Hyvän yön laulu

missing man

rakkaalle, ihastuttavalle ystävälleni. Olet yksi parhaista, joita olen elämäni aikana tavannut.

Olet syvästi mielessäni.

Sinunkaltaisesi kultainen enkeli nukkuu varmasti yönsä hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=p_cdXNWD1VY

133

7306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iki-ikävä

Tällainen laulu lähetetään hyvin harvoille ihmisille tässä elämässä.

Itselleni se toi kaipaavia muistoja mieleen.

• missing woman
      • missing man

• Anonyymi
        missing man kirjoitti:

Todella hieno ja herkkä kappale. Kiitos.

Pidän itsekin näistä. Mieltä rauhoittavaa kuultavaa, erityisesti nyt kun päivänvalo hiipuu lähes olemattomiin.

Seuraavan kappaleen kuulin jokin aika sitten. Jäin miettimään sinua.

http://www.youtube.com/watch?v=RugSclNY4y8&feature=related

En saa kosketusta kappaleeseen. Tyhjää.

• olen lähes varma

kuvittelen ja toivon tämän olevan Sinulta minulle :)

Kiitos kauniista laulusta ja lämpimistä sanoista.

Sinäkin olet syvästi mielessäni.

• Minulta

Näin minä kirjoitan kun tarkoitan vain häntä.

Kuvittelen aina että hän on täällä tällä talstalla.
        Mutta aika usen se ei ole totta.

Kaunis satu.

:)

• missing man
        Minulta kirjoitti:

Näin minä kirjoitan kun tarkoitan vain häntä.

Kuvittelen aina että hän on täällä tällä talstalla.
        Mutta aika usen se ei ole totta.

Kaunis satu.

:)

onkin täällä juuri nyt.

Nyt on aika mennä nukkumaan.

Hyvää Yötä.

http://www.youtube.com/watch?v=JZ-26QPQKpo&feature=related

• Anonyymi

• {}

En nuku hyvin, íhme kun ylipäätään nukun. Hyvää yötä muille.

• ?

"mutta näin ei tehdä" rakkaalle, ihastuttavalle ystävälleni. ??

• ap.

• Sivullinen!

• T(n)
        ap. kirjoitti:

kun hän on kuin James Bluntin laulussa oleva kaunis nainen- niin lähellä ja samalla niin saavuttamaton.

http://www.youtube.com/watch?v=i2I0UHcrWoo

biisi tuo Bluntin Good by my lover.
        Yksi lemppari kipaleistani.

• dreamer..

hienoa saada tääläinen viesti.

Että joku ajattelisi itsestä noin kauniisti.

Nuku hyvin sinäkin. Varmasti enkelisi hyväilee poskiasi nukkuessasi.

• A***

sinulle näistä ihanista kappaleista! Käyn elämäni "juhla-aikaa" läpi parin vuoden takaa....muistellen sitä kaunista ja tunteellista rakkaustarinaa. Nyt en enää kipuillen surussa, vaan lempeydellä muistaen. Nämä kappaleet puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa,kiitos!
      Onnea ja siunausta elämääsi!

• näitkö unta minusta

Nukkuvat yönsä hyvin. Niin kai sinäkin kulta?

• yks ihana N

Asustelee?

• ap.

asustaa läntisessä Suomessa:)

• ihana N
        ap. kirjoitti:

asustaa läntisessä Suomessa:)

Oikea suunta ! Etunimen alkukirjain. Voitko kertoa ?

• ap.
        ihana N kirjoitti:

Oikea suunta ! Etunimen alkukirjain. Voitko kertoa ?

vaikka...P:)

• Ihana N
        ap. kirjoitti:

Alkukirjain on P ?

• ap.
        Ihana N kirjoitti:

Alkukirjain on P ?

jos oikein muistan. Kasvot ja olemuksen muistan vaikka unissani:)

http://www.youtube.com/watch?v=7CbAjj80NIM

Hyvää Yötä Sinulle.

• ihana N

• ap.
        ihana N kirjoitti:

Koska olet hänet viimeiksi tavannut ?

aivan varma, mutta kunhan kiusoittelen:)

Nyt menen nukkumaan. Hyvää Yötä:) Nuku hyvin.

• ihana N
        ap. kirjoitti:

aivan varma, mutta kunhan kiusoittelen:)

Nyt menen nukkumaan. Hyvää Yötä:) Nuku hyvin.

Mä epäilen ? Ettei se ollut sinun alkukirjain?
        Hyvää yötä sinnekkin,missä sitten lienetkin ;) Samoin nuku sikeästi.

• ihana N
        ihana N kirjoitti:

Mä epäilen ? Ettei se ollut sinun alkukirjain?
        Hyvää yötä sinnekkin,missä sitten lienetkin ;) Samoin nuku sikeästi.

pitkä hoikka, millanen kroppa? Minkä ikäinen ?
        Sinä kiero kaveri huijjaat minua ?? Mä tunnistan sen selvästi.. ;) Siihen meni mun yö unet..
        Koska mä asun just L-Suomessa ja mä haluisin et joku ajattelis musta noin ! Ettäs tiedät.!
        Mieti sitä.

• Ihana N
        ihana N kirjoitti:

pitkä hoikka, millanen kroppa? Minkä ikäinen ?
        Sinä kiero kaveri huijjaat minua ?? Mä tunnistan sen selvästi.. ;) Siihen meni mun yö unet..
        Koska mä asun just L-Suomessa ja mä haluisin et joku ajattelis musta noin ! Ettäs tiedät.!
        Mieti sitä.

Osuinko oikeaan?

• ap.
        Ihana N kirjoitti:

Osuinko oikeaan?

sinä tekstin perusteella. En halua paljastella täällä sen enempää, kieroksi en tunnustaudu. Joku muu kyllä varmasti ajattelee sinusta samoin. Nuku rauhassa.

• Ihana N
        ap. kirjoitti:

sinä tekstin perusteella. En halua paljastella täällä sen enempää, kieroksi en tunnustaudu. Joku muu kyllä varmasti ajattelee sinusta samoin. Nuku rauhassa.

Mulle joskus noin... ! Mutta en tiedä ajatteleeko samoin vielä. "Kiero" oli tsoukkia...
        Ei sen kummempaa. Kauniita unia sinulle.

• ap.
        Ihana N kirjoitti:

Mulle joskus noin... ! Mutta en tiedä ajatteleeko samoin vielä. "Kiero" oli tsoukkia...
        Ei sen kummempaa. Kauniita unia sinulle.

ettet sentään suuttunut. En tarkoittanut ilkeillä. Uskon sinua.

Hauskaa illanjatkoa sinulle:)

http://www.youtube.com/watch?v=LHOyPLSVam4&feature=related

• Ihana N

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

saa suuttumaan. Oletpa herttainen ! Piti kysymäni asutko itse V-Suomessa?

Tässä miespuoliselle enkelille !
        http://www.youtube.com/watch?v=eVS3_8KFXGI&feature=fvw

olisinki vaik Laitlast taik Turust? En mää mikkä enkel ol, enk mikkää kauhhia herttanenkaa ol, mut kyl mää toissii ymmärrä silloku heil o vaikkia vaik esimerkiks nyt täsä meiä yhteses aihees nimelt rakkaus:) Kyl mää auta sillo ku suru tulee puserosse niinko sulki ny:)

Kiitoksii vaa kauhhia pali täst kappaleest, kyl mää ole ny hämmästyny ja vähä klapilki päähä lyäty:) Semmone poik mää ole, tämmöne vähä ujo ja vaik sit..herttanenki, mut en mää oikke siit tierä yhtikäs mittä:)

Rupesiks sull pää särkemä ku sä luit tämä mu värssyni:) Niin rupes mullaki:))

Hyvää Illanjatkoa Sinulle Todellinen Enkeli!

Minkäs väriset silmät sinulla muuten on?

http://www.youtube.com/watch?v=_WLMMnDfw4Q

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

olisinki vaik Laitlast taik Turust? En mää mikkä enkel ol, enk mikkää kauhhia herttanenkaa ol, mut kyl mää toissii ymmärrä silloku heil o vaikkia vaik esimerkiks nyt täsä meiä yhteses aihees nimelt rakkaus:) Kyl mää auta sillo ku suru tulee puserosse niinko sulki ny:)

Kiitoksii vaa kauhhia pali täst kappaleest, kyl mää ole ny hämmästyny ja vähä klapilki päähä lyäty:) Semmone poik mää ole, tämmöne vähä ujo ja vaik sit..herttanenki, mut en mää oikke siit tierä yhtikäs mittä:)

Rupesiks sull pää särkemä ku sä luit tämä mu värssyni:) Niin rupes mullaki:))

Hyvää Illanjatkoa Sinulle Todellinen Enkeli!

Minkäs väriset silmät sinulla muuten on?

http://www.youtube.com/watch?v=_WLMMnDfw4Q

Olipa hauska..Kertomus. Ei tullut pääkipeäksi. Toi sun kipaleesi oli hyvä. Eka kertaa kun kuulin, niin kuuntelin oikein sanatkin tarkkaan.

Ei mul oo suru puseros, mut jonkumoine ikävä se jossai kaihertaa ku ei tiä et ollakko vai eikö olla?
        Mun silmis on kahtalaiväriä, toista enempi ku toista.

http://www.youtube.com/watch?v=jz89JYQRBtk&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Olipa hauska..Kertomus. Ei tullut pääkipeäksi. Toi sun kipaleesi oli hyvä. Eka kertaa kun kuulin, niin kuuntelin oikein sanatkin tarkkaan.

Ei mul oo suru puseros, mut jonkumoine ikävä se jossai kaihertaa ku ei tiä et ollakko vai eikö olla?
        Mun silmis on kahtalaiväriä, toista enempi ku toista.

http://www.youtube.com/watch?v=jz89JYQRBtk&feature=related

Ai jaa, siis kahta väriä? Mielenkiintoista. Mulla on siniset.

Oletko yhtä pieni kuin Anna? Leikkiä. Ei tarvitse vastata.

Ihan kiva kappale:)

Nyt mä menen unten maille. Nukku-Matti odottaa jauhopussin kanssa jo. Heitetäänkö sullekin jo unijauhot silmille?

Hyvää Yötä. Nuku Hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=LRqUONe_aAI

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Ai jaa, siis kahta väriä? Mielenkiintoista. Mulla on siniset.

Oletko yhtä pieni kuin Anna? Leikkiä. Ei tarvitse vastata.

Ihan kiva kappale:)

Nyt mä menen unten maille. Nukku-Matti odottaa jauhopussin kanssa jo. Heitetäänkö sullekin jo unijauhot silmille?

Hyvää Yötä. Nuku Hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=LRqUONe_aAI

Koko pituuteeni jos ponnistan niin on vähä alle 170cm.
        Siniset silmät niinmpä tietysti,vaaleat ,tummat ? Näin kerran yhdellä skidillä (5-6v.) ihan taivaansiniset silmät, oli ihanat.
        Joulukuuses ja mun silmis on jotaki yhtäläist.
        No enkeliks en kyllä minäkään itteäni määrittelis, mut jotensaki koitan tulla juttuun ihmisten kanssa.Siivet ois kyl kiva omistaa,vois lennellä vähäs niinku kärpäsenä katossa...!
        Voit sä sen jauhopussin kipata tänne.. teen sit vaik lättyjä..
        Mä oon luullu et se nukkumatti viskelee sitä hiekkaa,jota saa sit aamusin kaivella ku on niin syväl.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Koko pituuteeni jos ponnistan niin on vähä alle 170cm.
        Siniset silmät niinmpä tietysti,vaaleat ,tummat ? Näin kerran yhdellä skidillä (5-6v.) ihan taivaansiniset silmät, oli ihanat.
        Joulukuuses ja mun silmis on jotaki yhtäläist.
        No enkeliks en kyllä minäkään itteäni määrittelis, mut jotensaki koitan tulla juttuun ihmisten kanssa.Siivet ois kyl kiva omistaa,vois lennellä vähäs niinku kärpäsenä katossa...!
        Voit sä sen jauhopussin kipata tänne.. teen sit vaik lättyjä..
        Mä oon luullu et se nukkumatti viskelee sitä hiekkaa,jota saa sit aamusin kaivella ku on niin syväl.

Hei,

Ai, sä et olekaan ihan niin pieni kuin Anna Puu, joka on muuten mielestäni aivan vietävä ihana:)
        Ai niin, silmäni ovat vaalean siniset. Ainakin omasta mielestäni, en viitsi mennä tarkastamaan.
        Ai, että joulukuuses ja sun silmissäs on jotaki samanlaist? Aha.
        Kyllä sää olet enkeli minun rinnalla, korppi minä oon sinun rinnalla:)

Siivet ois hyvä olla, pomppais yläilmoihin vaan aamuisin pihalta puitten yli töihin. Reitti olis vapaa ellei joku varislauma eksyis tielle:))

No, voin mä sen jauhopussin sulle heittää, se kun on niin täys.

Jauho ei satu niin paljon kuin hiekka:)

http://www.youtube.com/watch?v=cEmxxLlsTRE

• Ihana.N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Ai, sä et olekaan ihan niin pieni kuin Anna Puu, joka on muuten mielestäni aivan vietävä ihana:)
        Ai niin, silmäni ovat vaalean siniset. Ainakin omasta mielestäni, en viitsi mennä tarkastamaan.
        Ai, että joulukuuses ja sun silmissäs on jotaki samanlaist? Aha.
        Kyllä sää olet enkeli minun rinnalla, korppi minä oon sinun rinnalla:)

Siivet ois hyvä olla, pomppais yläilmoihin vaan aamuisin pihalta puitten yli töihin. Reitti olis vapaa ellei joku varislauma eksyis tielle:))

No, voin mä sen jauhopussin sulle heittää, se kun on niin täys.

Jauho ei satu niin paljon kuin hiekka:)

http://www.youtube.com/watch?v=cEmxxLlsTRE

Tai ilman niit helyi tietty (se joulukuusi )).Ai et sul on vaalean siniset ? Täytyy sanoa et en kyl ole semmottii ennen nähny aikusel miähel! Olis vallan hauska nähdä?
        Mut et sää niit tiätty halu näytel mul.Piät vaa ihan omas kotonas.
        Paitti tietysti sitten joss sä nakkaat sen jauhopussin...? Mä sit tykkään lätyist niin pal, et mul on alvariinsa jauhot loppu...:)

Vai et Korpiks sä kehtasit itseäs määritellä ja miksiköhän? Mä olen aina ajatellut et jos pitäis olla joku lintu niin mä haluisin olla Kotka. Se asuu korkealla ,mitkä näköalat. Uljas upea lintu muutenkin. Tai jos oisin pieni lintu sit oisin Kolibri.
        Et tämmöttis näin ehtool.

• missing man
        Ihana.N kirjoitti:

Tai ilman niit helyi tietty (se joulukuusi )).Ai et sul on vaalean siniset ? Täytyy sanoa et en kyl ole semmottii ennen nähny aikusel miähel! Olis vallan hauska nähdä?
        Mut et sää niit tiätty halu näytel mul.Piät vaa ihan omas kotonas.
        Paitti tietysti sitten joss sä nakkaat sen jauhopussin...? Mä sit tykkään lätyist niin pal, et mul on alvariinsa jauhot loppu...:)

Vai et Korpiks sä kehtasit itseäs määritellä ja miksiköhän? Mä olen aina ajatellut et jos pitäis olla joku lintu niin mä haluisin olla Kotka. Se asuu korkealla ,mitkä näköalat. Uljas upea lintu muutenkin. Tai jos oisin pieni lintu sit oisin Kolibri.
        Et tämmöttis näin ehtool.

Ai simmotti sää vaa kirjottele tääl yksikses. On mul vaaliansinise silmä, usko pois vaa, mut en mää pal välit siit värist ku vaa näkke kunnoll:) Oleksää tosissas, et sä halusis nähdä mut ja mu silmä? Voi kauhhia senttä, mitäs mää tähä oikke sanosisis.. Emmää missä koton viittii ny ol ko se o perjantailtki ja pitäsä lähtee kylil taik oikkiastas metäl niinko iso poja tappaava sanno ko ne lähtevä naissill:) Täyty vähä fundeerata täsä vähäse, jos vaik sinne Ihode hevospaarill ajasis ja sin jäis orottama jottai flikkaa! En tiä sit:)

Mut kyl sää tämä jauhopussi saat mult vaik huame, tänää en mää viitti enää sitä lähti viämä minnekäs.

No korppi tul ensteks miäle, mut kyl mää oikkiastas ole olemukse pualest tommone tunturihauk, ko se simmone komia, vaffa ja piru noppia käänteissäs. Semmone lintu mää ole, enk mikkä affena, vaikk poja joskus sillo tällö semmost väittäväkki:)

Kotkanpoikii ilman siipii, nii kyl se varmaste kaikkist komei lintu mitä löytty Suame taivaalt, jos ei tunturihaukkaa otet huamioo:)

Mut kyl sää vaa ossa kivast pamlat, sää ole oikke kiva flikka, mää ala oikke sunst tykkäämä, ja tää mult, suruttomalt pojalt kuule pali sanottu. Ko en mää tällasist tunteilust mittää koska se enemppä ol ikänäs jaarritellu:)

Huh-huh, nyt täytyy mennä ottamaan buranaa. On se paikallinen murre melkoista aivojen vääntelyä.

Hyvää Illanjatkoa Sinulle!

http://www.youtube.com/watch?v=cITVOF2td44&feature=related

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Ai simmotti sää vaa kirjottele tääl yksikses. On mul vaaliansinise silmä, usko pois vaa, mut en mää pal välit siit värist ku vaa näkke kunnoll:) Oleksää tosissas, et sä halusis nähdä mut ja mu silmä? Voi kauhhia senttä, mitäs mää tähä oikke sanosisis.. Emmää missä koton viittii ny ol ko se o perjantailtki ja pitäsä lähtee kylil taik oikkiastas metäl niinko iso poja tappaava sanno ko ne lähtevä naissill:) Täyty vähä fundeerata täsä vähäse, jos vaik sinne Ihode hevospaarill ajasis ja sin jäis orottama jottai flikkaa! En tiä sit:)

Mut kyl sää tämä jauhopussi saat mult vaik huame, tänää en mää viitti enää sitä lähti viämä minnekäs.

No korppi tul ensteks miäle, mut kyl mää oikkiastas ole olemukse pualest tommone tunturihauk, ko se simmone komia, vaffa ja piru noppia käänteissäs. Semmone lintu mää ole, enk mikkä affena, vaikk poja joskus sillo tällö semmost väittäväkki:)

Kotkanpoikii ilman siipii, nii kyl se varmaste kaikkist komei lintu mitä löytty Suame taivaalt, jos ei tunturihaukkaa otet huamioo:)

Mut kyl sää vaa ossa kivast pamlat, sää ole oikke kiva flikka, mää ala oikke sunst tykkäämä, ja tää mult, suruttomalt pojalt kuule pali sanottu. Ko en mää tällasist tunteilust mittää koska se enemppä ol ikänäs jaarritellu:)

Huh-huh, nyt täytyy mennä ottamaan buranaa. On se paikallinen murre melkoista aivojen vääntelyä.

Hyvää Illanjatkoa Sinulle!

http://www.youtube.com/watch?v=cITVOF2td44&feature=related

Täällä läpisen, mistä arvasit? Mut eipä ainakaan tarvi riidellä kenenkään kanssa. Ja itteni kans tuun ihan hyvin toimeen. Totta mä ny tosisani olen mitä mä ny turhiakaan läpäjäsin.!
        Mu kun sä ny sinne "akkajahtiin " oot menos niin me sit.
        Mää lähen sit mettästämään miähiä. Mut samoil apajil tuskin osutaan.
        Kattoo sit kummose äijänköriläksen sielt sit löytää. Voip olla et pimiäs ei näje kovin kummottis,et päivänvalos voi tulla sit suru puseroon et tuommone ko se oliki.

Ps. Toi musiikkivalinta oli ihan kohillas...Sun ajatukset tais olla jo siel mihin sä olit lähös...?

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Täällä läpisen, mistä arvasit? Mut eipä ainakaan tarvi riidellä kenenkään kanssa. Ja itteni kans tuun ihan hyvin toimeen. Totta mä ny tosisani olen mitä mä ny turhiakaan läpäjäsin.!
        Mu kun sä ny sinne "akkajahtiin " oot menos niin me sit.
        Mää lähen sit mettästämään miähiä. Mut samoil apajil tuskin osutaan.
        Kattoo sit kummose äijänköriläksen sielt sit löytää. Voip olla et pimiäs ei näje kovin kummottis,et päivänvalos voi tulla sit suru puseroon et tuommone ko se oliki.

Ps. Toi musiikkivalinta oli ihan kohillas...Sun ajatukset tais olla jo siel mihin sä olit lähös...?

Lauantai-päivä on kuin edellisetkin lauantait- ei mitään muuta kuin suttuista keliä. Eipä tullut lähdettyä mihinkään eilen. Kotona on kiva olla työviikon jälkeen ja herätä ilman kellonsoittoa:)

Akkajahdit eivät kuulu minun päivittäiseen, eikä edes viikonlopunohjelmistoon. Pikkujoulujuhlia suorastaan kartan, en pidä niitten taka-ajatuksia täynnä olevasta, tekopyhästä meinigistä- ja loputtomasta viinanjuonnista. Yksin on hyvä olla ja tunnelmoida. Eiks niin?

Hyvää Päivänjatkoa!

Mutta joskus sitä olis kiva mennä mukavassa porukassa iltaa viettämään.

Tässä hieman ehkä esimakua:

http://www.youtube.com/watch?v=2ZCtgFmQvjQ&feature=related

ps. meni minulta hieman ohi joskus, kun olin too young:)

• oi sallitha että....
        missing man kirjoitti:

Lauantai-päivä on kuin edellisetkin lauantait- ei mitään muuta kuin suttuista keliä. Eipä tullut lähdettyä mihinkään eilen. Kotona on kiva olla työviikon jälkeen ja herätä ilman kellonsoittoa:)

Akkajahdit eivät kuulu minun päivittäiseen, eikä edes viikonlopunohjelmistoon. Pikkujoulujuhlia suorastaan kartan, en pidä niitten taka-ajatuksia täynnä olevasta, tekopyhästä meinigistä- ja loputtomasta viinanjuonnista. Yksin on hyvä olla ja tunnelmoida. Eiks niin?

Hyvää Päivänjatkoa!

Olipas kiva lukasta ja antaa mielen lentää teijän kahen kirjoituksen mukana. Murre se on se mikä on kielemme rikkaus ja pitää mielenkin virkeenä kun saa antaa sanojen vaan tulla ihan itestään niin kuin ne on joskus muinoin lapsena ollesnaa oppinut. Mahtaakohan ne, jotka jossakin päin suomea asuvat ja sitä meijän kirjakieltä ihan jokapäiväisesti puhuvat olla jäykempiä noin niinku ihmisenä enkä tarkota sitä isojen miesten mittana monissa piireissä pidettävää jäykkyyttä. Siinähän sitä on murretutkijoille aihetta jos eivät ole jo tähän päivään mennessä jo vastausta siihen saaneet.

Mie tuun ite sielt mis käetkii kukkuu varmaankii eri tavall ku teiän käet, mut kauniilt ne kuitenkii varmast kuulostaa kaik käet, jokkaine omal tavalllaa kukkuis eri puolill suomee

Ps. Eikä sinisilmäisyydes oo mittää vikkaa kunha muistaa pittää huole siitä, että illan tummetessa ja auringon laskiessa muistaa kuunnella kuuta tarkasti sillä sehä laulaa sulosäveliään välillä iha epävireisillä viuluilla eikä sitten sillai tarkkaan kuunnellessa mene ihan suottaa kauniiks serenadiks moinen kuun soitto.
        Päiväs aikaan se onkin paljo helpompi auringon paistetta ihailla sinisilmillä kun silloinha ne kaukaisuuteen katsovat omat silmät niin paljo helpommin sulautuvat niihin taivaan väreihin ja heijastavat takaisin samanlaista sineään. Siinä sulautuessaan sitten yhteen ne muodostavat oman kartellisa ja paistattavat yhdessä sit onnellisina päiväänsä.

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hyvää Päivänjatkoa!

Suttuseks meni kelit, totta joo, Vai et lähtenytkään jahtiriemuihin..?
        No empä minäkään,kotosalla olin ,mut yksin olla... Ei sekään nyt ain niin kaksista ole ! Eikse kaksin ole kaunihimpi,,joku niin liene tokaissut. Eikä hän ihan väärässä liene.

Sama homma mulla noiden pikkujoulujen kanssa,onnistuin missaaman tämänvuotisenkin ja ihan samasta syystä,kun oikein vielä mainostettiin,et juotavaa on. Sitä örvellystä en jaksa katsoa. Syömään oisin voinu lähteä johonkin hyvään paikkaan.
        Kivassa porukasssa on totta mukava aikaa viettää...Jo vain !

Kävitkö joulumarkkinoilla vanhalla suurtorilla,itse ajattelin eilen, et menen mut toi ilma ei tosiaan houkutellut jäi sit.

Tässä musaa jota äsken kuuntelin.
        http://www.youtube.com/watch?v=aqWp3Vd_268&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Suttuseks meni kelit, totta joo, Vai et lähtenytkään jahtiriemuihin..?
        No empä minäkään,kotosalla olin ,mut yksin olla... Ei sekään nyt ain niin kaksista ole ! Eikse kaksin ole kaunihimpi,,joku niin liene tokaissut. Eikä hän ihan väärässä liene.

Sama homma mulla noiden pikkujoulujen kanssa,onnistuin missaaman tämänvuotisenkin ja ihan samasta syystä,kun oikein vielä mainostettiin,et juotavaa on. Sitä örvellystä en jaksa katsoa. Syömään oisin voinu lähteä johonkin hyvään paikkaan.
        Kivassa porukasssa on totta mukava aikaa viettää...Jo vain !

Kävitkö joulumarkkinoilla vanhalla suurtorilla,itse ajattelin eilen, et menen mut toi ilma ei tosiaan houkutellut jäi sit.

Tässä musaa jota äsken kuuntelin.
        http://www.youtube.com/watch?v=aqWp3Vd_268&feature=related

Moi,

Suttuiseksi kyllä meni keli, ja auringosta ei tietoakaan. Kyllä nyt on kesää ikävä:(

Kotonapa hyvinnii. Mitäpä sitä tällanen loppuu ajettu miäs mihinkkäs menee. Kaksistas olisis tiätyst kivemp, mutt koo ei tartte mennä töihi, nii se o sit valla hyvi, eiks nii?

Pikkujouluist, sama se on minullakin, joko tahallaan tai tarkoituksella en ole osallistunut mihinkään pikku-joulupippaloihin, ei jaksa. Se sama s-tanan (anteeksi) örvellys on jotain, mitä kaihtaa enemmän kuin sika-flunssaa:) Saatikka kun nainen örveltää kuin miehet, ja on sitten kaulailemassa koko ajan.

Mut ans ol, jos o kiva porukka vaik Rauma suunnast, ni kyl se olis iha toist:) Vai kui?

Joulumarkkinoista sen verran, ett en kuule käynyt muualla kuin Naantalissa (ei ollu aurinko paikall) pikimälttäs tosa illasuus enne pimiä tuloo. Myllyki ol iha täynnäs kaikenlaissii tuulimyllylämmittäjii pitki maakunttaa ainaski autoist päätelle. Ei mut mää laista tommossi väkijoukoi ko vaa toissias tönivä ja luuleva et tavara lopusis. Kyl se o kauhhia asia toi ihmise ahneus. Vai kui?

Musiikki/video olivat tosi mukavaa kuultavaa/katsottavaa. Katri-Helenakin on niin edukseen.

Ei mut ny mää lähre laittama sauna päälles. Hikiki o valla kauhhia koo mä oli vähä rautoi nostelemass tual kylä punttisalil äijitte kans. Mut kyl täytty sanot et kyl mul o iha jumalattoma kiva olo ny ko on mää ole saanu vähä kropast nesteet liikkuma:) Kyl mää sano et laiska ihmise jäävä palist vail ko ne eivä viitti harrastaa ruumii rääkkäämist- laiska ihmine o piru pääalune, eiks ol näi?: Mitäs sää muute sanosis tähä jos mää kysysi sult et: Surisiksisää jos mää kualisi?

Hyvää illanjatkoa sulle!

http://www.youtube.com/watch?v=3aafqLOOI4o&feature=fvst

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Moi,

Suttuiseksi kyllä meni keli, ja auringosta ei tietoakaan. Kyllä nyt on kesää ikävä:(

Kotonapa hyvinnii. Mitäpä sitä tällanen loppuu ajettu miäs mihinkkäs menee. Kaksistas olisis tiätyst kivemp, mutt koo ei tartte mennä töihi, nii se o sit valla hyvi, eiks nii?

Pikkujouluist, sama se on minullakin, joko tahallaan tai tarkoituksella en ole osallistunut mihinkään pikku-joulupippaloihin, ei jaksa. Se sama s-tanan (anteeksi) örvellys on jotain, mitä kaihtaa enemmän kuin sika-flunssaa:) Saatikka kun nainen örveltää kuin miehet, ja on sitten kaulailemassa koko ajan.

Mut ans ol, jos o kiva porukka vaik Rauma suunnast, ni kyl se olis iha toist:) Vai kui?

Joulumarkkinoista sen verran, ett en kuule käynyt muualla kuin Naantalissa (ei ollu aurinko paikall) pikimälttäs tosa illasuus enne pimiä tuloo. Myllyki ol iha täynnäs kaikenlaissii tuulimyllylämmittäjii pitki maakunttaa ainaski autoist päätelle. Ei mut mää laista tommossi väkijoukoi ko vaa toissias tönivä ja luuleva et tavara lopusis. Kyl se o kauhhia asia toi ihmise ahneus. Vai kui?

Musiikki/video olivat tosi mukavaa kuultavaa/katsottavaa. Katri-Helenakin on niin edukseen.

Ei mut ny mää lähre laittama sauna päälles. Hikiki o valla kauhhia koo mä oli vähä rautoi nostelemass tual kylä punttisalil äijitte kans. Mut kyl täytty sanot et kyl mul o iha jumalattoma kiva olo ny ko on mää ole saanu vähä kropast nesteet liikkuma:) Kyl mää sano et laiska ihmise jäävä palist vail ko ne eivä viitti harrastaa ruumii rääkkäämist- laiska ihmine o piru pääalune, eiks ol näi?: Mitäs sää muute sanosis tähä jos mää kysysi sult et: Surisiksisää jos mää kualisi?

Hyvää illanjatkoa sulle!

http://www.youtube.com/watch?v=3aafqLOOI4o&feature=fvst

Jos ny alottas täst viimisest assiist. Tottahan se ny surullist ois. Mut miks sä ny kualema alkasit ? Noin vain?

Kyllä kunnon hoitaminen on hyväksi, endorfiinit jyllää sen jälkeen . Tosin väliin mulla kyllä (valitettavasti!) jää sille laiskemalle puolelle, tunnustan enemmän olen joskus harrastanut.

Niin onhan se kahtalai..Rahan pitäs kiertää et systeemit pyöris.. Mut en minäkään mistään kerskakulutuksesta perusta.

Abba on mun mieli musaa.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Jos ny alottas täst viimisest assiist. Tottahan se ny surullist ois. Mut miks sä ny kualema alkasit ? Noin vain?

Kyllä kunnon hoitaminen on hyväksi, endorfiinit jyllää sen jälkeen . Tosin väliin mulla kyllä (valitettavasti!) jää sille laiskemalle puolelle, tunnustan enemmän olen joskus harrastanut.

Niin onhan se kahtalai..Rahan pitäs kiertää et systeemit pyöris.. Mut en minäkään mistään kerskakulutuksesta perusta.

Abba on mun mieli musaa.

Hei,

Tuo viimene oli vain vitsi, vastaus olisiki ollu et kyl mää surisisi:) Ja mitä sitä tuntemattomii suremaa?
        Miten päiväsi on alkanut? Olikos eilä missä? Tämä harmaus ilman auringonvaloa alkaa ottaa pattiin. Pitäis varmaanki tarkistaa toi lottolappu, josko siellä olis vastaus/ratkaisu tähä iakaikkisee kutuksee eli mahdollisuus lähteä pitkälle matkalle sinne, missä aurinko paistaa joka päivä.
        Hyvää Itsenäisyyspäivä jatkoi sul vaa toivottaa yks armeijanki käyny äijä:)

Mä lähre ny ulos lenkil ja haukkaama vähä happea:)

Tässä piristystä enkelille:)

http://www.youtube.com/watch?v=UaYHRx9-v2M

• missing man
        missing man kirjoitti:

Hei,

Tuo viimene oli vain vitsi, vastaus olisiki ollu et kyl mää surisisi:) Ja mitä sitä tuntemattomii suremaa?
        Miten päiväsi on alkanut? Olikos eilä missä? Tämä harmaus ilman auringonvaloa alkaa ottaa pattiin. Pitäis varmaanki tarkistaa toi lottolappu, josko siellä olis vastaus/ratkaisu tähä iakaikkisee kutuksee eli mahdollisuus lähteä pitkälle matkalle sinne, missä aurinko paistaa joka päivä.

Sinulle/Hänelle.

On aika mennä nukkuman teennäisiä Linnan juhlia kun en jaksa seurata.

http://www.youtube.com/watch?v=wBQ5MUDLkis&feature=related

• unia!

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Surisija ! Palaillaan illemmal ! Päivän jatkoa !

• Ihana N
        Ihana N kirjoitti:

Surisija ! Palaillaan illemmal ! Päivän jatkoa !

Se mieli palaa .. Kera lottovoiton. Minnepäin maailmaa lähtisit?
        Nyt ois kyllä paras aika lähteä, kun on pimeää ja märkää.
        Oishan se kiva olla jossain missä ois aurinkoa ja lämmintä.

Mulla on niin huono tuuri,etten ikinä ole voittanut kahvipakettia kummempaa.
        No minä vilkasin linnanjuhlia, joku puolituttu siellä näkyi olevan.
        Onhan se varmaan kokemus olla siellä livenä mutta varmaan järkevämpääkin käyttöä niillekkin rahoille olisi, nyt kun on vielä lamakin.
        Ja hommata hienot ja kalliit vaatteet muutaman tunnin takia...!

Tässä se taas yksi harmaa ja suttuinen päivä on iltaan kallistumassa.
        Pitää täs kävästä pienellä lenkillä..
        Tässä illan iloksi sinulle.
        http://www.youtube.com/watch?v=Ppv2m9pVvnE&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Se mieli palaa .. Kera lottovoiton. Minnepäin maailmaa lähtisit?
        Nyt ois kyllä paras aika lähteä, kun on pimeää ja märkää.
        Oishan se kiva olla jossain missä ois aurinkoa ja lämmintä.

Mulla on niin huono tuuri,etten ikinä ole voittanut kahvipakettia kummempaa.
        No minä vilkasin linnanjuhlia, joku puolituttu siellä näkyi olevan.
        Onhan se varmaan kokemus olla siellä livenä mutta varmaan järkevämpääkin käyttöä niillekkin rahoille olisi, nyt kun on vielä lamakin.
        Ja hommata hienot ja kalliit vaatteet muutaman tunnin takia...!

Tässä se taas yksi harmaa ja suttuinen päivä on iltaan kallistumassa.
        Pitää täs kävästä pienellä lenkillä..
        Tässä illan iloksi sinulle.
        http://www.youtube.com/watch?v=Ppv2m9pVvnE&feature=related

Hei,

Nii justiisa, se harmaa päivä on menny ja uus on odotettavissa taas huamenna:(

Käviks sää lenkil? Mää en käyny kun oli taas noita muita hommeleita.

"Lottovoitost sen verran et ei sitä taaskaan tullu, mutta toivorikkaures o hyvä elää, nii se Tuntemattoman Hietanenki sanos."

Ai, mihin menisin? Katselin viikoloppuna luonto-ohjelmaa Cocos Islandilta ja sieltähän olis kiva aloittaa pitkä kierros ympäri tätä palloo? Mitä olet mieltä?

Linnanjuhlist en piittaa, mielestäni niiden teennäisyys ja perisuomalainen jäykkyys ei ole enää tätä päivää. Itsenäisyysjuhlat ovat saaneet keskipisteeksi aivan jotain muuta- kuinka hyvännäköisiltä naiset näyttävät iltapuvuissaan. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, mutta teema on lipsahtanut sivuraiteille.

"Sää ole valla oikkiass siin et rahareikkii o valla muuall, ei sitä tarttis tuhlat tämmössii hömpsötyksii."

Toisaalta niin kauan kun itseään ei kutsuta, niin kauan sitä harmittelee?

"Kiitoksii valla pali, kyl sää ossaat sitte valit hianoi kappalei, mää tykkää täst, muistanki viäl ko kakaran kuunneltii tätä:)"

Hyvää Illanjatkoa Sinulle

• ed.
        missing man kirjoitti:

Hei,

Nii justiisa, se harmaa päivä on menny ja uus on odotettavissa taas huamenna:(

Käviks sää lenkil? Mää en käyny kun oli taas noita muita hommeleita.

"Lottovoitost sen verran et ei sitä taaskaan tullu, mutta toivorikkaures o hyvä elää, nii se Tuntemattoman Hietanenki sanos."

Ai, mihin menisin? Katselin viikoloppuna luonto-ohjelmaa Cocos Islandilta ja sieltähän olis kiva aloittaa pitkä kierros ympäri tätä palloo? Mitä olet mieltä?

Linnanjuhlist en piittaa, mielestäni niiden teennäisyys ja perisuomalainen jäykkyys ei ole enää tätä päivää. Itsenäisyysjuhlat ovat saaneet keskipisteeksi aivan jotain muuta- kuinka hyvännäköisiltä naiset näyttävät iltapuvuissaan. Ei siinä sinänsä mitään pahaa ole, mutta teema on lipsahtanut sivuraiteille.

"Sää ole valla oikkiass siin et rahareikkii o valla muuall, ei sitä tarttis tuhlat tämmössii hömpsötyksii."

Toisaalta niin kauan kun itseään ei kutsuta, niin kauan sitä harmittelee?

"Kiitoksii valla pali, kyl sää ossaat sitte valit hianoi kappalei, mää tykkää täst, muistanki viäl ko kakaran kuunneltii tätä:)"

Hyvää Illanjatkoa Sinulle

Hei,

Unohtu tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=S_yg3fo2jak&feature=fvst

Hyvää Yötä Sinulle:)

• Ihana N
        ed. kirjoitti:

Hei,

Unohtu tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=S_yg3fo2jak&feature=fvst

Hyvää Yötä Sinulle:)

Halajaisit ny alkkuse. Kyllähän sielläkin varmaan näkemistä ois yllin kyllin.
        Mulle kyllä riittäis keski eurooppakin noin alkulämmittelyks,no lämmintä vois ehkä joutua hakemaan vähän kauempaa , vaiks sit Marokko tai Egypti,Israel (Eilat ) Kyllähän niitä kohteita löytyis paljonkin.
        Mut ku o tyhjätasku niin haavehii ne vaa o. Unt korkkeenta näkke ne ku e mittä maksa.

Luonto ohjelmat on mielenkiintoisia mä ja katon niitä usein. Samoin kuin erikulttuurit ja historialliset dokkarit.
        Paljon on pienel ihmisel ihmettelemistä...

Kiva jos pidit musa valinnasta itse muistan ton kappaleen aika kaukaa...
        Ja Abba on mun mieli musaa.Kiitos siitä.
        Hyvää yötä,sikeitä unia.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Halajaisit ny alkkuse. Kyllähän sielläkin varmaan näkemistä ois yllin kyllin.
        Mulle kyllä riittäis keski eurooppakin noin alkulämmittelyks,no lämmintä vois ehkä joutua hakemaan vähän kauempaa , vaiks sit Marokko tai Egypti,Israel (Eilat ) Kyllähän niitä kohteita löytyis paljonkin.
        Mut ku o tyhjätasku niin haavehii ne vaa o. Unt korkkeenta näkke ne ku e mittä maksa.

Luonto ohjelmat on mielenkiintoisia mä ja katon niitä usein. Samoin kuin erikulttuurit ja historialliset dokkarit.
        Paljon on pienel ihmisel ihmettelemistä...

Kiva jos pidit musa valinnasta itse muistan ton kappaleen aika kaukaa...
        Ja Abba on mun mieli musaa.Kiitos siitä.
        Hyvää yötä,sikeitä unia.

Hei,

Vielä tällainen laulu sinulle.

Nuku hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=i1GmxMTwUgs

Nyt on mentävä nukkumaan, muuten putoaa penkiltä kuin Puppe konsanaan:)

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Vielä tällainen laulu sinulle.

Nuku hyvin:)

http://www.youtube.com/watch?v=i1GmxMTwUgs

Nyt on mentävä nukkumaan, muuten putoaa penkiltä kuin Puppe konsanaan:)

Enkä edes muista mikä "filmi" siellä pyöri,mut porukkaa oli. Unet on niin kummallisia joskus niin todellisen oloisia, että huokasee helpotuksesta kun herää.

Vai oli sul muita hommeleita ,ettei lenkil ehtiny. Ei nuo mun lenkit kovin kummosia ole ei niis juuri kunto nouse mut saa ny ees happea vähäsen.
        Oletko käyny siel Paimion hiihtoputkessa hiihtämässä ?
        Mä tykkäsin nuorena hiihtää, paitsi koulussa siellä en tykännyt.
        Mut nythän ei ole sitä luntakaan talvisin, pitäis olla pyörät alla.

Kai sä ny hengis selvisit tästäki tuhrusest päiväst ? :)

Et simmottis !

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Enkä edes muista mikä "filmi" siellä pyöri,mut porukkaa oli. Unet on niin kummallisia joskus niin todellisen oloisia, että huokasee helpotuksesta kun herää.

Vai oli sul muita hommeleita ,ettei lenkil ehtiny. Ei nuo mun lenkit kovin kummosia ole ei niis juuri kunto nouse mut saa ny ees happea vähäsen.
        Oletko käyny siel Paimion hiihtoputkessa hiihtämässä ?
        Mä tykkäsin nuorena hiihtää, paitsi koulussa siellä en tykännyt.
        Mut nythän ei ole sitä luntakaan talvisin, pitäis olla pyörät alla.

Kai sä ny hengis selvisit tästäki tuhrusest päiväst ? :)

Et simmottis !

Ollaan:) täälläkin työpäivän jälkeen. Nukuin yöni piru huonosti, heräilin aamuyöstä ja näin varmaankin jottai painajaisii..

Joo, iltaisi pitäis ehtiä muutaki tekemää kuin pelkästään palautumaan töistä. Tulee huano omatunto tekemättä jättämisist. Katoin muuten hetki sitten Salatut Elämät-jakson. En yleensä kattele mittää sarjoi, mutt ny mä kattosi. Varmaanki ku mä oli siin olohuanee sohval jo valmiinas niinko soffaperun:) Vaik emmää simmone kyl ol ainakaa ulkomuaroltas, miäl o tiätyst laisk ko o nii pimiäki.

Kannattaa aina käydä lenkillä, se on paras tapa palautua menneen päivän paineista. Ensin sitä ajattelee nuutuneena, että ei tänään, mutta sitten kun on ulos päässyt, ajatus muuttuu hetkessä:)

Kuule, en oo ikänä käyny Paimio hiihtoputkess, mut hiihtäminen on kivaa urheilua/liikuntaa. Melkein monipuolisinta, mitä voi vaa kuvitel. Ai, että sää ole ollu semmone hiihtäjä-tyttö. Katos vaa:)

Ei tänä päivänä ole semmossii talvei ko oli joskus enne, sillo pentun sai ain hiihtää talvisin jo marraskuust lähtie. Määkin hiihdin joskus ja oikke kilpaaki. Oleks kuullu et jokku hiihtävä kesät talvet?

Kyl mää selvisi taas tästäki päiväst iha ko ihmekaupal, vaikk aamull olo oli ku eilä kuallul. Iha tosi. Mut vanha kone läks käymässe tosa iltpäiväl niinko vanha zetor.

Et tämmöttis täält!

• ed.
        missing man kirjoitti:

Ollaan:) täälläkin työpäivän jälkeen. Nukuin yöni piru huonosti, heräilin aamuyöstä ja näin varmaankin jottai painajaisii..

Joo, iltaisi pitäis ehtiä muutaki tekemää kuin pelkästään palautumaan töistä. Tulee huano omatunto tekemättä jättämisist. Katoin muuten hetki sitten Salatut Elämät-jakson. En yleensä kattele mittää sarjoi, mutt ny mä kattosi. Varmaanki ku mä oli siin olohuanee sohval jo valmiinas niinko soffaperun:) Vaik emmää simmone kyl ol ainakaa ulkomuaroltas, miäl o tiätyst laisk ko o nii pimiäki.

Kannattaa aina käydä lenkillä, se on paras tapa palautua menneen päivän paineista. Ensin sitä ajattelee nuutuneena, että ei tänään, mutta sitten kun on ulos päässyt, ajatus muuttuu hetkessä:)

Kuule, en oo ikänä käyny Paimio hiihtoputkess, mut hiihtäminen on kivaa urheilua/liikuntaa. Melkein monipuolisinta, mitä voi vaa kuvitel. Ai, että sää ole ollu semmone hiihtäjä-tyttö. Katos vaa:)

Ei tänä päivänä ole semmossii talvei ko oli joskus enne, sillo pentun sai ain hiihtää talvisin jo marraskuust lähtie. Määkin hiihdin joskus ja oikke kilpaaki. Oleks kuullu et jokku hiihtävä kesät talvet?

Kyl mää selvisi taas tästäki päiväst iha ko ihmekaupal, vaikk aamull olo oli ku eilä kuallul. Iha tosi. Mut vanha kone läks käymässe tosa iltpäiväl niinko vanha zetor.

Et tämmöttis täält!

Vielä illan kappale, mutta ei ihan vielä hyvän yö toivotus:

http://www.youtube.com/watch?v=EzQeGbgz4-A

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Et tämmöttis täält!

Semmone ohjelma mitä en oo ikin katonu...En tiedä miksi.
        Kyl määki ain oikase soffal..Ja uneshan mä o jo hetke pääst, mu ei siin tarte ku 10 min. tirsat ni sit jaksaa taas.

Sulla on selvät stressin oireet jos heräilet aamuyöstä. Vai onk sun patjanvälis hernei?

Vai hiihri oikke kilppaa ?? Ja pääsikkös oikke sijoil kans ?
        Joo kyllä mä hiihdin nuorena ja tykkäsin kanssa ja olin hoikka ku mikä.
        No suht normaali mä kait nykki lienen kropalta. (Muilt osin en tiä...? )

Niin sitä mä ajattelin et ei se ihan helposti menny sul tää päivä..;)

No ihmekkös ettet aamul käyntiin lähteny ku et eres nukkunu kunnol yäl,
        koitas ny kuule nukkua ens yön kunnol ja kaiva ne hernehet sielt patjastas.?

Täs ois jonkunmoist musiikii sul.
        http://www.youtube.com/watch?v=4ALA3AjxlJM&feature=related

• ed.
        Ihana N kirjoitti:

Semmone ohjelma mitä en oo ikin katonu...En tiedä miksi.
        Kyl määki ain oikase soffal..Ja uneshan mä o jo hetke pääst, mu ei siin tarte ku 10 min. tirsat ni sit jaksaa taas.

Sulla on selvät stressin oireet jos heräilet aamuyöstä. Vai onk sun patjanvälis hernei?

Vai hiihri oikke kilppaa ?? Ja pääsikkös oikke sijoil kans ?
        Joo kyllä mä hiihdin nuorena ja tykkäsin kanssa ja olin hoikka ku mikä.
        No suht normaali mä kait nykki lienen kropalta. (Muilt osin en tiä...? )

Niin sitä mä ajattelin et ei se ihan helposti menny sul tää päivä..;)

No ihmekkös ettet aamul käyntiin lähteny ku et eres nukkunu kunnol yäl,
        koitas ny kuule nukkua ens yön kunnol ja kaiva ne hernehet sielt patjastas.?

Täs ois jonkunmoist musiikii sul.
        http://www.youtube.com/watch?v=4ALA3AjxlJM&feature=related

Täl mä pärjää ainaki pual vuat:) Iha täsä surutonkii poik iha herkistyy..melkke, mut ei iha, koo sais piäne halin ja pusu pääl, nii sit:)

Mut onk tämä tuttu maisema, misä Tauski laulaa? Katos tarkkaa ja vastaa sit?

http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM

• ed.

• Ihana N
        ed. kirjoitti:

Täl mä pärjää ainaki pual vuat:) Iha täsä surutonkii poik iha herkistyy..melkke, mut ei iha, koo sais piäne halin ja pusu pääl, nii sit:)

Mut onk tämä tuttu maisema, misä Tauski laulaa? Katos tarkkaa ja vastaa sit?

http://www.youtube.com/watch?v=sxqaw4UVvhM

Ton näköstä maisemaa... ? Oisko Paimiosta ? Voi olla muualtakin. Mut Paimios oli yks hevotalli jolla me käytiin ennen ja siel näytti tolta.
        Oliko?

Oli muuten koskettavan hieno kappale. Todella.
        Vai halei viel ja pusuki ? no johan sitä vativaisiks on tultu.Hmm.

• Ihana N
        ed. kirjoitti:

Tässä illan viimeinen.

Löytyi jostain muistoista.

http://www.youtube.com/watch?v=aTYBaV9b5go

Hyvää Yötä. Nuku hyvin:)

Ihana kappale ol tääki.Kiitoksii sul oikke pall.

Koeta ny sääki nukkua yäs hyviste.Äläkkä heräjästele.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Ton näköstä maisemaa... ? Oisko Paimiosta ? Voi olla muualtakin. Mut Paimios oli yks hevotalli jolla me käytiin ennen ja siel näytti tolta.
        Oliko?

Oli muuten koskettavan hieno kappale. Todella.
        Vai halei viel ja pusuki ? no johan sitä vativaisiks on tultu.Hmm.

Aurajoki alussa Liedon kohdalta, mutta muuten Tauski laulaa meren rannalla ja ilmeisest Naantaliss.

Öitä.

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Aurajoki alussa Liedon kohdalta, mutta muuten Tauski laulaa meren rannalla ja ilmeisest Naantaliss.

Öitä.

Kun nyt sanoit ton Liedon niin ... Tuli mielen et toi vois olla myös
        Ravattulasta, siellä on ja tuonnäköistä maisemaa ja joki.
        Toi merenlahti voi olla any way...! Yhden samannäköisen paikan olen nähnyt Helsingintien varressakin.?

Jostain syystä en ole Tauski kamaa kuunnelut mutta tuo kappale oli kaunis.

Lapsena pidin kiiltokuvista..:)
        Tässä oli jotain taiteellista...ja sanat no joo... Kaikkia en allekirjoita.!

http://www.youtube.com/watch?v=yk2_JMfdgcY&feature=related

• ed.
        Ihana N kirjoitti:

Kun nyt sanoit ton Liedon niin ... Tuli mielen et toi vois olla myös
        Ravattulasta, siellä on ja tuonnäköistä maisemaa ja joki.
        Toi merenlahti voi olla any way...! Yhden samannäköisen paikan olen nähnyt Helsingintien varressakin.?

Jostain syystä en ole Tauski kamaa kuunnelut mutta tuo kappale oli kaunis.

Lapsena pidin kiiltokuvista..:)
        Tässä oli jotain taiteellista...ja sanat no joo... Kaikkia en allekirjoita.!

http://www.youtube.com/watch?v=yk2_JMfdgcY&feature=related

Niin voisi olla sieltäkin. Merenlahti Naantalissa tuli vain mieleen.

Miksi et ole Tauskista tykännyt? Mieshän osaa laulaa, taitaa olla vain niin retku mieheksi.

Kiiltokuvat ovat ihan ok tytöille:)

Taiteellista, kyllä, ja kaunista.

Laulu on hieno.

Väsyttää, pitää mennä hiukan huilailemaan.

Tämä kappale tuli mieleen, kun työpäivä oli takana:(

http://www.youtube.com/watch?v=jIo0x5nov-Q

• Ihana N
        ed. kirjoitti:

Niin voisi olla sieltäkin. Merenlahti Naantalissa tuli vain mieleen.

Miksi et ole Tauskista tykännyt? Mieshän osaa laulaa, taitaa olla vain niin retku mieheksi.

Kiiltokuvat ovat ihan ok tytöille:)

Taiteellista, kyllä, ja kaunista.

Laulu on hieno.

Väsyttää, pitää mennä hiukan huilailemaan.

Tämä kappale tuli mieleen, kun työpäivä oli takana:(

http://www.youtube.com/watch?v=jIo0x5nov-Q

Kappaleen just tos hieman aiemmin. Sanat on älyttömän hyvät ja osuvat.
        Vaikka äiti aina sanoikin et, kissa kiitoksilla elää.Ja peri suomalaiseen tapaan eipä niitä kehuja usein saa ja jos saakin ...No enhän minä mitään... menttaliteetti toimii. Ei silti, että olisin jotain... Mutta kiva silti ois et joku sanois jotain kivaa .. Eikö?
        Koska olet töissäkään saanu kehuja ?

Niin Tauskista.. Osuit ihan oikeaan.. Siitä se tais johtua. Sinähän varsinainen ajatustenlukija olet..;) Ja hyvä sellainen.

Oli mul auton kuviaki... skidinä. Purkkapaketeista sai muistaaksein.

Tässä musaa..
        http://www.youtube.com/watch?v=aagGWZ7tbig&feature=related

• ed.
        Ihana N kirjoitti:

Kappaleen just tos hieman aiemmin. Sanat on älyttömän hyvät ja osuvat.
        Vaikka äiti aina sanoikin et, kissa kiitoksilla elää.Ja peri suomalaiseen tapaan eipä niitä kehuja usein saa ja jos saakin ...No enhän minä mitään... menttaliteetti toimii. Ei silti, että olisin jotain... Mutta kiva silti ois et joku sanois jotain kivaa .. Eikö?
        Koska olet töissäkään saanu kehuja ?

Niin Tauskista.. Osuit ihan oikeaan.. Siitä se tais johtua. Sinähän varsinainen ajatustenlukija olet..;) Ja hyvä sellainen.

Oli mul auton kuviaki... skidinä. Purkkapaketeista sai muistaaksein.

Tässä musaa..
        http://www.youtube.com/watch?v=aagGWZ7tbig&feature=related

Moi,

Meni vähän myöhään. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Äitisi on sanonut todella hienosti, asia pitää paikkansa. Ei sitä ihminen elä pelkillä kiitoksilla. Mitäs muita viisauksia hänellä on?

Niin, kun menee hyvin, ollaan hiljaa. Liekö kateus syynä, mutta kun toisella menee huonosti, siitä ilkutaan ja haetaan elinvoimaa. Ja kylillä juorutaan.

Minua on joskus kauan sitten kehuttu (enimmäkseen haukuttu) kun paiskin töitä hullunlailla-pitkää päivää ja jne.

Tauskilla on upea ääni, maine sensijaan huono. Vaikuttaa minuunkin tuollainen räpeltäminen, niinkuin Dannynkin loputtomat naisseikkailut. En kuuntele ainuttakaan hänen kappalettaan, ainoastaan Tuuliviiri kelpaa. Tuuliviiri koko ukko!

Hyvää Yötä sinulle. Nuku Hyvin, toivoopi yön korppi.

http://www.youtube.com/watch?v=_z24YNcKouk

• ed.
        ed. kirjoitti:

Moi,

Meni vähän myöhään. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Äitisi on sanonut todella hienosti, asia pitää paikkansa. Ei sitä ihminen elä pelkillä kiitoksilla. Mitäs muita viisauksia hänellä on?

Niin, kun menee hyvin, ollaan hiljaa. Liekö kateus syynä, mutta kun toisella menee huonosti, siitä ilkutaan ja haetaan elinvoimaa. Ja kylillä juorutaan.

Minua on joskus kauan sitten kehuttu (enimmäkseen haukuttu) kun paiskin töitä hullunlailla-pitkää päivää ja jne.

Tauskilla on upea ääni, maine sensijaan huono. Vaikuttaa minuunkin tuollainen räpeltäminen, niinkuin Dannynkin loputtomat naisseikkailut. En kuuntele ainuttakaan hänen kappalettaan, ainoastaan Tuuliviiri kelpaa. Tuuliviiri koko ukko!

Hyvää Yötä sinulle. Nuku Hyvin, toivoopi yön korppi.

http://www.youtube.com/watch?v=_z24YNcKouk

http://www.youtube.com/watch?v=icbtPmnXzvI&feature=related

• Ihana N
        ed. kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=icbtPmnXzvI&feature=related

Myöhäänkin... Sinä hyppäsit jo jouluun..! Ajatelin mennä laulamaan joululauluja sunnuntaina ! Kuuluko se sinun joulun odotukseesi ?

No sehän se vasta kateutta herättääkin jos hyvin menisi !
        Mutta palatakseni noihin "kiitoksiin" suomalaisille pomoille ei opeteta psykologiaa... Koska kehuminen,kiittäminen saa työntekijän tekemään enemmän työtä ja paremmalla mielellä kuin, se että sanotaan virheistä mutta hyvä on itsestään selvää.

Onko sulla oma yritys vai miksi olet niin työorientoitunut.? Eikö elämässä pitäis olla muutakin ? :)
        Minusta Dannyllä on ihana ääni ....! No omat naisjuttunsa hänelläkin ja varsin surullisesti vielä.

Vai korpiksi sää taas muuttusi.. Vuorihaukkahan sun piti ol.

Mä pidän piirretyistä... !
        http://www.youtube.com/watch?v=LzajElwZgE4&feature=fvw

Terv. Väsynyt ja vähemmän ihana N.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Myöhäänkin... Sinä hyppäsit jo jouluun..! Ajatelin mennä laulamaan joululauluja sunnuntaina ! Kuuluko se sinun joulun odotukseesi ?

No sehän se vasta kateutta herättääkin jos hyvin menisi !
        Mutta palatakseni noihin "kiitoksiin" suomalaisille pomoille ei opeteta psykologiaa... Koska kehuminen,kiittäminen saa työntekijän tekemään enemmän työtä ja paremmalla mielellä kuin, se että sanotaan virheistä mutta hyvä on itsestään selvää.

Onko sulla oma yritys vai miksi olet niin työorientoitunut.? Eikö elämässä pitäis olla muutakin ? :)
        Minusta Dannyllä on ihana ääni ....! No omat naisjuttunsa hänelläkin ja varsin surullisesti vielä.

Vai korpiksi sää taas muuttusi.. Vuorihaukkahan sun piti ol.

Mä pidän piirretyistä... !
        http://www.youtube.com/watch?v=LzajElwZgE4&feature=fvw

Terv. Väsynyt ja vähemmän ihana N.

Hei,

Onko meidän välillä jokin telepaattinen yhteys, nimittäin aukaisin hetki sitten koneen ja kun olin selaillut näitä sivuja, niin sinä lähetit samalla hetkellä kirjoituksesi?

Jouluhan on aivan ovella, ja itse en ole tehnyt mitään sen hyväksi:( Eli hain edes fiilistä vähän joulun suuntaan.

Näen asian niin, että meitä suomalaisia on niin vähän, että meillä on aikaa seurailla toistemme edesottamisia. Oma elämä ei riitä, vaan voimaa on haettava kateuden kautta. Oletko koskaan kuullut puhuttavan ns. positiivisesta juorusta ts. jollain menisi hyvin? Itse en ole.

Ylemmän johtotason "pomoilla" ei ole sitä tänä päivänä peräänkuulutettua tunneälyä, jolla voitaisiin monetkin ongelmat ratkoa heti välittömästi niiden syntymähetkellä. Kulttuurimme ei yksinkertaisesti ole sallinut tällaista syntyväksi. Isiemme teot ja jne. Ansaittu kehu on aina kannustavaa ja rakentava keskustelu ongelmatilanteissa on vieläkin enemmän rakentavaa-joskus vain hermo-energia ei riitä. Persoonakysymys, näkisin.'

Itse olen konsulttipohjalla työtä tekevä eli oikein arvattu, olen "omaan laskuun" työelämässä toimiva. Sehän tarkoittaa: ole valmis, ole valmis! Onhan minulla muutakin (vasta töistä tulleena:() elämässäni, mutta kyllä työ vie ainakin nyt valta-osan ajastani. Pidän sitten kevväämmällä pidemmän vapaa-jakson- tai kesällä... Sykleissähän tämä immeisen elämä mennee, eikö niin? Toisaalta olen harkinnut siirtyä ns. downshiftaajaksi eli alkaa elämään itseellisesti vähemmällä toimeentulolla.

Dannyn ja muitten vastaavien auervaarojen ongelma on ollut ja on heikko mieli, se antautuu, kun oven takana hyppivät nuoret naiset ym.

Eniten minua naurattaa/ällöttää näiden naismestareiden kaksinaamaisuus, naistenlehdissä ollaan muutama vuosikymmen niin rakastavaa ja uskollista perheenisää että voi hellanlettas sentään, ja sitten yhtäkkiä tulee ilmoitus: "me vain yksinkertaisesti kasvoimme erillemme".

Mikä minä olen moralisoimaan toisia, kun itsekään en ole munkkiluostarissa, enkä halua, mutta rehellinen pitää olla läheisilleen.

Korppi tuli het mieleen, mutta kyllä mä haluaisin olla se Tunturihaukka edelleen. Lentää vapaana, voimakkaana ja nopeana:) Mutta nyt olo on kuin häkkilinnulla, ei pääse lentoon, verkko tulee vastaan heti.

Ai, sää pidät piirretyistä. Joo, Kelju-Kojoottiahan minäkin joskus katselen ja Sylvesteriä kun se yrittää ottaa Tipiä kiinni:)

Ei maar, ny mää lähre nukkumaa, mää ole nii piru väsyny. Aamul ei tartte herät iha aamust, kyl se o sit kiva:)

Hyvää Yötä.

Kiitos kappaleesta:) Kiva.

http://www.youtube.com/watch?v=Gw6FvKH3GU0

• ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Onko meidän välillä jokin telepaattinen yhteys, nimittäin aukaisin hetki sitten koneen ja kun olin selaillut näitä sivuja, niin sinä lähetit samalla hetkellä kirjoituksesi?

Jouluhan on aivan ovella, ja itse en ole tehnyt mitään sen hyväksi:( Eli hain edes fiilistä vähän joulun suuntaan.

Näen asian niin, että meitä suomalaisia on niin vähän, että meillä on aikaa seurailla toistemme edesottamisia. Oma elämä ei riitä, vaan voimaa on haettava kateuden kautta. Oletko koskaan kuullut puhuttavan ns. positiivisesta juorusta ts. jollain menisi hyvin? Itse en ole.

Ylemmän johtotason "pomoilla" ei ole sitä tänä päivänä peräänkuulutettua tunneälyä, jolla voitaisiin monetkin ongelmat ratkoa heti välittömästi niiden syntymähetkellä. Kulttuurimme ei yksinkertaisesti ole sallinut tällaista syntyväksi. Isiemme teot ja jne. Ansaittu kehu on aina kannustavaa ja rakentava keskustelu ongelmatilanteissa on vieläkin enemmän rakentavaa-joskus vain hermo-energia ei riitä. Persoonakysymys, näkisin.'

Itse olen konsulttipohjalla työtä tekevä eli oikein arvattu, olen "omaan laskuun" työelämässä toimiva. Sehän tarkoittaa: ole valmis, ole valmis! Onhan minulla muutakin (vasta töistä tulleena:() elämässäni, mutta kyllä työ vie ainakin nyt valta-osan ajastani. Pidän sitten kevväämmällä pidemmän vapaa-jakson- tai kesällä... Sykleissähän tämä immeisen elämä mennee, eikö niin? Toisaalta olen harkinnut siirtyä ns. downshiftaajaksi eli alkaa elämään itseellisesti vähemmällä toimeentulolla.

Dannyn ja muitten vastaavien auervaarojen ongelma on ollut ja on heikko mieli, se antautuu, kun oven takana hyppivät nuoret naiset ym.

Eniten minua naurattaa/ällöttää näiden naismestareiden kaksinaamaisuus, naistenlehdissä ollaan muutama vuosikymmen niin rakastavaa ja uskollista perheenisää että voi hellanlettas sentään, ja sitten yhtäkkiä tulee ilmoitus: "me vain yksinkertaisesti kasvoimme erillemme".

Mikä minä olen moralisoimaan toisia, kun itsekään en ole munkkiluostarissa, enkä halua, mutta rehellinen pitää olla läheisilleen.

Korppi tuli het mieleen, mutta kyllä mä haluaisin olla se Tunturihaukka edelleen. Lentää vapaana, voimakkaana ja nopeana:) Mutta nyt olo on kuin häkkilinnulla, ei pääse lentoon, verkko tulee vastaan heti.

Ai, sää pidät piirretyistä. Joo, Kelju-Kojoottiahan minäkin joskus katselen ja Sylvesteriä kun se yrittää ottaa Tipiä kiinni:)

Ei maar, ny mää lähre nukkumaa, mää ole nii piru väsyny. Aamul ei tartte herät iha aamust, kyl se o sit kiva:)

Hyvää Yötä.

Kiitos kappaleesta:) Kiva.

http://www.youtube.com/watch?v=Gw6FvKH3GU0

Nukkumaan! Hmm. Telepatiaa..
        Niin joulu lähestyy ja minä odotan milloin saan alkaa tekemään joululeivonnaisia. En ole tehnyt muuta kuin torttuja paistoin itsen. pnä.
        Ja söin ne kaikki vaikka en edes pidä niistä ,,, tuli paha olo.yäh mitä rasvaa.Mut lahjat olen jo ostanut kaikki. Paperit vain puuttuu. Hyvä minä;)

Totta on tuo kaksinaamaisuus sitä itsekkin inhoan. Mutta kai se on tuonkaltaisen työ kääntöpuoli. Vahvaluonne pitäisi olla , että voi torjua
        tykö tunkevat naiset.
        Niin rehellinen pitää olla läheisilleen ja myös itselleen!
        Vai sinä haaveilet vähästä toimeentulosta. ! Niin kun olisi sopivasti se ois minusta paras.
        Totta samaan häkkilintu syntroomaan olen itsekkin viime päivinä törmännyt, lentää haluis mut siivet ei kanna.

No nuku sikeästi,minä menen vielä lukemaan hetkeksi, yks kiva kirja on kesken. Nauti vapaa päivästäsi/aamustasi !
        Tipi on hyvä tyyppi..;)

tää on hauraan kaunis..
        http://www.youtube.com/watch?v=a9ERm-VYZV4&feature=related

• ihana N
        ihana N kirjoitti:

Nukkumaan! Hmm. Telepatiaa..
        Niin joulu lähestyy ja minä odotan milloin saan alkaa tekemään joululeivonnaisia. En ole tehnyt muuta kuin torttuja paistoin itsen. pnä.
        Ja söin ne kaikki vaikka en edes pidä niistä ,,, tuli paha olo.yäh mitä rasvaa.Mut lahjat olen jo ostanut kaikki. Paperit vain puuttuu. Hyvä minä;)

Totta on tuo kaksinaamaisuus sitä itsekkin inhoan. Mutta kai se on tuonkaltaisen työ kääntöpuoli. Vahvaluonne pitäisi olla , että voi torjua
        tykö tunkevat naiset.
        Niin rehellinen pitää olla läheisilleen ja myös itselleen!
        Vai sinä haaveilet vähästä toimeentulosta. ! Niin kun olisi sopivasti se ois minusta paras.
        Totta samaan häkkilintu syntroomaan olen itsekkin viime päivinä törmännyt, lentää haluis mut siivet ei kanna.

No nuku sikeästi,minä menen vielä lukemaan hetkeksi, yks kiva kirja on kesken. Nauti vapaa päivästäsi/aamustasi !
        Tipi on hyvä tyyppi..;)

tää on hauraan kaunis..
        http://www.youtube.com/watch?v=a9ERm-VYZV4&feature=related

Ajattelitko jotain tänkaltaista taloa..;)
        Tää on ihana.
        http://www.youtube.com/watch?v=ZRzRWYNU77c&feature=related

• Ihana N

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Sinulle ;
        http://www.youtube.com/watch?v=9rK2XfeaygM&feature=related

Ps. Mihin telepatia katosi? Vai mehdyitkö työtaakkasi alle...?

Henkiss ollaa ja mää kävi lenkill:) Et usko kuinka mahtavaa oli juosta lumista metsötietä pitkin aivan yksin. Ja juoksu kulki ku vainu saanul jänekoerall:) Eli ei ihan ku bampil sirost ja somast. Nyt kirjoittelen tätä juuri suihkust tulleena. Olo on ny kuin nuarell pojall.

Työtaakka on unohdettu taka-alall vähäks aikaa.

