Kuinka joku viitsii kuunnella tätä Markku Laamasta! Ihan hirveää. Huonoa karaokebaaritasoa.
Markku Laamanen, kamalaa !
21
1160
Vastaukset
Ei sillä munkaan mielestä mitenkään kovin erikoinen lauluääni ole. Aika epävireiseltäkin kuulostaa aina paikkapaikoin.En oo ajatellut sen levyä ostaa ja keikoilla käydä.
- yx-musikantti
Mutta Markun laulu on sävelpuhtaamapaa kuin arvaa kenen?
Markku on tervetullut lisä nykyiseen tarjontaan.
Taitaa olla uhka joillekin?
Eikun treenaamaan ,näinhän ala kehittyy.
Markku vetää hienosti ja onnea jatkossakin. - Katariinafox
Markku Laamanen laulaa hyvällä äänellä. Mitä enemmän olen musiikin kanssa ollut tekemisissä
olen opetellut sietämään sen monenlaista "virhettä". Se joka toisen korvaan kuuluu hienolta ja ilmeikkäältä
toisella tökkii.
Markku on tuonut takaisin sen suuren äänen, joka on puuttunut juuri viime aikoina.
Ajat tuovat uusia tyylejä. Janne Tulkki laulaa minusta myös hyvällä äänellä. Hänen kappalevalintansa ovat olleet loistavia.
Markku on nyt pop.
- cesilses
Talent-kisasta julkisuuteen nousseen Markku Laamasen keikka peruttiin, koska lippuja myytiin liian vähän.
Kuka viitsi maksaa amatöörin konsertista?? Ei kiinnosta.- vieteriville
Kuka kehtaa tällasta tuubaa heittää amatööriydestä Markku Laamasen kohdalla? Laamanen kiersi Suomea jo ainakin 1970-luvulla jos ei jo ennemmin, mm. yhdessä Kirkan kanssa. Tämäkö on amatööri tällainen? Kyllä te jotkut kehtaatte ilkkua...
- katri.
vieteriville kirjoitti:
Kuka kehtaa tällasta tuubaa heittää amatööriydestä Markku Laamasen kohdalla? Laamanen kiersi Suomea jo ainakin 1970-luvulla jos ei jo ennemmin, mm. yhdessä Kirkan kanssa. Tämäkö on amatööri tällainen? Kyllä te jotkut kehtaatte ilkkua...
Siinähän sitten kiersi mutta surkea esitys on tämä mies jota nyt jostain ihmeen syystä on kehuttu niiiin hyväksi. Ei se merkitse mitään vaikka olis kiertänyt maata sata vuotta, kas kumma kun ei ole aiemmin noussut suosioon eikä kehittynyt artistina. Eiköhän sekin kertone jo jotain tasosta. Noita mahtuu viisitoista tusinaan. Kuuluisi seniorikilpailuun ja sielläkin on häntä parempia pilvin pimein, vaikka surkeita ovat nekin.
Vai on Markku pop :D Suomen kansa aina jostain käsittämättömästä syytä tahtoo antaa säälipisteitä tuollaisille **********kuten on huomattu muissakin kisoissa, Idols ja Tanssii tähtien kanssa. Säälittävää. - Annu.
vieteriville kirjoitti:
Mitäs ilkkumista se on jos ei hänen laulamisestaan tykkää. Minusta ainakin hän on todella huono ja suosio johtuu vain siitä että hän on säälittävä. Aika uskomaton vertaus kun häntä on sanottu Suomen Susan Boyleksi, kyllä on Boylesta kaukana. Tusinalaulaja.
- Laiha Aulikki
Annu. kirjoitti:
Mitäs ilkkumista se on jos ei hänen laulamisestaan tykkää. Minusta ainakin hän on todella huono ja suosio johtuu vain siitä että hän on säälittävä. Aika uskomaton vertaus kun häntä on sanottu Suomen Susan Boyleksi, kyllä on Boylesta kaukana. Tusinalaulaja.
Niin juupa juu niin, eiköhän tuo ole selvää miksei sali täyty jos artisti ei ossaa esittää hyvin kuin yhen niin kappaleen!
- Henkilökohtaisista..
Annu. kirjoitti:
Suomalaisiin näyttää vakiintuneen tapa todeta kaikki selleinen HUONOKSI mistä itse ei tykkää. On aika vaikeaa ymmärtää sellaista, että joku voisi olla hyvä, vaikka se ei omia mieltymyksiä täyttäisikään. Useinkin kuulee aivan huippusuorituksia väitettävän huonoiksi, vaikka kysymyksessä on suppeasta henkilökohtaisesta mieltymyksestä ja harrastuneisuudesta.
- KUUNTELIN 3 KERTAA
Henkilökohtaisista.. kirjoitti:
Suomalaisiin näyttää vakiintuneen tapa todeta kaikki selleinen HUONOKSI mistä itse ei tykkää. On aika vaikeaa ymmärtää sellaista, että joku voisi olla hyvä, vaikka se ei omia mieltymyksiä täyttäisikään. Useinkin kuulee aivan huippusuorituksia väitettävän huonoiksi, vaikka kysymyksessä on suppeasta henkilökohtaisesta mieltymyksestä ja harrastuneisuudesta.
LOISTAVAA MUSAA.ITSE KUUNTELIN GULLIVERIA JA MARKKU LAAMASTA 70-LUVULTA 30 SUOSIKKIA SARJASTA NIIN EI TODELLAKAAN OLLUT PASKAA...VAAN IHAN KUNNON MUSAA
- I did it my way...
KUUNTELIN 3 KERTAA kirjoitti:
LOISTAVAA MUSAA.ITSE KUUNTELIN GULLIVERIA JA MARKKU LAAMASTA 70-LUVULTA 30 SUOSIKKIA SARJASTA NIIN EI TODELLAKAAN OLLUT PASKAA...VAAN IHAN KUNNON MUSAA
Markku Laamasen uusi "Minun tieni" levy on hyvä, ei siitä pääse mihinkään, mutta siitä tihkuu nostalgia. Se on hyvin tuotettu ja siihen on valittu Markun äänelle sopivia kappaleita. Olen kuunnellut levyä nyt tauotta. Hämmästyttävää, että nämä levyn uudet kappaleet kuulostavat niin melodisilta, että ne voisivat yhtä hyvin olla covereita vanhoista biiseistä. Esimerkiksi "Joku perille sinut vie" voisi olla vaikka joku tulevaisuuden klassikko, sen verran hienon biisin on Petri Munck tehnyt. Loppuhuipennoksena "You raise me up" kruunaa levyn kuin kirsikka kakun päällä. Minä ainakin diggaan ja janoan Markulta myös lisää musiikkia!
- tähti syntyissään
vieteriville kirjoitti:
"Kuka kehtaa tällasta tuubaa heittää amatööriydestä Markku Laamasen kohdalla? Laamanen kiersi Suomea jo ainakin 1970-luvulla ..."
No tämämpä takia sitä suurempi on ihmetys, että miksi hän julkeaa mennä talent-kilpailuun muka uutena kykynä, autotallipavarottina ja vielä jos hän on keikkaillut koko ajan ja seitkytluvulta asti? Ihan sama jos vaikka joku janne tulkki tai joku muu lopettanut laulaja lähtee esittämään uutta tähteä, josta kukaan ei ole kuullut. Vaikka Frederik tai muu laskusuunnassa oleva laulaja.
- Kuulolla ollut
Kuulin Markku Laamasta eka kerran 70 luvun alussa linnanmäellä Gulliveri yhtyeen ja Keijo Minervan konsertissa ja hyvä oli jo silloin, että ei kun menestystä pitkänlinjan musiikki ammattilaiselle.
- Kuulolla ollut
Markku Laamasen huonoin tulkinta on juuri tämä kappale jonka kautta nykyiset "kuuntelijat" ovat oppineet hänet tuntemaan, esim, hänen levyillään jokainen kipale on parempia kuin tämä You Raise Me Up jonka hän tulkitsi tässä tv kilpailussa. "Jota minä en henkilökohtaisesti katsonut..halusin vain tämänkin mainita....sorry.
- R. Reissumies
onneks se ei voittanut sitä kisaa...
- uusi fani
ihanaa!
- Muisto vain jää.....
Markku Laamanen esiintyi viime lauantaina Uuraisten markkinoilla ja oli aivan mahtava. Mikä ääni ja mikä mies!
- positiivisuutta!
Muisto vain jää..... kirjoitti:
Markku Laamanen esiintyi viime lauantaina Uuraisten markkinoilla ja oli aivan mahtava. Mikä ääni ja mikä mies!
kerrankin positiivisia, iloisia viestejä tällä palstalla! Mollausketjuja on riittävästi jo ennestäään!
- yeah yeah
Onko joku menossa lähiaikoina Markun keikalle? Minkälainen fiilis ja meno keikoilla?
- Tosi-cruel-tv
Epätoivoiseksi mutta lahjakkaaksi laulajaksi tunnettu Markku kaapattiin Suomen Talent-kisaan jonkinlaiseksi Susan Boyle -ilmiöksi luvaten hänelle maat ja taivaat. Tuotantoyhtiö sai mitä halusi: kohua, kyynelsilmäiset tuomarit ja suuret katsojaluvut. Mutta mitä sai Markku?
- tsemppiä Markulle
Ei taida olla keikkoja... ainakin meteli.netissä oli 0 keikkaa, eikä kotisivuiltakaan löydy keikkakalenteria. Toivottavasti ei ole laulamista jättämässä.
"Mutta mitä sai Markku?" Hyvä kysymys. Eipä ole miehestä juuri kuulunut aikoihin. Olisi ansainnut parempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121959Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734