Hevosenmaito kapselit , equilac, onko kukaan kokeillut vai onko tämä taas yksi halpamainen keino
rahastaa kärsiviä ihmisiä ? Netti sivuilla kerrotaan ihmeellisistä paranemisista mutta kuka niitä voi todentaa ?
Silti kiinnostaa, onko joku oikeasti saanut tästä avun.
www.Equilac.net, Tehokas lääke ?
12
3429
Vastaukset
- 77
?
- t3s
Itse olen syönyt equilacia alle 2 kuukauden ajan, ja psori kadonnut kokonaan.. Mitkään rasvat tai valohoito ei auttanut, onneksi tästä oli suuresti apua. Suosittelen.
- Hummani hei!
Kallista näyttää olevan. Mikä siinä hevosenmaidossa on muka niin kallista ja erinomaista? Minnekäs ternimaitobuumi on kadonnut?
- t3s
Suomessa lääkärien määräämät lääkkeet, joko pillereinä otettavat tai suonensisäiset tekevät kuluja vuoden ajalta n. 10 000 euroa, eikä psori välttämättä katoa. Jos kolmesta kuukaudesta maksat 75 euroa ja saat psorin hoidettua pois, niin kumpi parempi ? Mihinköhän verrattuna equilac on kallista ?
- k-mikko
Lättää. Kaksi kuukautta käytin, eikä yhtään mitään vaikutusta
- Kalle
Tilasin viikko sitten equilac 3 kuukauden kuurin. Maksoin ja vahvistus sähköpostia ei ole kuulunut. Laitoin kyselyä heille, mutta en ole saanut mitään vastusta. Onko muilla ollut tälläisiä onglemia?
- Jäitä hattuun
Varo ettet joudu huijatuksi ja rahat katoa sen sileän tien. Toivottavasti saat tilauksesi.
- miua1
Itse tilasin equilacia kolmen kuukauden kuurin ja oireet hävisivät ensimmäisen kuukauden käytön jälkeen. Suosittelen!
- rupikonna
Aika kiva tietää että on noita muita auttanut. Minulla ei ole psori, mutta ekseemaa joskus. Minkähän hintaista hevonpillerit mahtavatkaan olla ??
Kuka kertoisi hinnan- niin että siis
se siis auttaa myös ekseemaa, sekä psoriasista
http://www.socialbodyclub.com/news/mares-milk-is-the-next-big-thing-in-the-battle-against-psoriasis/?gclid=CMPrt-mi1r0CFRCWtAodam4AZg
- Marjyli
Mä viskasin kaikki lääkärin määräämät pillerit ja voiteet roakiin, kun pahensivat ihottumaani. Noi pillerit ei mulle vaikuttanu, mut voide paras!!!
- HilseileväKulkuri
Hei
Vieläkö equilac:in käyttäjiä on? Itseäni kiinnostaisi miten psori pysynyt tuon avulla aisoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983