Vesku Loiria ajattelin mennä Turkkusse tiistain kattomaa

http://www.youtube.com/watch?v=hSFmsPJYis8

Hyvää päivänjatkoa Sinulle

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Henkiss ollaa ja mää kävi lenkill:) Et usko kuinka mahtavaa oli juosta lumista metsötietä pitkin aivan yksin. Ja juoksu kulki ku vainu saanul jänekoerall:) Eli ei ihan ku bampil sirost ja somast. Nyt kirjoittelen tätä juuri suihkust tulleena. Olo on ny kuin nuarell pojall.

Työtaakka on unohdettu taka-alall vähäks aikaa.

Vesku Loiria ajattelin mennä Turkkusse tiistain kattomaa

http://www.youtube.com/watch?v=hSFmsPJYis8

Hyvää päivänjatkoa Sinulle

Siäl yksinäs juoksentele.. Ja viäl mettätiäl.
        Luuliksää et mää ajan sua takaste?

Mää tuli äske ulkonta ja siel satas lunta. Kävisin laulamas joululaulusia.
        Mut ei mun olo tullu yhtikäs joulusemmaks,,,Etten sanos katos se entinekki.
        Mut eiköhän se taas jostaki tulene takaste ainaski Jouluks.

Ny mä meen katomaan yhtä telkkari sarjaa.

Ps. Etkö pitäny siitä tönöstä?

• ed.
        Ihana N kirjoitti:

Siäl yksinäs juoksentele.. Ja viäl mettätiäl.
        Luuliksää et mää ajan sua takaste?

Mää tuli äske ulkonta ja siel satas lunta. Kävisin laulamas joululaulusia.
        Mut ei mun olo tullu yhtikäs joulusemmaks,,,Etten sanos katos se entinekki.
        Mut eiköhän se taas jostaki tulene takaste ainaski Jouluks.

Ny mä meen katomaan yhtä telkkari sarjaa.

Ps. Etkö pitäny siitä tönöstä?

Mää piri siit talost:) Joo, kuule yksin, villinä ja vapaana on kiva olla karkuteillä.

Kävik sää oikke laulamas joululaului? Mitä laulasit? Tulik oikke vanha aja joulu miälee?

Noo, sää et oo ollu sit kilt flikka koo sul ei ol joulutunnelmatat päälläs.

Ei maar, taas mää vähä kiusasi sua. Kyl se siält tulee ko unhottaa tämä vouhottamise valla, ei sil tul mittää muut ko.. en mää viitti sannoo, kyl sä tiärä:)

Mitä telkkarisarjaa sää mahrokkaa kattoo? Mää ole ollu ulkon taas ja kuule siäl pyryttää niin perkeleest (antteks vaa).

Hyvää Yötä.

• Ihana N
        ed. kirjoitti:

Mää piri siit talost:) Joo, kuule yksin, villinä ja vapaana on kiva olla karkuteillä.

Kävik sää oikke laulamas joululaului? Mitä laulasit? Tulik oikke vanha aja joulu miälee?

Noo, sää et oo ollu sit kilt flikka koo sul ei ol joulutunnelmatat päälläs.

Ei maar, taas mää vähä kiusasi sua. Kyl se siält tulee ko unhottaa tämä vouhottamise valla, ei sil tul mittää muut ko.. en mää viitti sannoo, kyl sä tiärä:)

Mitä telkkarisarjaa sää mahrokkaa kattoo? Mää ole ollu ulkon taas ja kuule siäl pyryttää niin perkeleest (antteks vaa).

Hyvää Yötä.

Nuor pojaviikar..!
        Vai meinasi sää mennä Loiria kattoma,,, hm mitäköhä kattomist siinäki ukonrahjukses sit lie..... ? Olen kyl paremmanki näkösiä ukkeleita nähny.!
        Kyl se ny laulaa ossa ..Tiätty.

Niin laulamassa kävin; Nämä tavalliset "varpuset" sun muut keltasirkut..Oksalla ylimmällä kera häkkinsä.

Vai epäile sää mun kiltehyttäin! Mokomaki.. Taidan lähteä pyrkimään sinne nunnaluostariin..!
        Mut totta ei siellä tullu yhtään joulunen olo.
        Kotona kun kuuntelen joululauluja tulee..!

Enk mää mittää touhota,pois se minusta. Minä oon kuule rauhaa rakastava pienestä ilahtuva immeinen.Mut vähis o ne pinekki ilot.
        Tykkään Italialaisista sarjoista sitä olen seurannu uutterasti.
        Ihanan upeat puvut niil naisil o. Ja on siäl yks komia miäski.

• Ihana N
        Ihana N kirjoitti:

Nuor pojaviikar..!
        Vai meinasi sää mennä Loiria kattoma,,, hm mitäköhä kattomist siinäki ukonrahjukses sit lie..... ? Olen kyl paremmanki näkösiä ukkeleita nähny.!
        Kyl se ny laulaa ossa ..Tiätty.

Niin laulamassa kävin; Nämä tavalliset "varpuset" sun muut keltasirkut..Oksalla ylimmällä kera häkkinsä.

Vai epäile sää mun kiltehyttäin! Mokomaki.. Taidan lähteä pyrkimään sinne nunnaluostariin..!
        Mut totta ei siellä tullu yhtään joulunen olo.
        Kotona kun kuuntelen joululauluja tulee..!

Enk mää mittää touhota,pois se minusta. Minä oon kuule rauhaa rakastava pienestä ilahtuva immeinen.Mut vähis o ne pinekki ilot.
        Tykkään Italialaisista sarjoista sitä olen seurannu uutterasti.
        Ihanan upeat puvut niil naisil o. Ja on siäl yks komia miäski.

Musa unohtus tosta edellisestä. Illan iloksi enkelille !
        http://www.youtube.com/watch?v=DBqQOOaT4io&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Musa unohtus tosta edellisestä. Illan iloksi enkelille !
        http://www.youtube.com/watch?v=DBqQOOaT4io&feature=related

Hei,

Täällä sinua tervehtii mieleltänsä pojaviikari ja joskus vielä kropaltansakin samanmoinen:)

Miten on menny maanantai-päiväsi, viikon kankein päivä? Itellä se alkoi tosi kankeesti, varsinkin kun väsytti taas nii maar piruste eilise ilose liikunnan jälkke. Ei taira enää palautuu sille ku joskus pojaviikarin:(

Loiria ajattelin mennä katsomaan, häntä kun olen aina "ihannoinu" piänestä pojast asti. Vielä kun monilahjakas taiteilija jaksaa esiintyy.

Kaik me vanhennutaa, määki, vaik viäl mä näytä joodg gluunilt taik ainaki vähä sinnepäi:) Ei sille mittää mahra. Kelkajälkkii alkka tulema iha väkisi, ei voi mittä.

Kyllä joululaulujen laulaminen porukass o sit hiano, pääsis iteki joskus semmossee porukkaan.

En mää sun kiltteyttäs eppäil, ihan piruuttas mää vaa. Mää taira ol semmone s-tana paha ilma lintu, ain toissii kiussaamass. En mää kyl sitä ol oikke koskaa kyl huamannu, se on varmaste iha luantast ko entine lantkasa naveta nurkal:)

Ai, miksei tullut jouluinen tunnelma. Ai, sää tarkotakki varmaste nunnluastari tunnelmata? Onk näi, vai kui? Auts, ku satusis pääst tää murre, mut ei senttäs purru:)

Koton o ain kiva laulell. Ei tartte ujostel omaa ääntäs.

No toi touhottamine ol iha vaa simmone sanonttapa ko pruukata sannoo, ei siin mittä henkilökohtast ollu.

Vähist iloist ne suure ilo koostuva, sää ole iha oikkiall polull.

Ai, italialainen sarja? Mikä simmone o?

Ai, siäl oli yks komia miäski? Oliks see Kluuni näköne taik ton de Niro näkköne?

Kaunii puvu kaunitte naiste pääll o ain kiva kattoo? Onks sull usse kaunist päälläs?

Kiitoksi vaa kauhhia paljo tos ihanast kappaleest, mul tul melkkestästäs liikutukse tippa silmkulmasse.

Täs o sulle tommone mun miälest oikke mukava ja tunteelline kappal.

Hyvää Yötä Enkeli.

Mää mee suihkusse ja sit maate ja silmä kiines ko krokotiilil kuival maal, mut ei kuumuudest vaa iha silkast väsymyksest:)

http://www.youtube.com/watch?v=3UB3js8v6R0

• ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Täällä sinua tervehtii mieleltänsä pojaviikari ja joskus vielä kropaltansakin samanmoinen:)

Miten on menny maanantai-päiväsi, viikon kankein päivä? Itellä se alkoi tosi kankeesti, varsinkin kun väsytti taas nii maar piruste eilise ilose liikunnan jälkke. Ei taira enää palautuu sille ku joskus pojaviikarin:(

Loiria ajattelin mennä katsomaan, häntä kun olen aina "ihannoinu" piänestä pojast asti. Vielä kun monilahjakas taiteilija jaksaa esiintyy.

Kaik me vanhennutaa, määki, vaik viäl mä näytä joodg gluunilt taik ainaki vähä sinnepäi:) Ei sille mittää mahra. Kelkajälkkii alkka tulema iha väkisi, ei voi mittä.

Kyllä joululaulujen laulaminen porukass o sit hiano, pääsis iteki joskus semmossee porukkaan.

En mää sun kiltteyttäs eppäil, ihan piruuttas mää vaa. Mää taira ol semmone s-tana paha ilma lintu, ain toissii kiussaamass. En mää kyl sitä ol oikke koskaa kyl huamannu, se on varmaste iha luantast ko entine lantkasa naveta nurkal:)

Ai, miksei tullut jouluinen tunnelma. Ai, sää tarkotakki varmaste nunnluastari tunnelmata? Onk näi, vai kui? Auts, ku satusis pääst tää murre, mut ei senttäs purru:)

No toi touhottamine ol iha vaa simmone sanonttapa ko pruukata sannoo, ei siin mittä henkilökohtast ollu.

Ai, siäl oli yks komia miäski? Oliks see Kluuni näköne taik ton de Niro näkköne?

Kaunii puvu kaunitte naiste pääll o ain kiva kattoo? Onks sull usse kaunist päälläs?

Kiitoksi vaa kauhhia paljo tos ihanast kappaleest, mul tul melkkestästäs liikutukse tippa silmkulmasse.

Hyvää Yötä Enkeli.

Mää mee suihkusse ja sit maate ja silmä kiines ko krokotiilil kuival maal, mut ei kuumuudest vaa iha silkast väsymyksest:)

Et miel o nuor. Ja kroppaki viel...! Miel o mullaki mut kroppa e.

Niin sä meni kuulema sitä Loiri..Ka nauti illastas kaiki mokomi.Onko se joulukonserti vai mikä? Onhan se kiva olla idoleita .

Emmäny mittää nunnaluostari tunnelmaa kaivannu,jottai joulust vaa.
        Ja onha noit joulukonserttei Turuski senkun mene laulama mahtuu sin.

Se Italialainen sarja o: Kunnian hinta, olen seurannu alust asti.Ja se komia miäs o : Pietro Pironi silt jos näytä tuu tän het.! ;) No kauneus on katoovaist
        sisus se tärkkei o. No häl o hyv kyl molemma.
        Niin et piränkö kaunei nuttui... Ka pitäshä sitä mut ku ei o. Köyhä ku ole.

Kauas menneeseen veit tolla kappaleellasi, tuttu oli typpi ja kappale. Pidin tosi paljon.

Etsin itse asiassa Panhuilu musiikkia mu en ny löytäny pidän siitä tosi paljon,kuulitko muuten sitä "inkkariryhmää" Turuntoril kesällä, he soitti Panhuilumusaa.
        Lohtua pimeään iltaan...
        http://www.youtube.com/watch?v=4ohr4P8E_io&feature=related

• sama ku ed.
        ihana N kirjoitti:

Et miel o nuor. Ja kroppaki viel...! Miel o mullaki mut kroppa e.

Niin sä meni kuulema sitä Loiri..Ka nauti illastas kaiki mokomi.Onko se joulukonserti vai mikä? Onhan se kiva olla idoleita .

Emmäny mittää nunnaluostari tunnelmaa kaivannu,jottai joulust vaa.
        Ja onha noit joulukonserttei Turuski senkun mene laulama mahtuu sin.

Se Italialainen sarja o: Kunnian hinta, olen seurannu alust asti.Ja se komia miäs o : Pietro Pironi silt jos näytä tuu tän het.! ;) No kauneus on katoovaist
        sisus se tärkkei o. No häl o hyv kyl molemma.
        Niin et piränkö kaunei nuttui... Ka pitäshä sitä mut ku ei o. Köyhä ku ole.

Kauas menneeseen veit tolla kappaleellasi, tuttu oli typpi ja kappale. Pidin tosi paljon.

Etsin itse asiassa Panhuilu musiikkia mu en ny löytäny pidän siitä tosi paljon,kuulitko muuten sitä "inkkariryhmää" Turuntoril kesällä, he soitti Panhuilumusaa.
        Lohtua pimeään iltaan...
        http://www.youtube.com/watch?v=4ohr4P8E_io&feature=related

Ka täs hiä o.
        http://www.cinemotoreonline.net/orgoglio3.html

• missing man

• ihana N
        missing man kirjoitti:

Tässä Sinulle takaisin:) Hiano. Kiitos:)

Palaan myöhemmin. Nyy mä mene Turkkusse mut ei kaatama viina kurkkusse. Hakema sitä vanha aja joulutunnelmaa. Mistä muualt ku Turust, historiamme kehdosta.

http://www.youtube.com/watch?v=CAsTHHh3ZG0&feature=fvw

Tämä kappale just. mistä sen löysitkin, sinä ajatusten lukija. Olet ihana.
        Mahtava musiikki ja kuvatkin. Oispa upea asua siinä majakassa...!
        Näimpä jos ei sieltä niin mistä sit. Toivottavasti tavoitat tunnelman.

Tässä vanha kappale sorry ei jouluinen !

http://www.youtube.com/watch?v=CyBcHUe4WeQ&feature=related

• Ihana N
        ihana N kirjoitti:

Tämä kappale just. mistä sen löysitkin, sinä ajatusten lukija. Olet ihana.
        Mahtava musiikki ja kuvatkin. Oispa upea asua siinä majakassa...!
        Näimpä jos ei sieltä niin mistä sit. Toivottavasti tavoitat tunnelman.

Tässä vanha kappale sorry ei jouluinen !

http://www.youtube.com/watch?v=CyBcHUe4WeQ&feature=related

Kaataa sitä viinaa sinne kurkkuse .. Vai mihi sää katosi ?
        Tulin just ulkonta ja oli kylmä. Piti juoda kuumaa mehua,että se on hyvää paahtoleivän kanssa.

Kummottis illal ol konsertis ?

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Kaataa sitä viinaa sinne kurkkuse .. Vai mihi sää katosi ?
        Tulin just ulkonta ja oli kylmä. Piti juoda kuumaa mehua,että se on hyvää paahtoleivän kanssa.

Kummottis illal ol konsertis ?

Heippa,

Mää tuli just kottii, mut en Turuust vaa iha muualt:)

Loirin konsertti oli loistava. Kyllä hän on edelleen voimissaan, minä vain arvostan häntä monipuolisena taiteilijana. Miäl iha rauhottus ko kuuntel niit kappalei:) Kirkkoki ol iha täynnäs.

Kylmää riittää, mut ei käy valittamine, rapakeli ei kiinnost pätkääkää.

Öit vaa sulle;) Nuku rauhas.

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Heippa,

Mää tuli just kottii, mut en Turuust vaa iha muualt:)

Loirin konsertti oli loistava. Kyllä hän on edelleen voimissaan, minä vain arvostan häntä monipuolisena taiteilijana. Miäl iha rauhottus ko kuuntel niit kappalei:) Kirkkoki ol iha täynnäs.

Kylmää riittää, mut ei käy valittamine, rapakeli ei kiinnost pätkääkää.

Öit vaa sulle;) Nuku rauhas.

Miel rauhotus... Aikamoinen touhottaja taira ollakki...? ;) Eik sul sitä kaulime heiluttajaa o kotonas et pitäs vähä ruorus su ?

No ketä se rapakeli kiinostas, mu ku siin väliski o jottai. No ei tuol kyl ny tuntunu kylmält ku ei tuullu.
        Enk mä mittää valita sanosi va. Vai eik saa sanoakkka?

Kummottis sun päivä män?
        Mul män ihan ripeäst, tuntuu et illan ja aamun väl o kutistunu.

Tämmöttis,nuku kauniist äläkä kuorsaa..!

http://www.youtube.com/watch?v=ZGPTzetIgt4&feature=related

• jäi.
        missing man kirjoitti:

Hei,

Hyvää Yötä Enkeli.

hymyilyttämään mua:)
        voisi itekin mennä kuuntelemaan joululaulukonserttia kirkkoon..

• Ihana N
        jäi. kirjoitti:

hymyilyttämään mua:)
        voisi itekin mennä kuuntelemaan joululaulukonserttia kirkkoon..

Jo..;) Mut e Turus

• t....
        Ihana N kirjoitti:

Jo..;) Mut e Turus

Mä/Minä olin kerran pohjoisessa...Siellä oli tämä blondi tuli taloon - nainen, mikä hänen nimi olikaan...
        Hän lauloi erittäin kauniin joululaulun ja en kuollakseni muista nimeä tuon laulun...en ollut koskaan kuullut ja harmittaa kun ei muista, niin kaunis se oli, oli.....

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Miel rauhotus... Aikamoinen touhottaja taira ollakki...? ;) Eik sul sitä kaulime heiluttajaa o kotonas et pitäs vähä ruorus su ?

No ketä se rapakeli kiinostas, mu ku siin väliski o jottai. No ei tuol kyl ny tuntunu kylmält ku ei tuullu.
        Enk mä mittää valita sanosi va. Vai eik saa sanoakkka?

Kummottis sun päivä män?
        Mul män ihan ripeäst, tuntuu et illan ja aamun väl o kutistunu.

Tämmöttis,nuku kauniist äläkä kuorsaa..!

http://www.youtube.com/watch?v=ZGPTzetIgt4&feature=related

No se ol sitte mukava ko sää rauhottusi. Kyl määki jos mul olis kaulime varres kiukkune akka niinko sää kirjoti:) Ruorus mää ole pysynykki aikas kaua, mut kukka ei ol mua viäl kesyttäny ja enk mää kiukkusist akoist välitäkkää, tiukk saa oll, mut ei luantee pualest. Semmossii mää ole menestyksell karttanu, vaik joskus o näpi taitanu palata:(

Pakkases o kiva ol, ilmaki o nii raikas. Kyl sitä sanota saa, mut ei valittaa. Kyl se rapakeli o taas koht täälä ja räkätauri ja kaikk.

Mun men eiline päivä nii noppiast, ette mää ehtiny ollenkas rauhottumaa.

Ai, sullaki men noppiast. Kyl se ain joulu all menee, kiire o kauhhia.

Kyl mää nuku taas ilma kuarsaukssii, valla koo sää käske:) Et sää sunkkas ol paha luantone? Kyl mää taas kiusasi sua. Mää taira ol se pahaluantone ko ei ol kenelkkäs kelvant, ja alkkaa pikkuhiljaa viimäne päivmäärä men umppehe:)

Tämmöttis täält.

http://www.youtube.com/watch?v=gcXSm51UI5M

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

No se ol sitte mukava ko sää rauhottusi. Kyl määki jos mul olis kaulime varres kiukkune akka niinko sää kirjoti:) Ruorus mää ole pysynykki aikas kaua, mut kukka ei ol mua viäl kesyttäny ja enk mää kiukkusist akoist välitäkkää, tiukk saa oll, mut ei luantee pualest. Semmossii mää ole menestyksell karttanu, vaik joskus o näpi taitanu palata:(

Pakkases o kiva ol, ilmaki o nii raikas. Kyl sitä sanota saa, mut ei valittaa. Kyl se rapakeli o taas koht täälä ja räkätauri ja kaikk.

Mun men eiline päivä nii noppiast, ette mää ehtiny ollenkas rauhottumaa.

Ai, sullaki men noppiast. Kyl se ain joulu all menee, kiire o kauhhia.

Kyl mää nuku taas ilma kuarsaukssii, valla koo sää käske:) Et sää sunkkas ol paha luantone? Kyl mää taas kiusasi sua. Mää taira ol se pahaluantone ko ei ol kenelkkäs kelvant, ja alkkaa pikkuhiljaa viimäne päivmäärä men umppehe:)

Tämmöttis täält.

http://www.youtube.com/watch?v=gcXSm51UI5M

Rauhalline. ...!
        Ja et sää ny mikkää kesytettävä ole, sust lepposempaa saa ettiä.
        Ja arvokki tuntuu oleva kohrillas. Miähe pitää olla miäs eikä mikkää
        pitsinyplääjä.

Enk mää ja mistää kiukkusist ihmist pirä, ilonen luanne olla pittää.
        En sunkka mä ole pahaluantone ihan sierettävä, riippuu mite pirethän.
        Tiä niist viimesist päivämäärist,kuka neki määritäne.
        Elettävä o niin kaua ku elämä o. Toki se ois somee olla kaksiste ko yksi.

Kaunis oli toi sun kappale.

• Ihana N
        Ihana N kirjoitti:

Rauhalline. ...!
        Ja et sää ny mikkää kesytettävä ole, sust lepposempaa saa ettiä.
        Ja arvokki tuntuu oleva kohrillas. Miähe pitää olla miäs eikä mikkää
        pitsinyplääjä.

Enk mää ja mistää kiukkusist ihmist pirä, ilonen luanne olla pittää.
        En sunkka mä ole pahaluantone ihan sierettävä, riippuu mite pirethän.
        Tiä niist viimesist päivämäärist,kuka neki määritäne.
        Elettävä o niin kaua ku elämä o. Toki se ois somee olla kaksiste ko yksi.

Kaunis oli toi sun kappale.

Tää viel..! Kauniit unia.
        http://www.youtube.com/watch?v=-mSSPM3ies0&feature=related

• missing man

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Vaa kauhhia paljo kauniist kappaleest:)

Kyl mää pärjää tämä kans ainaki ens yä:)

Nuku hyvin enkeli.

http://www.youtube.com/watch?v=2epsvd9EjzU

Kuis sä ny nii vähäsanane oli ? Vai painoko jo uni pääl ?

Mää näi sitte merkilist unt viim yän,
        mä oli jossaki kartanos, iso ko mikä se ol.
        No siin tapahtus kaikenmoist niin ku unis ny pruukaa tapatu, mu sit viimoseks mä meni sin pihal seisoma ja kattoma,, Se oli korkial mäel se kartano ja mä kattosi alaspäin nii siel huojusi palmu. Siihe mää sit heräsi ku kello soi.

Oikkias elämäs ei kyl kartanoi näkyny tänä.
        Eik pal muutaka, mitä ny ihmissi niit näytti oleva paljo liikentees
        Turkkuse ainaki. Kaitpa heil o kiirus ostel viim hetke lahjoi,
        mää taas pääse koht tekemmä joululeivonnaissii.
        Musiikkisi oli kaunis.

Täs jottai sul... Kaunist yöt..!
        http://www.youtube.com/watch?v=2vShb3OuuBY&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Kuis sä ny nii vähäsanane oli ? Vai painoko jo uni pääl ?

Mää näi sitte merkilist unt viim yän,
        mä oli jossaki kartanos, iso ko mikä se ol.
        No siin tapahtus kaikenmoist niin ku unis ny pruukaa tapatu, mu sit viimoseks mä meni sin pihal seisoma ja kattoma,, Se oli korkial mäel se kartano ja mä kattosi alaspäin nii siel huojusi palmu. Siihe mää sit heräsi ku kello soi.

Oikkias elämäs ei kyl kartanoi näkyny tänä.
        Eik pal muutaka, mitä ny ihmissi niit näytti oleva paljo liikentees
        Turkkuse ainaki. Kaitpa heil o kiirus ostel viim hetke lahjoi,
        mää taas pääse koht tekemmä joululeivonnaissii.
        Musiikkisi oli kaunis.

Täs jottai sul... Kaunist yöt..!
        http://www.youtube.com/watch?v=2vShb3OuuBY&feature=related

Vastaa yäpöl taik simmone vähäunine äijä:)

Sää ole varmast jo uness. Nuku vaa, mää valvo su untas. Mut kyl sää kaunii laulu laito:) Iha ihmeellise hiano, mää pysähtysi oikke kuuntelema, et kui voi tommossii joku tost vaa sovitel ja sit laulat ja soitell? Kaunis ja herkkä on naise ääni. Iha alkka unettaa muaki.

Ai, sää näji jottai merkillissii unei viimä yän? Sul lens ajatus kauas, eiks sillo ol ikävä herät, ko ollu jossai iha ihmeellises paikas. Kyl ne une hyvää tekevä ihmismiälell.

Ai, joululeivonnaissi sää meinasi ruvet tekemää? Mitäs meinasis kaulit?

Nyt määki ala men nukkumasse, ko väsy alkka painama silmkulmii alaspäitte. Oli se taas kiiruspäivä mul taas vaihteeks.

Hyvää Yötä Sinulle.

http://www.youtube.com/watch?v=jEmk1zMrkhM&NR=1

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Vastaa yäpöl taik simmone vähäunine äijä:)

Sää ole varmast jo uness. Nuku vaa, mää valvo su untas. Mut kyl sää kaunii laulu laito:) Iha ihmeellise hiano, mää pysähtysi oikke kuuntelema, et kui voi tommossii joku tost vaa sovitel ja sit laulat ja soitell? Kaunis ja herkkä on naise ääni. Iha alkka unettaa muaki.

Ai, sää näji jottai merkillissii unei viimä yän? Sul lens ajatus kauas, eiks sillo ol ikävä herät, ko ollu jossai iha ihmeellises paikas. Kyl ne une hyvää tekevä ihmismiälell.

Ai, joululeivonnaissi sää meinasi ruvet tekemää? Mitäs meinasis kaulit?

Nyt määki ala men nukkumasse, ko väsy alkka painama silmkulmii alaspäitte. Oli se taas kiiruspäivä mul taas vaihteeks.

Hyvää Yötä Sinulle.

http://www.youtube.com/watch?v=jEmk1zMrkhM&NR=1

Nukuinkin niin hyvin,ku sä valvosi mu untain.
        Niin ne jotku osaa lauluja luritella...
        Minusta herkyys nähdä asioita "sielullaan", on hyvin arvokas lahja.
        Enemmän arvostan sitä kuin tätä mammonan perässä juoksemista ja kaiken rahassa mittaamista.
        Ja musiikkia olen rakastanut aina, kuten luovuutta yleensäkin. Siinä jotenkin sielu lepää.

Niin ajattelin alkaa kaulinta heiluttelemaan, mut leivinlaudalla vain.;)
        Joulutähtiä,(täyte leivon.sulaa suussa !), kait ässiä (lapsuuden joulul.),
        Ja pipareita,torttuja (äh,rasvaa..!) ja täytekakku. Nää nyt tulee mieleen.
        Jauho o ny loppu pitää kait mennä ostama jos huome alottas ...

Hyvää sunnuntaipäivää sul !

Äläkkä ny touhota suotta. Rauhotu ny jo mee sin kirkkoo uurestaa jos ei muute.

• ed.
        Ihana N kirjoitti:

Enemmän arvostan sitä kuin tätä mammonan perässä juoksemista ja kaiken rahassa mittaamista.
        Ja musiikkia olen rakastanut aina, kuten luovuutta yleensäkin. Siinä jotenkin sielu lepää.

Soinut päässäni, pidän tästä.
        Pidätkö sinä?

http://www.youtube.com/watch?v=fvRj3P8HbPU&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Hei,

Minullakin oli mitä rauhaisin uni pitkästä aikaa. Olo on vasta nyt levollinen. Pitänee uskoa, että ihmiselle ei riitä muutaman tunnin yöuni. Sitä ei vain malta rauhoittua, on tuo velvollisuudentunne niin vahva. Tai omatunto, jos jotain luvattua jää tekemättä:)

Olet oikeassa, herkkyys on nähdä asioita "sielullaan", joskus tai aika useinkin tuo herkkyys jää nykyihmiseltä kaiken suorittamispaineen/tehokkuuden alaspainamaksi. Unohdetaan, että me olemme vain tunteellisia ja kuolevaisia olentoja.

Luovuus, piirre, jota meissä kaikissa on, jää myöskin valitettavasti vähemmän tärkeälle osalle tässä kovassa tietokoneiden/kännyköiden muokkaamassa, liian järjestelmällisessä maailmassa. Sinulla on mielihyvä/kiinnostus kohdistunut juuri siihen oleelliseen, johon meidän jokaisen pitäisi ehtiä keskittymään. Juuri se antaa levollisen olon ja tunteen siitä, että tässä maailmassa on muitakin lainalaisuuksia kuin pelkkä järjestelmällinen tehokkuus.

Itse olen heilutellut kaulinta joskus kauan sitten äidin kanssa hamassa lapsuudessa, mutta muistan sen erittäin hyvin. Enemmän olen heilutellut vapaa-ajalla kirvestä puuhommissa aina kun olen ehtinyt halki poikki pinoon- periaatteella.

Sinulla on laaja valikoima kaulinhommissasi:) Tulee ihan vesi kieleen. Osaatko tehdä pullaa perinteiseen malliin eli kolmella taikinapötköllä palmikoiden? Olen ollut aina heikkona tuoreeseen pullaan. Sen on jotain aivan mahtavaa ja eritoten maidon/kahvin kera. Mene ihmeessä ostamaan jauhoja:)

Samaa sinulle eli leppoisaa sunnuntai-päivää!

Otan nyt rauhallisesti, taidan käväistä lapsuuden maisemissa. Mieli on nyt rauhoittunut, ettei tarvitse mennä kirkkoon seuraavan kerran kuin vasta joulupäivänä.

Tämmöttis täält!

http://www.youtube.com/watch?v=VCGvfaVFao0&feature=related

• ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Minullakin oli mitä rauhaisin uni pitkästä aikaa. Olo on vasta nyt levollinen. Pitänee uskoa, että ihmiselle ei riitä muutaman tunnin yöuni. Sitä ei vain malta rauhoittua, on tuo velvollisuudentunne niin vahva. Tai omatunto, jos jotain luvattua jää tekemättä:)

Olet oikeassa, herkkyys on nähdä asioita "sielullaan", joskus tai aika useinkin tuo herkkyys jää nykyihmiseltä kaiken suorittamispaineen/tehokkuuden alaspainamaksi. Unohdetaan, että me olemme vain tunteellisia ja kuolevaisia olentoja.

Luovuus, piirre, jota meissä kaikissa on, jää myöskin valitettavasti vähemmän tärkeälle osalle tässä kovassa tietokoneiden/kännyköiden muokkaamassa, liian järjestelmällisessä maailmassa. Sinulla on mielihyvä/kiinnostus kohdistunut juuri siihen oleelliseen, johon meidän jokaisen pitäisi ehtiä keskittymään. Juuri se antaa levollisen olon ja tunteen siitä, että tässä maailmassa on muitakin lainalaisuuksia kuin pelkkä järjestelmällinen tehokkuus.

Itse olen heilutellut kaulinta joskus kauan sitten äidin kanssa hamassa lapsuudessa, mutta muistan sen erittäin hyvin. Enemmän olen heilutellut vapaa-ajalla kirvestä puuhommissa aina kun olen ehtinyt halki poikki pinoon- periaatteella.

Sinulla on laaja valikoima kaulinhommissasi:) Tulee ihan vesi kieleen. Osaatko tehdä pullaa perinteiseen malliin eli kolmella taikinapötköllä palmikoiden? Olen ollut aina heikkona tuoreeseen pullaan. Sen on jotain aivan mahtavaa ja eritoten maidon/kahvin kera. Mene ihmeessä ostamaan jauhoja:)

Samaa sinulle eli leppoisaa sunnuntai-päivää!

Otan nyt rauhallisesti, taidan käväistä lapsuuden maisemissa. Mieli on nyt rauhoittunut, ettei tarvitse mennä kirkkoon seuraavan kerran kuin vasta joulupäivänä.

Tämmöttis täält!

http://www.youtube.com/watch?v=VCGvfaVFao0&feature=related

Muutama tunti yöunta. 8h. eikö se ole suositus aikuiselle.
        Tottahan se on et lupaukset on pidettävä näin minäkin ajattelen... !

Mutta siksikö tää maailma onkin niin tunteeton/tunneköyhä, kun koneet määrää ?
        Kouluissakin lisätään matemaattisia aineita ja taide/musiikki-kädentaito aineita vähennetään vaikka pitäis olla päinvastoin.
        Kun kuuntelee lasten pahoinvointia.

Niin en tiedä itse olen vain kyllästynyt tuohon suorituskeskeisyyteen.
        Vaikka nyt niiden koneiden sun muiden keskellä elän/elämmekin.
        Muistelen lukeneeni,että Suomi on yksi tunneköyhimmistä maista ja ihmekkös se kun teknologiaa palvotaan.

Leipominen ja ruoanlaitto on ollut mulle yksi tapa tehdä jotain kivaa ja omaa.Tuoksu on hyvä ja makukin...!Tottahan minä pullaa osaan tehdä..!
        Joo tänne vain..Maistamaan onko oikea maku ?
        No tuo repertuaari oli vain pieni osa..

No taito se on puiden tekeminenkin...! Minä taas pysyn siitä kaukana
        pääasia, että tekee sitä mistä pitää..!

Hyvää illan jatkoa sinulle.
        Kiitos musiikista pidin siitä.

• missing man
        ihana N kirjoitti:

Muutama tunti yöunta. 8h. eikö se ole suositus aikuiselle.
        Tottahan se on et lupaukset on pidettävä näin minäkin ajattelen... !

Mutta siksikö tää maailma onkin niin tunteeton/tunneköyhä, kun koneet määrää ?
        Kouluissakin lisätään matemaattisia aineita ja taide/musiikki-kädentaito aineita vähennetään vaikka pitäis olla päinvastoin.
        Kun kuuntelee lasten pahoinvointia.

Niin en tiedä itse olen vain kyllästynyt tuohon suorituskeskeisyyteen.
        Vaikka nyt niiden koneiden sun muiden keskellä elän/elämmekin.
        Muistelen lukeneeni,että Suomi on yksi tunneköyhimmistä maista ja ihmekkös se kun teknologiaa palvotaan.

Leipominen ja ruoanlaitto on ollut mulle yksi tapa tehdä jotain kivaa ja omaa.Tuoksu on hyvä ja makukin...!Tottahan minä pullaa osaan tehdä..!
        Joo tänne vain..Maistamaan onko oikea maku ?
        No tuo repertuaari oli vain pieni osa..

No taito se on puiden tekeminenkin...! Minä taas pysyn siitä kaukana
        pääasia, että tekee sitä mistä pitää..!

