Joululevy "Hiljaisuudessa 2006"

jaskan kaveri

Hiljaisuudessa 2006- joululevyä on mukava kuunnella nyt tähän aikaan uuden levyn ohella. Peräti 18 kappaletta. Näkyy olevan hyvin esillä kaupoissa edelleen joululevyjen hyllyillä.Siinä on monta klassikoksi jo muodostunutta Katrin tulkintaa. Tietenkin se hänen omatekemänsä "Joulumaa" on aina yhtä lämmittävä kuin ennenkin. Muista pidän mm. Hiljaisuudessa, Vien sinut pois, Nuku rauhassa rakkaani, Kehtolaulu, Joulumieli sisälläni, Aavistus... No mutta enpä luettele kokonaan kaikkia levyn kappaleita. Ruotsin Carolan alkuperäinen ja tytär-Maijan suomeksi hienosti sanoittama "Taivas sylissäni" on kerrassaan upea. Ulkona on tosi pimeää ja synkää, Katria kuuntelemalla siihen saa jotain valoa!

http://download.netanttila.com/album/Katri_Helena/Hiljaisuudessa_2006/4CFB90D5-535F-4059-99FA-A6F213F2697E/

6

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri Helenan fani

      Taivas sylissä, on toinenkin versio, jonka Pia Perkiö on suomentanut. Tämä on myös todella mahtava laulu.
      Pidän molemmista lauluista todella paljon.
      Aavistus, Joulumieli sisälläni ja Jos aikaa antaa vois jne......... ovat minulle rakkaita lauluja.
      Hyvää alkavaa Joulun odotusta kaikille !

      • Oli miten oli!

        Alkaa olla aika kuunnella Joulumusiikkia! Katrin laulamat Joululaulut kuuluvat asiaan tähän aikaan vuodesta!
        Ehdottomasti!!
        Muutakin Joulumusiikkia hyllyssä on,mutta näin pikkujouluaikaan Katri kuuluu asiaan She is number one!!
        Sinulle myös! Iloista Joulun odotusta! Kuten kaikille palstan lukijoille.


    • Katri-fani

      että tuota Hiljaisuudessa 2006 löytyy vielä hyvin kaupoistakin, sillä ensin meinasin tilata sen. Nyt pääsinkin heti sitä kuuntelemaan, kun löysin sen kaupan hyllyltä!! On tosi kivaa porukkaa tällä Katrin palstalla, KIITOS teille tiedotteista!

      • tämä levy

        katrihelena


      • Pasi K.
        tämä levy kirjoitti:

        katrihelena

        ... myös tämän levyn äskettäin (1996-versiota mulla ei ollut aiemmin). Todella hyvä joululevy, mukana hienoja lauluja, esim. "Taivas sylissäni" -laulun Katri tulkitsee erittäin upeasti!


    • tant månica

      ihania joululauluja hyvin esitettynä. oikeastaan laulut sopivat kuunneltaviksi pitkin talvea, puhuttelevia ei välttämättä joulun lauluja myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe