Vinkkejä kaivataan:)

cherry7780

Hei! On suunniteltu matkaa Marmarikseen ensi syksynä ja olisinkin kysellyt, että mikähän hotelli olisi hyvä?
Turkissa en ole ennen käynytkään... Lähdemme matkaan ilman lapsia, joten hotellin ei tarvitse olla lapsille suunnattu!

10

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oltu on

      haluatte panostaa hotellin tasoon yms. Esim. Aurinkomatkojen Candan-hotelli/huoneistohotelli on uusittu tänä keväänä ja saanut hyvää palautetta. Haittana (jos niitä haittana pitää) kukon kiekuminen aamuisin ja minareetin äänet. Allasaluetta voi pitää suurena verrattuna monen muun hotellin allasalueeseen. Esitteessä on mainittu jos baarien meteli kuuluu huoneisiin iltaisin ja se pitää melko hyvin paikkansa. Tällä palstalla on aiemminkin kysytty tietyistä hotelleistä, joten nekin kannattaa lukea. Jos haluaa palvelut suomen kielellä on Maxwell-Anatolia ihan ok samoin Metropol, jotka ovat muuten vaatimattomampia huoneistohotelleja, mutta siistejä ja palvelu on ystävällistä.

    • kanattaaaaa

      valitse oikea hotelli ei apartamentos. hotellissa kuuluu aamiainen ja ilmastointi jota ilman et voi todellakaan olla hintaan. esim. örsmaris on todella kiva, asuimme hotellissa viime vuonna, todella rauhallinen ja tasokas ja mukava tunnelma. ennen aina asuimme apartamentoksissa mutta tulevaisuudessa ei asuta. oli hotelli niin kiva kokemus.
      candan on apasrtamentoksista paras.
      maxwellissa ja metropolissa on vain suomalaisia ja varsin kova meteli, nukkuminen mahdotonta ja tarjoilijat tekee olosi tukalaksi.

      • Vaihtelu virkistää

        mutta itse on menisi hotelliin, koska joissakin ollaan tosi tarkkoja esim. sen suhteen, mitä huoneeseen saa viedä. Minä nautin aamupalani mieluummin rauhassa omalla parvekkeellani ilman, että täytyy kelloa vahtia vieläkö aamupalaa saa vai ei. Toki valmiiseen pöytäänkin on kiva mennä, mutta sen voi hyvin toteuttaa silloin tällöin jos siltä tuntuu myös huoneistohotellissa asuessaan. Aamiaistarjoilu on kuitenkin se yksi ja sama joka aamu, joten kyllä siihenkin kyllästyy (kokemuksesta tiedän) etenkin jos on pidempään reissussa. Ilmastoinnin saa maksusta jos se ei kuulu perushintaan Nämä nyt ovat näitä makuasioita ja totuushan on se, että sen parempi hotelli/huoneistohotelli mitä enemmän "tähtiä".


    • 1+18

      Viime kesänä kolme viikkoo, ens kesäks varattu kaksi viikkoa. Aiemmin aina apartomenteissa, mutta jatkossa aina hotelliin eli Yunus on meidän valinta jatkossakin.
      Kertaakaan ei kukaan kyselly mitä kasseissa huoneeseen veimme eli aivan turhia on jutut ja jorinat kyttäävista respan ihmisistä.

      • naulajalka

        Vastaus nimimerkille 1 18
        Hotelli Hawaii on aivan Yunuksen vieressä, kun kävellään autotielle.
        Hawaii on hyväntasoinen, oltiin tänä keväänä 2 viikkoa ja vieläpä allinclusive-lisähinnalla, alkuillasta lähtien tosin istuimme Yunuksen terasilla, mikä on aivan oiva paikka istuskella ja katsella ohikulkevia ihmisiä. Lisäksi siellä tapasi monia hyvin asiallisia suomalaisia (tällä tarkoitan suomi-kadun remuporukkaa, jotka siellä viihtyvät).
        Hawaii on huomattavasti hiljaisempi ja todellakin jengi menee sieltä muualle.