Hyvää illan jatkoa sinulle.
        Kiitos musiikista pidin siitä.

Hei,

Mite tääl turu seuru flikal menee? Oleksä sää tehny jo lumitöit? Mää vähä jo kolal lykkäsi enimmä poies, ett ei tull porstuaa kenkitte mukan.

Nukkumisest se verra, ett mää nukusi täsä illall pari tunttii, ko viimä yän ei tullu uni silmässe ja aamuste pit taas köyhä heräämä töihhi.

Maailm on tasa yht tunneköyhä ko me ihmise haluta ja määrätä. Matemaattisii aineit lisätää vaa valla, ja luova ainee jätetä piänemmäl osal. Mää kans ihmettele valla kauhhiast kui tommottis o ruvettu tekemä. Ei siit tul mittä, ett meistä ja meiä kakaroist tehrä jottai ainstainei pelkkästäs, kyl tänn muutaki ko esimerkiks näit henkise puale erustajii tarvita pal enemmä.

Lasten pahoinvointi, niinkuin kirjoitat, on lisääntynyt, ei pelkästään tämän takia, mutta osaltaan kyllä.

Itse, piiloboheemina (en uskalla tulla ulos kaapista) olen myös kyllästynyt tähän suorituskeskeisyyteen. Pitää valla paikkas, että Suomi on yksi tunneköyhimmistä maista. Kuulostaa kyllä erittäin pahalta.

Teknologiaa toki tarvitaan täällä pohjoisessa, karujen olosuhteiden maassa, mutta sen liika palvominen on pahasta, sen sanon, vaikka en olekaan Greenpeace:n kannattajia.

Ai, sää ole oikke jauhopeukalo? Oikke kiva kuull:) Ja pulla maistuu ku äidin tekemält? Itte mää ole vaa tämmöne koemaistaja, mut erittäi innostunu sellane:)

Puire hakkaamine o vaa simmone suamalaise miähe ikiharrastus, sitä vaa tekke, et puit piisaa takkasse ja saunakiukkasse. Ain se muute alotetta tosa kevää korvill, puul o aikka kuivat koko kesä.

Jaa-a, vuare pimei aik on käsill, et me ollaa iha pohjal ny. Täst lähretä huamen sit taas nousemaa koht valoo ja kesää. Kyl se siit sitte:)

Kiitoksii sull vaa ja hyvii illajatkoi.

http://www.youtube.com/watch?v=sfO6JpR5Ip8

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Mite tääl turu seuru flikal menee? Oleksä sää tehny jo lumitöit? Mää vähä jo kolal lykkäsi enimmä poies, ett ei tull porstuaa kenkitte mukan.

Nukkumisest se verra, ett mää nukusi täsä illall pari tunttii, ko viimä yän ei tullu uni silmässe ja aamuste pit taas köyhä heräämä töihhi.

Maailm on tasa yht tunneköyhä ko me ihmise haluta ja määrätä. Matemaattisii aineit lisätää vaa valla, ja luova ainee jätetä piänemmäl osal. Mää kans ihmettele valla kauhhiast kui tommottis o ruvettu tekemä. Ei siit tul mittä, ett meistä ja meiä kakaroist tehrä jottai ainstainei pelkkästäs, kyl tänn muutaki ko esimerkiks näit henkise puale erustajii tarvita pal enemmä.

Lasten pahoinvointi, niinkuin kirjoitat, on lisääntynyt, ei pelkästään tämän takia, mutta osaltaan kyllä.

Itse, piiloboheemina (en uskalla tulla ulos kaapista) olen myös kyllästynyt tähän suorituskeskeisyyteen. Pitää valla paikkas, että Suomi on yksi tunneköyhimmistä maista. Kuulostaa kyllä erittäin pahalta.

Teknologiaa toki tarvitaan täällä pohjoisessa, karujen olosuhteiden maassa, mutta sen liika palvominen on pahasta, sen sanon, vaikka en olekaan Greenpeace:n kannattajia.

Ai, sää ole oikke jauhopeukalo? Oikke kiva kuull:) Ja pulla maistuu ku äidin tekemält? Itte mää ole vaa tämmöne koemaistaja, mut erittäi innostunu sellane:)

Puire hakkaamine o vaa simmone suamalaise miähe ikiharrastus, sitä vaa tekke, et puit piisaa takkasse ja saunakiukkasse. Ain se muute alotetta tosa kevää korvill, puul o aikka kuivat koko kesä.

Jaa-a, vuare pimei aik on käsill, et me ollaa iha pohjal ny. Täst lähretä huamen sit taas nousemaa koht valoo ja kesää. Kyl se siit sitte:)

Kiitoksii sull vaa ja hyvii illajatkoi.

http://www.youtube.com/watch?v=sfO6JpR5Ip8

Vaik ole mä niit josku tehny. Hyväst kunnon kohottamisest ne käy. Mut vähä tuat luntaki o. Pikkuse satas tos iltamas.

Vai sää ole piiloboheemi... Mä taira ol iha päivävaloski,ku o oma "tupa"
        o oma lupa. Ei kukka määräile millo mitäki o tehtävä ja se o hyvä.
        Emmää simmost määräilijjää jaksas kauaa kattoakka.

no emmä ny tiärä milt su äitis tekemä pulla maistus, mutta jotta mä te ja pullaks mä ole sit luullu..;) Tuaksu o ainaski sama mu emmä ny kilpasil ala.

No ilmakko se näyttikki tännä jo valosammalt,iha kui kevväält.
        Tottahan se on et kaikkea tarvitsee kunhan ei sitä tunnepuoltakaan unohdeta

Ja ei se lastenpahoinvointi siitä johdu, syyt on syvemmällä mutta kouluviihtyvyys/mielekkyys paranis.

Mut mun pitää jatkaa noita piparinteko hommia...

Voihan hyviste äläkä touhota!

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Vaik ole mä niit josku tehny. Hyväst kunnon kohottamisest ne käy. Mut vähä tuat luntaki o. Pikkuse satas tos iltamas.

Vai sää ole piiloboheemi... Mä taira ol iha päivävaloski,ku o oma "tupa"
        o oma lupa. Ei kukka määräile millo mitäki o tehtävä ja se o hyvä.
        Emmää simmost määräilijjää jaksas kauaa kattoakka.

no emmä ny tiärä milt su äitis tekemä pulla maistus, mutta jotta mä te ja pullaks mä ole sit luullu..;) Tuaksu o ainaski sama mu emmä ny kilpasil ala.

No ilmakko se näyttikki tännä jo valosammalt,iha kui kevväält.
        Tottahan se on et kaikkea tarvitsee kunhan ei sitä tunnepuoltakaan unohdeta

Ja ei se lastenpahoinvointi siitä johdu, syyt on syvemmällä mutta kouluviihtyvyys/mielekkyys paranis.

Mut mun pitää jatkaa noita piparinteko hommia...

Voihan hyviste äläkä touhota!

Hei,

Olen ollut kiireinen, kuten kaikkien tonttujen kuuluukin olla (sama pää kesät talvet). Jouluvalmistelut ovat lopuillaan ja nyt on aika levätä ja ihmetellä, että aikaa on myös itselleen. Lumitöitä tehdessä tuli mieleen kunnon, valkoinen joulu. Iha sitä alko tunnelma kohota.

Ai, sää ole kans simmonen boheemi, taik et sää ol mikkä piilosellane, vai kui?

Oma huusholli se pittää olla, sinn ei oll kenelkäs tulemist, paitti joulutunnelmiss ja simmosis ystävyydetunnelmis, millai mää se oikke sanosis:)

Kyl su pullas varmaankki kaupa pulla voitta makus pualest, nii mää tääll usko ja fundeera. Kilppaill ei kannat, jokases o se hyvä pual.

Ilmotte pualest o iha kiva ku lunt tul, maisema ova iha toisenlaissii ko vähä aik sitte. Mää lähre viäl tänää hiihtämä mettässe. Ajattel, päivä o alkan jo pitenemää:)

Lasten ja nuorten pahoinvoinnin syyt ovat moninaiset, siinä olet oikeassa. Menepä katsomaan johonkin nuorison suosimaan ravintolaan/diskoon- koko porukasta humalaisia reippaasti yli puolet eikä missään vähäisessä myötäisessä. Missä vika?

Sää ole jo varmast saanu piparkakkus jo valmmiiks. Mää osti kaupast pussillise piparei ja jottai muut kaffen kans ja sit kaupa pullaa yhre pitko:(

Minä toivotan Sinulle oikein Hyvää, Rauhallista ja Valkoista Joulua!

Kanssasi on ollut "oikke mukava vaihrell kuulumissii":)

Ole kiltisti:)

Poistun koneen ääreltä joulun viettoon luonnon helmaan muutamaksi "toviksi".

http://www.youtube.com/watch?v=1HrAy5xqzOs

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Olen ollut kiireinen, kuten kaikkien tonttujen kuuluukin olla (sama pää kesät talvet). Jouluvalmistelut ovat lopuillaan ja nyt on aika levätä ja ihmetellä, että aikaa on myös itselleen. Lumitöitä tehdessä tuli mieleen kunnon, valkoinen joulu. Iha sitä alko tunnelma kohota.

Ai, sää ole kans simmonen boheemi, taik et sää ol mikkä piilosellane, vai kui?

Oma huusholli se pittää olla, sinn ei oll kenelkäs tulemist, paitti joulutunnelmiss ja simmosis ystävyydetunnelmis, millai mää se oikke sanosis:)

Kyl su pullas varmaankki kaupa pulla voitta makus pualest, nii mää tääll usko ja fundeera. Kilppaill ei kannat, jokases o se hyvä pual.

Ilmotte pualest o iha kiva ku lunt tul, maisema ova iha toisenlaissii ko vähä aik sitte. Mää lähre viäl tänää hiihtämä mettässe. Ajattel, päivä o alkan jo pitenemää:)

Lasten ja nuorten pahoinvoinnin syyt ovat moninaiset, siinä olet oikeassa. Menepä katsomaan johonkin nuorison suosimaan ravintolaan/diskoon- koko porukasta humalaisia reippaasti yli puolet eikä missään vähäisessä myötäisessä. Missä vika?

Sää ole jo varmast saanu piparkakkus jo valmmiiks. Mää osti kaupast pussillise piparei ja jottai muut kaffen kans ja sit kaupa pullaa yhre pitko:(

Minä toivotan Sinulle oikein Hyvää, Rauhallista ja Valkoista Joulua!

Kanssasi on ollut "oikke mukava vaihrell kuulumissii":)

Ole kiltisti:)

Poistun koneen ääreltä joulun viettoon luonnon helmaan muutamaksi "toviksi".

http://www.youtube.com/watch?v=1HrAy5xqzOs

Sinne myös.
        Kyllä siellä tänään on ollutkin kauniin valkoista ja jouluista ulkona.

Ja kystä kyllin on kaapit täynnä. Tännään pitää vielä malttaa olla niitä syömättä mitä ny vähän maistaa.

Kiva sunki kans o ollu vaihrel kuulumissi, palatta si ku kerethän.

Vietä ny kaunis ja lämmin Joulu mis sit olekki.Kaikke hyvvä sul.

Ainha mää kiltti ole, kai sääki.;)
        Kiitos musiikista. Tässä mult.
        http://www.youtube.com/watch?v=55j7rLp8iIY&feature=related

• yks kamalan ihana :)
        ap. kirjoitti:

Täällä ois yks P:llä alkava nainen Länsi-Suomen läänistä...

Kauniisti kyllä ajattelet kullastasi. Itse olisin onnellinen kun joku noin tunteensa kertoisi....

• Ihana N
        Ihana N kirjoitti:

Sinne myös.
        Kyllä siellä tänään on ollutkin kauniin valkoista ja jouluista ulkona.

Ja kystä kyllin on kaapit täynnä. Tännään pitää vielä malttaa olla niitä syömättä mitä ny vähän maistaa.

Kiva sunki kans o ollu vaihrel kuulumissi, palatta si ku kerethän.

Vietä ny kaunis ja lämmin Joulu mis sit olekki.Kaikke hyvvä sul.

Ainha mää kiltti ole, kai sääki.;)
        Kiitos musiikista. Tässä mult.
        http://www.youtube.com/watch?v=55j7rLp8iIY&feature=related

Olek sää elos ja tervennä ? Kaike syämise jälkke ? Tuliha sitä taas syätyä kystä kyllin ja vähä enempiki.

Nii kylähän o aina saanu tulla. Ja muutonki ku o vaan hyvä luantone. Mut komentelijoita e ole jostaki syystä koska jaksanu.
        Oli kai lapsena vähän liian tiukka kuri.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Olek sää elos ja tervennä ? Kaike syämise jälkke ? Tuliha sitä taas syätyä kystä kyllin ja vähä enempiki.

Nii kylähän o aina saanu tulla. Ja muutonki ku o vaan hyvä luantone. Mut komentelijoita e ole jostaki syystä koska jaksanu.
        Oli kai lapsena vähän liian tiukka kuri.

Hei,

Täält vesisattee keskelt:) Kyl mää ole selvinny iha kivaste koo mää e syäny sikkaa eli kinkkuu pali ollenkkas:)

Liikunttaa tuli harrastettuu enemmänki, mää ole vähä fundeerannu tätä elämise filosofiaa, ett ei käy liika syämine laiskall ihmisell lainkkas syräme pääll ainakas hyväste. Pittää ol niinko kani eli syärä heinii valla ja vihanneksii.

Kylässä sää pyyrä, mitäs mää tähä oikke sanosis? Mää valla rupesi funderaama nii kauhhiast et pääst rupes kutittama. Kiitoksii vaa, kiitoksi vaa pali. Mää fundeera:)

Ol niinkos kotonas sanota Raumalkki eli liika kuri o ain pahast. Siin sä ole oikkiass, järjestys ja oordinkki pysyvä vähemmälkki.

Huamisse! Öit.

• missing man
        yks kamalan ihana :) kirjoitti:

Täällä ois yks P:llä alkava nainen Länsi-Suomen läänistä...

Kauniisti kyllä ajattelet kullastasi. Itse olisin onnellinen kun joku noin tunteensa kertoisi....

Hei,

Jos tunnistat tämä, nii sä voisis olla hän:)

Mää oli äiti miälest tämmön musttukkane poika piäne.

Mul tul vähä tippa silmässe koo mää kuunteli tämä pitkäst aikka. Mull ol tommone koerki, muttei iha noi iso ko Belle.

Hyvää Yötä Sinulle.

http://www.youtube.com/watch?v=kPXFbwh0Kes&feature=related

• edith piaf
        missing man kirjoitti:

Hei,

Jos tunnistat tämä, nii sä voisis olla hän:)

Mää oli äiti miälest tämmön musttukkane poika piäne.

Mul tul vähä tippa silmässe koo mää kuunteli tämä pitkäst aikka. Mull ol tommone koerki, muttei iha noi iso ko Belle.

Hyvää Yötä Sinulle.

http://www.youtube.com/watch?v=kPXFbwh0Kes&feature=related

mahratko nyt sitten vähän isompana poikkana olla eres vähän tuon diili Jethrotin kokoinen kui oloinenkin? Hääkö on minun mielestä oikke makupala.. katsoa;)

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei,

Täält vesisattee keskelt:) Kyl mää ole selvinny iha kivaste koo mää e syäny sikkaa eli kinkkuu pali ollenkkas:)

Liikunttaa tuli harrastettuu enemmänki, mää ole vähä fundeerannu tätä elämise filosofiaa, ett ei käy liika syämine laiskall ihmisell lainkkas syräme pääll ainakas hyväste. Pittää ol niinko kani eli syärä heinii valla ja vihanneksii.

Kylässä sää pyyrä, mitäs mää tähä oikke sanosis? Mää valla rupesi funderaama nii kauhhiast et pääst rupes kutittama. Kiitoksii vaa, kiitoksi vaa pali. Mää fundeera:)

Ol niinkos kotonas sanota Raumalkki eli liika kuri o ain pahast. Siin sä ole oikkiass, järjestys ja oordinkki pysyvä vähemmälkki.

Huamisse! Öit.

Niin viisas et söit kohtuudella. Mul meni vähä ylitte. Joo ja kyl mää ja rehuist tykkään ei ne mittä Kanin ruokaa ole..Äläs ny kuule morkkaa !

Ulkona näyttää niin kauniilta ku o lunta puis.
        No mitäs ole touhuskellu ? Muutku töit painanu ? Näytti ihmisiä tänääkki riittävän tuol kauppakeskukses. Ja huome o se räiske päivä,mää en sit voi sietää sitä. E räisket enkä sitä hajua.

Niin en tiä jotenki tähän elämään pitäis saada jotain väriä... En tiä mihi lie kadonneet..? Onk siel näkyny?

• sinulle !
        Ihana N kirjoitti:

Niin viisas et söit kohtuudella. Mul meni vähä ylitte. Joo ja kyl mää ja rehuist tykkään ei ne mittä Kanin ruokaa ole..Äläs ny kuule morkkaa !

No mitäs ole touhuskellu ? Muutku töit painanu ? Näytti ihmisiä tänääkki riittävän tuol kauppakeskukses. Ja huome o se räiske päivä,mää en sit voi sietää sitä. E räisket enkä sitä hajua.

Niin en tiä jotenki tähän elämään pitäis saada jotain väriä... En tiä mihi lie kadonneet..? Onk siel näkyny?

Täs o musiikkia.

http://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8&feature=related

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Hei vaa,

Töit mää ole tehny mut koton valla ja lumitöit:) Kyl sitä piisaa nyt, mut ei käy valittamine. Niinkos sää sanosis, maisema o ny nii kaunis ko sarus taik jossai iha muuall ko tääll rannikoll. Kyl mut tulee iha lapsuure talve miäle.

Hiihtämäss mää ole käyny monen päivän. Tuli yks päiv hiihrettyy mont tunttii. Kyl tuntusis kropass, ett jottai ol tullu tehtyy. Miäl lepäs ko sai hiihrell semmoses satumaisemas, tykkylunt ol puitte oksill ja se hiljasuus. Se ol niinkos sisäst miälelääket. Mää e meinannu tull poes siält metäst ollenkka.

Nii, mää harrasta luantokuvaust. Nykki tul otettuu aikas hyvii kuvei, vaik itte kehunki. Harrastaksää kuvaust?

Kauppakeskukse saava mun pualest painu ...noo, en san, mut en ol käyny simmosis ollenkka. Mää en pali perust tommosist keskuksist, mut joskus siäl o kuitenkis käytävä. Mut ei enää tänä vuan.

Nii, huame räiskitää ja juara viinaa, tapellaa ja ärjytää. Meinaaks sää juhlit?

Mää meinasi, ett mää ole koton, mutt saas nährä.

Ai, elämässe pitäs saara värii? Nii-i, oikke juu:) Mitäs sää tarkotas? Es valla jottai jännityst, vai kui? Kyl mää ole nähny jottai värei, mut kyl niit sais oll enemmä.

Hyvää Illajatkoo sinull.

ps. Täss o sul vähä lohrutust:)

Oleks sää armoto rattinaine?

http://www.youtube.com/watch?v=zP8y4ejBt2E

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hei vaa,

Töit mää ole tehny mut koton valla ja lumitöit:) Kyl sitä piisaa nyt, mut ei käy valittamine. Niinkos sää sanosis, maisema o ny nii kaunis ko sarus taik jossai iha muuall ko tääll rannikoll. Kyl mut tulee iha lapsuure talve miäle.

Hiihtämäss mää ole käyny monen päivän. Tuli yks päiv hiihrettyy mont tunttii. Kyl tuntusis kropass, ett jottai ol tullu tehtyy. Miäl lepäs ko sai hiihrell semmoses satumaisemas, tykkylunt ol puitte oksill ja se hiljasuus. Se ol niinkos sisäst miälelääket. Mää e meinannu tull poes siält metäst ollenkka.

Nii, mää harrasta luantokuvaust. Nykki tul otettuu aikas hyvii kuvei, vaik itte kehunki. Harrastaksää kuvaust?

Kauppakeskukse saava mun pualest painu ...noo, en san, mut en ol käyny simmosis ollenkka. Mää en pali perust tommosist keskuksist, mut joskus siäl o kuitenkis käytävä. Mut ei enää tänä vuan.

Nii, huame räiskitää ja juara viinaa, tapellaa ja ärjytää. Meinaaks sää juhlit?

Mää meinasi, ett mää ole koton, mutt saas nährä.

Ai, elämässe pitäs saara värii? Nii-i, oikke juu:) Mitäs sää tarkotas? Es valla jottai jännityst, vai kui? Kyl mää ole nähny jottai värei, mut kyl niit sais oll enemmä.

Hyvää Illajatkoo sinull.

ps. Täss o sul vähä lohrutust:)

Oleks sää armoto rattinaine?

http://www.youtube.com/watch?v=zP8y4ejBt2E

Itse ja ajattelin eilenkö se oli,mul oli koulukirjan kannes semmonen tykkylumi kuva ja se tuli nyt mieleen et ihan ku siin kuvas samanlaista on .
        Ja niin valosaa nytki o ulkona.

No sen kyllä uskon et sielt metäst ei raaski pois tulla siel o niin kaunist (jos ei saa lunta niskaan.Puista..!) Ja se hiljaisuus on myös se mistä itse pidän.

Viel ku keittäs kaffeet nokipannul.. Ja söis eväs leivät ... Niin jo.

Nii sitä mä tarkotin niil väreil.. Et o liian harmaata... Samaa puuroa päiväst toisse. Ku aamul herää ...Et äh tää o taas tätä..
        Ei se ny nii jännitystkää tartte ol mu jottai kuites.
        Et elämä ois elämise arvost..? Iloa,riemua et elää. Eikä vain pelkkää puperrusta päivästä toissee.. Ja laskuje maksua.
        Et simmost mää meinasi.
        Em mää o mikkää ratti naine. Paitsi unissain sillo mä aja ja lujaa.Täys tumpelo mä oon,,Mitä koneisiin tulee.

Ai sää otit kuviakki. Mää ja tykkää luantokuvia napsi ain josku.
        Kiitos musiikista

Hyvät yöt sinne ja isol enkelil. Nää kaunist unta.

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Itse ja ajattelin eilenkö se oli,mul oli koulukirjan kannes semmonen tykkylumi kuva ja se tuli nyt mieleen et ihan ku siin kuvas samanlaista on .
        Ja niin valosaa nytki o ulkona.

No sen kyllä uskon et sielt metäst ei raaski pois tulla siel o niin kaunist (jos ei saa lunta niskaan.Puista..!) Ja se hiljaisuus on myös se mistä itse pidän.

Viel ku keittäs kaffeet nokipannul.. Ja söis eväs leivät ... Niin jo.

Nii sitä mä tarkotin niil väreil.. Et o liian harmaata... Samaa puuroa päiväst toisse. Ku aamul herää ...Et äh tää o taas tätä..
        Ei se ny nii jännitystkää tartte ol mu jottai kuites.
        Et elämä ois elämise arvost..? Iloa,riemua et elää. Eikä vain pelkkää puperrusta päivästä toissee.. Ja laskuje maksua.
        Et simmost mää meinasi.
        Em mää o mikkää ratti naine. Paitsi unissain sillo mä aja ja lujaa.Täys tumpelo mä oon,,Mitä koneisiin tulee.

Ai sää otit kuviakki. Mää ja tykkää luantokuvia napsi ain josku.
        Kiitos musiikista

Hyvät yöt sinne ja isol enkelil. Nää kaunist unta.

Hyvää Yötä.

Nuku hyvin ja kauniita unia myös Sinulle.

Tässä vielä Hyvän Yön laulu.

http://www.youtube.com/watch?v=V5KL4h6Krys&feature=related

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Hyvää Yötä.

Nuku hyvin ja kauniita unia myös Sinulle.

Tässä vielä Hyvän Yön laulu.

http://www.youtube.com/watch?v=V5KL4h6Krys&feature=related

Kuis o alkant tää vuas ? Kipakas pakkases ainaski. Ja niin o kaunist ulkona ku o lumise puut.

No olik nää rakettei räiskimäs eile? Aikas vähäs tääl ol,onneks et aikas rauhas sai ol. Eikkä tänääkä o ku yhen räiskeen kuullu.

Saas nähä kummonen täst vuorest tulle ? Onnea ja iloa ja rauhaa ja rakkautta sitä kait sitä jokahinen toivos saavas...!

Vai mitä sää toivosi ...? Hyvää ehtoota ny kuite.

• ed.
        Ihana N kirjoitti:

Kuis o alkant tää vuas ? Kipakas pakkases ainaski. Ja niin o kaunist ulkona ku o lumise puut.

No olik nää rakettei räiskimäs eile? Aikas vähäs tääl ol,onneks et aikas rauhas sai ol. Eikkä tänääkä o ku yhen räiskeen kuullu.

Saas nähä kummonen täst vuorest tulle ? Onnea ja iloa ja rauhaa ja rakkautta sitä kait sitä jokahinen toivos saavas...!

Täs musiikkia siul.
        http://www.youtube.com/watch?v=HhPPQaXx7K8&feature=fvw

• missing man
        Ihana N kirjoitti:

Moro,

Uus vuas 2010 o alkanu iha mukavast, kiitoksii vaa kysymäst. Viinaa ei tullu otettuu tipa tippaa, eik raketeikaa tullu ammuttuu ollenkkas:) Mää ole valla lopettanu ton viina juamise, vaikk en mää ol koskaa sitä simmottis kamalast ottanukkaa.

Täälpäi oll aikas hiljast, vaikk räiskintää oli jonki verra, niinku asiaa jotenkis kuuluuki ain, vai kui?

Juu, ja ilma ova iha kohrillas, tämmösest talvisääst määki pirä valla pal.

Ulkon mää ole ollu taaski nii pal, ett korva kuumottava koo o sisäll tuva lämpimäss.

Nii, toivottavast täst vuarest tulis ainaski väkivallattomamp vuas ko toi erelline, se ei oikke loppunu mukavast:( Ja terveytt, tyällisyytt tietenkis ja onnee kaikess muussaki. Tais ol vähä liikka pyyretty?

Kyl mää sano, ett tommone mustasukkasuuss taikk loputo kostovimma ja vihapito, se o helveti sairast, antteeks vaa. Mite semmose sais kitkettyy poies täst maailmast? Ei tois voi omistaa vaikk kui harmittais kaike maailma eromise ja tommotti, eik lähimmäissii sais vahinkoittaa ollenkkas.

Sää se sanosi, ett rakkautt, onnee ja iloo tähä pahaa maailmasse lissää, sitä ei ol koskaa tarppeeks. Ihmisill vaa hyvää tahtoo toissii kohtaa, ja tommone agressiivine pahapito poies. Kyl mää ole sitä miält, ett meiä oikeuslaitos o suurte muutoste eres, lakei pitäs vaa tiukenttaa, ei tommone loputo pää silittämine ol mistä kotosi.

Hyvää illajatkoo sull kans. Kyl sul o hyvä ajatukse täst maallisest elämäst:)

Kiitoksii viäl mitä hianoimmast musiikkivalinnast.

Mozart on yksi mieliinpainuvimmista säveltäjistä.

http://www.youtube.com/watch?v=YAOTCtW9v0M

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Moro,

Uus vuas 2010 o alkanu iha mukavast, kiitoksii vaa kysymäst. Viinaa ei tullu otettuu tipa tippaa, eik raketeikaa tullu ammuttuu ollenkkas:) Mää ole valla lopettanu ton viina juamise, vaikk en mää ol koskaa sitä simmottis kamalast ottanukkaa.

Täälpäi oll aikas hiljast, vaikk räiskintää oli jonki verra, niinku asiaa jotenkis kuuluuki ain, vai kui?

Ulkon mää ole ollu taaski nii pal, ett korva kuumottava koo o sisäll tuva lämpimäss.

Nii, toivottavast täst vuarest tulis ainaski väkivallattomamp vuas ko toi erelline, se ei oikke loppunu mukavast:( Ja terveytt, tyällisyytt tietenkis ja onnee kaikess muussaki. Tais ol vähä liikka pyyretty?

Kyl mää sano, ett tommone mustasukkasuuss taikk loputo kostovimma ja vihapito, se o helveti sairast, antteeks vaa. Mite semmose sais kitkettyy poies täst maailmast? Ei tois voi omistaa vaikk kui harmittais kaike maailma eromise ja tommotti, eik lähimmäissii sais vahinkoittaa ollenkkas.

Sää se sanosi, ett rakkautt, onnee ja iloo tähä pahaa maailmasse lissää, sitä ei ol koskaa tarppeeks. Ihmisill vaa hyvää tahtoo toissii kohtaa, ja tommone agressiivine pahapito poies. Kyl mää ole sitä miält, ett meiä oikeuslaitos o suurte muutoste eres, lakei pitäs vaa tiukenttaa, ei tommone loputo pää silittämine ol mistä kotosi.

Mozart... ! Hyvä oli sinunkin musiikki valintasi.Kiitos siitä.

Pidän klassisesta musiikista tosi paljon se on niin rauhoittavaa.

Niin eipä ollut kovin hyvä päätös tuo Espoon tapahtuma vuodelle. Järkyttävää surua omaisille ja ystäville. Muista puhumattakaan.
        Niin ei sillä vihanpidolla mitään voita ed. kaltaisia tapahtumia vain.
        Elämä ei aina mene niin kuin toivoisi mutta viha syö vain ihmistä sisältä katkeroittaa jne.

En ole ylipäänsä koskaan ymmärtänyt sitä miksi ihmisiä rahdataan eripuolilta maailmaa eikö sen turvapaikan voisi saada lähempää ?... Kulttuurit ovat niin erilaisia,sopeutumisvaikeudet ym.

Toki se on elämän arvoissakin (tai niiden puuttuminen !) mistä jo edellä ollaan puhuttu jos ei kunnioiteta toista ihmistä tai hänen koskemattomuuttaan....! Syyt on syvällä.. !

Tosin en ole kuullut kenenkään,jota lapsena on rakastettu ja huolehdittu (enkä nyt puhu mistään pilalle hemmottelusta !) tekevän mitään ed. kaltaisia tekoja ? Oletko sinä ?

Niiin rangaistukset pitäisi olla teon mukaiset, mutta mikä on oikea rangaistus ?
        Ei mikään tuo näitä menetettyjä ihmisiä heidän rakkailleen ?
        Mutta uusilta vastaavilta tapahtumilta tulisi kuitenkin välttyä.

Sinänsä kummallista että jos kehitysoppi olis totta miksi ihminen ei kehity paremmaksi vaan päinvastoin ?

Mutta kaikesta huolimatta ulkona on kaunista... Nautitaan siitä !

• ed.
        missing man kirjoitti:

Moro,

Tässä jälkiruokaa...! Tuo "pääruoka" oli vähän huonosti sulavaa..?

http://www.youtube.com/watch?v=hQULyGMhhWs&feature=related

Toivottavasti maistuu ? Itse olen aina rakastanut tätä pianovirtuoosia.

• ihana N
        missing man kirjoitti:

Moro,

Sorry!

• Ihana N
        missing man kirjoitti:

Moro,

Vai kutistusikko sää sinne kaappis ko sä sanos olevas boheem ? Mut piilo sellane ! Mää ku e mihinkkä kaappi mahru (ko mul o ahtaan paikan kammo ! ) nii o oltava iha julkine.

Vai jättäsiksä vaa ämmän mäkehe ,et olkkos siel. hautautuko lume ?
        Tiää sunst ja su katalista metkuistas ?

Mu tänne mää tahtosi. Olek nää käyny tääl ?

http://www.youtube.com/watch?v=_jog4xOIkws&feature=related

• suvis...
        Ihana N kirjoitti:

Mozart... ! Hyvä oli sinunkin musiikki valintasi.Kiitos siitä.

Pidän klassisesta musiikista tosi paljon se on niin rauhoittavaa.

Niin eipä ollut kovin hyvä päätös tuo Espoon tapahtuma vuodelle. Järkyttävää surua omaisille ja ystäville. Muista puhumattakaan.
        Niin ei sillä vihanpidolla mitään voita ed. kaltaisia tapahtumia vain.
        Elämä ei aina mene niin kuin toivoisi mutta viha syö vain ihmistä sisältä katkeroittaa jne.

En ole ylipäänsä koskaan ymmärtänyt sitä miksi ihmisiä rahdataan eripuolilta maailmaa eikö sen turvapaikan voisi saada lähempää ?... Kulttuurit ovat niin erilaisia,sopeutumisvaikeudet ym.

Toki se on elämän arvoissakin (tai niiden puuttuminen !) mistä jo edellä ollaan puhuttu jos ei kunnioiteta toista ihmistä tai hänen koskemattomuuttaan....! Syyt on syvällä.. !

Tosin en ole kuullut kenenkään,jota lapsena on rakastettu ja huolehdittu (enkä nyt puhu mistään pilalle hemmottelusta !) tekevän mitään ed. kaltaisia tekoja ? Oletko sinä ?

Niiin rangaistukset pitäisi olla teon mukaiset, mutta mikä on oikea rangaistus ?
        Ei mikään tuo näitä menetettyjä ihmisiä heidän rakkailleen ?
        Mutta uusilta vastaavilta tapahtumilta tulisi kuitenkin välttyä.

Sinänsä kummallista että jos kehitysoppi olis totta miksi ihminen ei kehity paremmaksi vaan päinvastoin ?

Mutta kaikesta huolimatta ulkona on kaunista... Nautitaan siitä !

No eipä ole tullut Pariisissa koskaan käytyä:) Luokkaretki olisi talouskoulusta ollut mutta silloin en ehtinyt mukaan:(

Ilmeisesti ranskalaiset luulevat suomalaisia venäläisiksi:D,kielen vuoksi????:DDD niin kertoivat:DDDD
        no enpä tiedä onko niin....romanttinen kaupunki:)

• eppuli ´
        missing man kirjoitti:

Moro,

todellakin hyvä.

• Anonyymi

• vieressä

syleilyssä - onnellisena pitkästä aikaa :)

• yönkulkia

viestiketjua oli sangen mielenkiintoista seurata:)

• Unienkeli

sinullekin , tänäkin yönä
      voih...

• A...

Aivan ihana...

• Anonyymi

Olet kultainen ystäväni 💞

• Anonyymi

En nuku

• Anonyymi

Valvon. En Nuku hyvin enää.

Yöunet meni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En kuunnellut kuin puoliväliin. Kaukaiselta ja ontolta ja tyhjältä kuulostaa. Pelkästään. Tyhjää.
      En kaipaa.

• Anonyymi

Muistaako kukaan sellaista vanhaa laulua murteella, josta muistan osan: ”Aurink paista ja linnut laola…”
      siinä mainittiin myös ”pihlavpuu”?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe