hs.fi - en pääse

_X_X_

On siis Elisan laajakaista (nettitikku) ja hesarin sivuille ei pääse. Lataa vaan ikuisesti. Kokeilin sekä firefoxilla että explorerilla. Onko vastaavaa kokemusta?

Outo homma.

13

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ripu

Sama tikku, enkä ole nähnyt Viiviä ja Wagneria yli viikkoon.

• Xmar

Sama juttu, on mokkula, joka toimii ihan hyvin muuten, kaikkki sivut aukeavat jne. mutta ei Hesarin, vaikka mitä kautta sen sivuille yrittäisin.

• _X_X_

No. Viivin ja Wagnerin näet tästä loistavasta sivustosta kuten myös fingerporin:
        http://matin.maapallo.org/site.pl/sarjis/

Sarjakuvaa klikkaamalla niitä voi selata.

Ok. Offtopikkiahan tuo, mutta sarjakuvien ystävänä tuota ei voi sivuuttaa.

MIstäköhän tuossa ongelmassa on kyse? Elisan asiakaspalveluun olen jo aiemmin ottanut yhteyttä puhelimen tiimoilta. Silloin ei tullut minkäänlaista palautetta. Puhelimen kanssa kun olin yhteydessä niin sekään ei oikein vakuuttanut. Sanoin, että tarvitsen paperilaskutuksen nettilaskun sijaan. Paskat. Ei ainuttakaan paperilaskua ole tullut. Edelleen pitää netissä maksaa. Ei siinä mitään, se on iisiä, mutta ne laskut ainakin oli siihen aikaan saa*anan epäselviä.

Kehitys kehittyy. Tai sitten ei.

• sdfsdffsd

sama ongelma saunalahden mobiililla

• glgkhghj

Sama juttu, ollut jo viikon tai pari ja nyt pitää alkaa asiaa tosissaan selvittämään, liekö sitten olisi valittava jokin toinen palveluntarjoaja.

• Harmistunut

Kumma juttu kun ei pääse Hs.fi sivulle selaimilla. Mulla on Huawei E160 nettitikku saunalahdelta. Otin asiakaspalveluun yhteyttä, sanoi et katso foorumista... Naapurin langattomalla yhteydellä toimii moitteetta, et ei ole ongelma mun koneessa/selaimissa.

Onko tietoa mistä johtuu?

• _X_X_

www.youhide.com

Tämän avulla voi päästä, tosin olisi syytä kyllä Elisan ym. ottaa asia hoitoonsa ja kommentoida asiaa sivullaan. Tämä on myös kuluttajasuoja asia. Lisäksi vielä yksi asia: jos minulle joku asiakaspalvelusta sanoisi, että katso foorumista(?) niin käskisin hänen katsoa ja sitten soittaa minulle. Joku taso näissä asioissa pitää säilyttää.

Vai onko palvelijasta tullutkin herra.

• _X_X_
        _X_X_ kirjoitti:

www.youhide.com

Tämän avulla voi päästä, tosin olisi syytä kyllä Elisan ym. ottaa asia hoitoonsa ja kommentoida asiaa sivullaan. Tämä on myös kuluttajasuoja asia. Lisäksi vielä yksi asia: jos minulle joku asiakaspalvelusta sanoisi, että katso foorumista(?) niin käskisin hänen katsoa ja sitten soittaa minulle. Joku taso näissä asioissa pitää säilyttää.

Vai onko palvelijasta tullutkin herra.

No nyt toimii

• _X_X_X_
        _X_X_ kirjoitti:

No nyt toimii

Vaan eipä toimikaan. Joka kerta.

• Voihan Mobiili
        _X_X_X_ kirjoitti:

Vaan eipä toimikaan. Joka kerta.

Telkku.com:n?

Meillä vanhuksilla ongelma ilmenee Telkku.com:ssa, pitääkin koittaa tuota Hesarin sivustoa, tikkuna siis sama Huawei E160. Googlaamalla päätysin muistaakseni AfterDawnin sivuille, joissa rohkeimmat päivittivät Huiwelin firmwaren. Firmware:kaan ei ole mistä tahansa saatavissa ja sen päivittämisessä saattaa tulla Elisan kanssa ongelmia, mutta...

Voisikohan tässä ajatella, että Elisalta on saatu viallinen nettitikku, jonka saa takuuna vaihtaa, kannattaisi ainakin yrittää. Onkos kellään mahdollisuutta kokeilla jotain muuta nettitikkua?

• og
        Voihan Mobiili kirjoitti:

Meillä vanhuksilla ongelma ilmenee Telkku.com:ssa, pitääkin koittaa tuota Hesarin sivustoa, tikkuna siis sama Huawei E160. Googlaamalla päätysin muistaakseni AfterDawnin sivuille, joissa rohkeimmat päivittivät Huiwelin firmwaren. Firmware:kaan ei ole mistä tahansa saatavissa ja sen päivittämisessä saattaa tulla Elisan kanssa ongelmia, mutta...

Voisikohan tässä ajatella, että Elisalta on saatu viallinen nettitikku, jonka saa takuuna vaihtaa, kannattaisi ainakin yrittää. Onkos kellään mahdollisuutta kokeilla jotain muuta nettitikkua?

Joo mullakin sama homma, huawei nettitikku, olisko soneran, joka tapauksessa ei siis Elisan. Telkku.com ha hs.fi eivät vaan toimi! Ärsyttää kun nyt on tullut hs:n kautta sähköisiä synttärikortteja, en niitäkään pääsen lukemaan :(

• Huawei E160
        Voihan Mobiili kirjoitti:

Kokeilkaa päivittää Firmware eli ohjelmisto nettitikkuun, pävitys Huawei E160 löytyy : http://www.elisa.fi/asiakastuki/index.cfm?o=1998.15&did=8320

Pääsee taas Hs.fi sivulle.

Kerron jos tilanne muuttuu...

• Zyxhell

Ilmeisesti ongelma on näiden sivujen suuri, ulkopuolisilta servereiltä ladattava mainosmäärä. Ainakin Zyxelin modeemi antaa herkästi virheilmoituksen "syn flood TCP" Sanoma-konsernin osoiteavaruudesta 158.127.18.XXX.

ADSL-modeemilla sivut saa aukeamaan nostamalla sallittujen TCP-yhteyksien lukumäärää, Zyxelin modeemilla "Maximum incomplete TCP". Viiden-kuudenkymmenen limiitillä ongelmia ei enää ole, vaikka palomuuri kyllä herjaa.

Mobiililaajakaistalla (nettitikulla) vain laiteohjelmiston (firmwaren) päivitys taitaa auttaa.

Minua auttanut ratkaisu löytyi Elisan foorumilta:
      http://yhteiso.elisa.fi/t5/Elisa-Viihde-Yleinen-keskustelu/Tietyt-nettisivut-eivät-avaudu/td-p/38622/page/2

Ongelma esiintyy ainakin Sanoma-konsernin palveluissa: hs.fi, iltasanomat.fi, nelonen.fi, nettiauto.com ja ruutu.fi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2383
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2368
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2134
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1550
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1314
    Aihe