Mielenkiintoinen juttu netissä http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/tyypillinen/eco.htm.
Kellään kokemuksia?
ecoway
21
4505
Vastaukset
- Epäilyttää.
Onko nyt SDP porukka ruvennut sataman alasajon jälkeen pyramidi huijauksiin?
- pallokatti
Mitäs olipas TODELLA mielenkiintoinen kirjoitus ecowayn toiminnasta...pitääkin ottaa selvää pitääkö paikkansa.
- maksetaan sitten kun
huijaa ketään! t: A.Ahti (kok.)
- n.w.h
Johan olit laittan ton saman tarinan toukokuussa... ja nytkö taas sulla heräs mielenkiinto!!! oih löysinpä tämmösen!! NAURETTAVAA!!!
- pentti vannolainen
Mikäköhän edellisen vastauksen pointti oli? Tuo linkki oli mielenkiintoinen minun mielestä mutta silti jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä.
- ....................
pentti vannolainen kirjoitti:
Mikäköhän edellisen vastauksen pointti oli? Tuo linkki oli mielenkiintoinen minun mielestä mutta silti jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä.
- Sivusta seurannut
No kyllä kai täysjärkinen Haminalainen hakee esim. omega-3:set Voimapuodista. Skipin omega-3 hakkaa aivan varmasti laadussa Ecowayn omegat, ja hintakin on paljon halvempi.
Ja Voimapuodin hormonivastainen-linja on tehnyt ainakin minuun suuren vaikutuksen. Hieno homma, että joku uskaltaa sanoa ääneen mitä paskaa ne hormonit ovat. Täällä Haminassakin noita horppaajia on aina riittänyt, mutta Voimapuoti taitaa olla ainoa paikka missä oikeasti ollaan aineita vastaan.
Syvä kumarrus sinne Neuvottomaan päin.. Teette hienoa työtä!
t.eräs yksinhuoltaja- voikiesus
anna mun kaikki kestää.....voi vittu....siel neukkkulass ne kaikkein
kovimmat mömmöpojat on, älä ees viitti täällä provota, kun kaikki sen tietää
....hehehehe....hyvä yritys/ vai kuittasiko äijjät itse..... - ???????????
voikiesus kirjoitti:
anna mun kaikki kestää.....voi vittu....siel neukkkulass ne kaikkein
kovimmat mömmöpojat on, älä ees viitti täällä provota, kun kaikki sen tietää
....hehehehe....hyvä yritys/ vai kuittasiko äijjät itse.....Mitä tarkoitat neukkulalla? Jotain paikkaa vai liikettä?
Voimapuoti on niin kauan kuin muistan puhunut hormooneita vastaan. Jos joku väittää toista niin voi itse mennä kysymään mitä mieltä siellä ollaan hormooneista ym. "paskasta". Toivottavasti et tarkoittanut viestilläsi Voimapuotia mustamaalata. - hävisitte
??????????? kirjoitti:
Mitä tarkoitat neukkulalla? Jotain paikkaa vai liikettä?
Voimapuoti on niin kauan kuin muistan puhunut hormooneita vastaan. Jos joku väittää toista niin voi itse mennä kysymään mitä mieltä siellä ollaan hormooneista ym. "paskasta". Toivottavasti et tarkoittanut viestilläsi Voimapuotia mustamaalata.Voimaxxxx:n puksupoika (M. xxxxxx) sai tuomion Ecowayn johtajan pahoipitelystä Lahdessa. Onko unohtunut ko. asia vai mikä mättää?
- palstanikkari
hävisitte kirjoitti:
Voimaxxxx:n puksupoika (M. xxxxxx) sai tuomion Ecowayn johtajan pahoipitelystä Lahdessa. Onko unohtunut ko. asia vai mikä mättää?
eikö se yleensä joka saa turpaansa ole hävinnyt?
- Tunturi61
No ecowayn ylin porukka tienaa ainakin yksi ,,400.000 reilut vuodessa,,onkohan kateellisia tälläkin palstalla ,,Koska ecowayn tuotteet ...on todettu erniomaisiksi...
- miu8
Silkkaa paskaa, terve ihminen ei tuollaisia mössöjä tarvitse.
- palstanikkari
eikös ecowayn markkinoima noni tuote ole myyntikiellossa ollut ainakin muutama vuosi sitten?
- eco 132
ja olisi syytä olla vieläkin...
- Suopursu kukkii
Mitä tälle firmalle kuuluu 2013? En löytänyt enää netistä...
- Mustikka/Nokkonen
Syökää ihmiset kotimaista terveellistä ruokaa. Siinä kaikki tarvitsemanne ravinteet.
- teemuaikasjokoittaa
http://www.arcticnutrition.com/keitameolemme.php?page=2 taitaa olla nimi vaihtunut.Liekö Teemu Penttilä jälleen kusettanut porukkaa ja firmalla mennyt nimi vaihtoon?
TAITAA ECOWAYN KUSETTAJAT JÄÄDÄ VIIMEINEN KIINNI JULKISESTI. - Mersu mies
Ei ole ecowayn eikä Penttilän vika jos hölmöjä piisaa. Älkää olko kateellisia, kuka vaan voi perustaa tuommoisen busineksen jos vain kanttia ja rahaa piisaa. Tuotehan nyt voi olla mikä vaan, pääasia on että pyramidi toimii.
- MB nainen
Ei ikuna mitään osta tommosesta firmasta.
- ViskiBasso44
Mielenkiintoista tarinaa löytyy penttilästä netistä :
pjenttila24.11.2012 16:360 SULJE
Alalinja ostaa aina ylälinjan tulojen perusteet. Alimmalla tasolla olevat pyramidin jäsenet eli jälleenmyyjät(vaikkei kukaan myy mitään kun on niin huonot katteet) ostavat tuotteita, joista ylälinjalle maksetaan. Kuka muuten perusti vuonna 1997 Ecowayn alunperin ja miten ko. kaveri menetti yhtiönsä osakkeet Teemu Penttilälle? Ja miksi Teemu Penttilä, joka omistaa yhtiön, toimii sen hallituksen puheenjohtajana ja toimitusjohtajana, vierailee haremeineen (sisältää myös miespuolisia "ystäviä") usein Dubaissa. Eikä yhtiötä kannata boikottiin laittaa, kannattaa katsoa, mitä lisää on tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 531903
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441630- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271069Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se491019Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897