        All inclusive: ei tänä vuonna, koska lounaalla ja päivällisellä aina samat salaatit ja muut vihannekset; kerran laskin, että oliiveja oli 15 eri sorttia ! Saahan siten pöydän täyttymään. Pääruokia 4-5 sorttia ja sitten jälkiruuaksi kakkuja, kakkuja ja taas kerran kerran kakkuja. Onneksi oli cream caramelliäkin.

        Tähän systeemiin kuuluu myös paikalliset alkoholijuomat, joita olivat olu, viini ja vodka.


        Yunus varmasti on mukava hotelli, mutta ei sovellu pyörätulihenkilölle.

        On tosi hyvä asia, jos laukkaja ei tarkisteta Yunuksessa, ei tosin meidänkään pyärätuolin kasseja katsottu, mutta eräs aviopari kertoi, että luumupussi tarkistettiin, eikä saanut viedä huoneeseen. Toki he kävivät nurkan takana ja laittoivat luumut reppuun, se oli ok.


      • En hauku en kehu

        Jos Sinun kohdallesi ei ole sattunut tarkastuksia ihan hyvä, mutta en myöskään usko, että ne useat kirjoitukset toisenlaisista kokemuksista ovat ihan puppuakaan. En halua puolustella enkä myöskään haukkua, muttaa totuuden kai saa kertoa. Jokainenhan tekee omat johtopäätöksensä ja valitsee sen mukaan majoituksensa.


    • vigka

      kannata lähteä ollenkaa kyllä viettäsin lomani ihan muualla kun turkissa kallista ja ihan perseestä kaikki lipevät myyjät jotka koko ajan kimpussa ei mitää rauhaa muutako isommissa super marketeissa jossa sentää saa ostella rauhassa yksi viikko riitti nuoleskelua ja teko ystävällisyyttä.

      • Ei ahista

        ettei turkkilainen kauppias ole kuten suomalainen, joka ottaa ritolat kun näkee asiakkaan. Ei minun liiveihin ole uinut ainutkaan kauppias ja olen monesti todennutkin, ettei tarvii jäädä paikalleen ihmettelemään vaan jatkaa matkaa ja vilkuttaa perään. Ei ole kukaan myöskään perään huudellut törkeyksiä. Jos ei kestä olla maassa maan tavalla niin sitten on lähdettävä maasta pois. Ja Sinun tapauksessa tietenkin olla menemättä. Sekin on hyvä päätös, jos ahistaa.


    • marham

      Olin matkaillut Turkkiin kuutisen kertaa,ennenkuin päädyin Marmariksen.Ajattelin,että tässä tämä niin kehuttu kohde sitte on.Pettymys Cesmen,Kusadasin ja varsinkin Siden jälkeen oli hirvittävä.Rakastan yöelämää,mutta ennenkaikkea pyteetöntä ystävällisyyttä.Sitä et Marmariksesta saa.Myös Kemer oli joskus suosikki kohteitani,mutta senkin henki muuttui money talks henkiseksi.Nykyään suuntaan Side/Manavgat kohteisiin,todella siistiä ja mukavaa muutenkin.Marmariksessa käyn kuitenkin joka vuosi viikon kerrallaan,koska sedälläni on asunto siellä,joten tämä ei ole "älä mene ikinä"viesti.

      • vaatimukset

        Olen käynyt Turkissa ja paljon muullakin.
        Rahalle olen saanut vastinetta joskus enemmän ja joskus vähemmän.
        On tullut jopa ystävällisyyttä. Olen yleisesti ottaen tyytyväinen.

        Mutta elinkeinoa ja kovaa työtä se on turistien palveleminenkin.
        Varsinkin Turkissa tehdään pitkiä päiviä ja viikkoja ilman vapaapäiviä koko kauden ajan. Eivät edes yrittäjät läheskään aina pärjää hyvin.
        Minua on aina palveltu hyvin ja ystävällisesti, mutta pyyteetöntä ystävällisyyttä en julkea vaatia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe