksen. Hieno homma, että joku uskaltaa sanoa ääneen mitä paskaa ne hormonit ovat. Täällä Haminassakin noita horppaajia on aina riittänyt, mutta Voimapuoti taitaa olla ainoa paikka missä oikeasti ollaan aineita vastaan.
      Syvä kumarrus sinne Neuvottomaan päin.. Teette hienoa työtä!
      t.eräs yksinhuoltaja

      • voikiesus

        anna mun kaikki kestää.....voi vittu....siel neukkkulass ne kaikkein
        kovimmat mömmöpojat on, älä ees viitti täällä provota, kun kaikki sen tietää
        ....hehehehe....hyvä yritys/ vai kuittasiko äijjät itse.....


      • ???????????
        voikiesus kirjoitti:

        anna mun kaikki kestää.....voi vittu....siel neukkkulass ne kaikkein
        kovimmat mömmöpojat on, älä ees viitti täällä provota, kun kaikki sen tietää
        ....hehehehe....hyvä yritys/ vai kuittasiko äijjät itse.....

        Mitä tarkoitat neukkulalla? Jotain paikkaa vai liikettä?
        Voimapuoti on niin kauan kuin muistan puhunut hormooneita vastaan. Jos joku väittää toista niin voi itse mennä kysymään mitä mieltä siellä ollaan hormooneista ym. "paskasta". Toivottavasti et tarkoittanut viestilläsi Voimapuotia mustamaalata.


      • hävisitte
        ??????????? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat neukkulalla? Jotain paikkaa vai liikettä?
        Voimapuoti on niin kauan kuin muistan puhunut hormooneita vastaan. Jos joku väittää toista niin voi itse mennä kysymään mitä mieltä siellä ollaan hormooneista ym. "paskasta". Toivottavasti et tarkoittanut viestilläsi Voimapuotia mustamaalata.

        Voimaxxxx:n puksupoika (M. xxxxxx) sai tuomion Ecowayn johtajan pahoipitelystä Lahdessa. Onko unohtunut ko. asia vai mikä mättää?


      • palstanikkari
        hävisitte kirjoitti:

        Voimaxxxx:n puksupoika (M. xxxxxx) sai tuomion Ecowayn johtajan pahoipitelystä Lahdessa. Onko unohtunut ko. asia vai mikä mättää?

        eikö se yleensä joka saa turpaansa ole hävinnyt?


    • Tunturi61

      No ecowayn ylin porukka tienaa ainakin yksi ,,400.000 reilut vuodessa,,onkohan kateellisia tälläkin palstalla ,,Koska ecowayn tuotteet ...on todettu erniomaisiksi...

    • miu8

      Silkkaa paskaa, terve ihminen ei tuollaisia mössöjä tarvitse.

    • palstanikkari

      eikös ecowayn markkinoima noni tuote ole myyntikiellossa ollut ainakin muutama vuosi sitten?

      • eco 132

        ja olisi syytä olla vieläkin...


    • Suopursu kukkii

      Mitä tälle firmalle kuuluu 2013? En löytänyt enää netistä...

      • Mustikka/Nokkonen

        Syökää ihmiset kotimaista terveellistä ruokaa. Siinä kaikki tarvitsemanne ravinteet.


    • teemuaikasjokoittaa
    • Mersu mies

      Ei ole ecowayn eikä Penttilän vika jos hölmöjä piisaa. Älkää olko kateellisia, kuka vaan voi perustaa tuommoisen busineksen jos vain kanttia ja rahaa piisaa. Tuotehan nyt voi olla mikä vaan, pääasia on että pyramidi toimii.

    • MB nainen

      Ei ikuna mitään osta tommosesta firmasta.

    • ViskiBasso44

      Mielenkiintoista tarinaa löytyy penttilästä netistä :


      pjenttila24.11.2012 16:360 SULJE
      Alalinja ostaa aina ylälinjan tulojen perusteet. Alimmalla tasolla olevat pyramidin jäsenet eli jälleenmyyjät(vaikkei kukaan myy mitään kun on niin huonot katteet) ostavat tuotteita, joista ylälinjalle maksetaan. Kuka muuten perusti vuonna 1997 Ecowayn alunperin ja miten ko. kaveri menetti yhtiönsä osakkeet Teemu Penttilälle? Ja miksi Teemu Penttilä, joka omistaa yhtiön, toimii sen hallituksen puheenjohtajana ja toimitusjohtajana, vierailee haremeineen (sisältää myös miespuolisia "ystäviä") usein Dubaissa. Eikä yhtiötä kannata boikottiin laittaa, kannattaa katsoa, mitä lisää on tulossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe