Fiksu Härkä

Ihmettelevä?

Seurustelin härkämiehen kanssa n. vuoden. Sitten yht äkkiä tuli täydellinen hiljaisuus. Hän ei vastannut puheluihini eikä enää soittanut minulle , kun aikaisemmin oli pirauttanut ainakin pari kertaa päivässä.
Sitten tuli kertomaan että ei hänellä ole ketään toista , kun sitä olin epäillyt.
Mutta minä kuulemma olin niin mustasukkainen ettei minun kanssa voinut edes puhelimessa keskustella.
Olen minä ennenkin seurustellut , mutta en koskaan Härkä merkkisen miehen kanssa.
Täytyy oikein "ihailla"hänen tapaansa laittaa välit poikki.
Olen paljon lukenut tästä horoskooppimerkistä , mutta tämä oli kyllä kaiken huippu.
Ei silti en minä itsemurhaa tämän takia tee, mutta olisi kiva kuulla onko jollain samanlaisia kokemuksia Härän menettelystä.

10

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tuttujuttu-

      Jep, tutulta kuulostaa.. ei ole ketään toista, mutta miten lienee ihan oikeasti. En itse enää koskaan luota härkä-miehen sanoihin. Ensin hiljaisuus, syytöksiä, kaikkea.. sitten vain katoaa lopulta mitään sanomatta.
      Kertovat olevansa, fiksuja, luotettavia, asiallisia jne.. mutta tapaamisten aikana kaikki nuo tulee huomattua, yksikään ei pitänyt paikkaansa.
      Joten.. jos joku sanoo olevansa härkä, katoan välittömästi lähettyviltä.. minulle riitti yksi tapaus.

      • Lasdy

        Härkä on yleensä loputtoman kärsivällinen. Joustaa, joustaa ja myötäilee. Mutta lopulta mitta tulee täyteen ja sitten mikään ei auta. Sitten se on loppu. Älkää laittako Härkää myötäilemään niin kovasti. Etenkään mies ei halua olla polvillaan.


      • ............
        Lasdy kirjoitti:

        Härkä on yleensä loputtoman kärsivällinen. Joustaa, joustaa ja myötäilee. Mutta lopulta mitta tulee täyteen ja sitten mikään ei auta. Sitten se on loppu. Älkää laittako Härkää myötäilemään niin kovasti. Etenkään mies ei halua olla polvillaan.

        kellähän se mitta tulee täyteen, jos ihmisestä(härkä) ei kuulu mitään??? kyllä asiat pitäis selvittää ihan puhumalla, ni ei kenenkään mitat pääsis täyttymään!


    • HUI!

      Kokemuksesi moninkertaistuu, kun miehen Kuu on Härässä. Älkää kukaan koskaan erehtykö sellaiseen mieheen!

      • leijona-neitsyt

        tai mikä muka sopii härälle sitten??!! minkätyyppinen nainen löytyy härän kotoa?


      • Kasvimaalla.
        leijona-neitsyt kirjoitti:

        tai mikä muka sopii härälle sitten??!! minkätyyppinen nainen löytyy härän kotoa?

        Kotoa löytyy aurinko Neitsyt vaimona.


      • Bull
        Kasvimaalla. kirjoitti:

        Kotoa löytyy aurinko Neitsyt vaimona.

        ..on ns. luonnonvalintaa. Kiltti, rauhallinen Neitsyt on useimmiten samanlainen homebody kuin Härkä-mies. Helppo olla keskenään, tai jutella, tai olla vaan hiljaa: toinen voi katsella telkkaria tai tietsikkaa, toinen lukea tms. Hyviä kokemuksia on. (olen Härkä-M.)


      • neissykkäinen
        Bull kirjoitti:

        ..on ns. luonnonvalintaa. Kiltti, rauhallinen Neitsyt on useimmiten samanlainen homebody kuin Härkä-mies. Helppo olla keskenään, tai jutella, tai olla vaan hiljaa: toinen voi katsella telkkaria tai tietsikkaa, toinen lukea tms. Hyviä kokemuksia on. (olen Härkä-M.)

        itse neitsyt nainen ja kokemus härkämiehestä ihan positiivinen vaikka yhdessä emme enää olekaan. meillä oli tietynlainen yhteys, henkinen ja fyysinen, jotain sellaista mitä ei muiden kanssa ole koskaan ollut. mies edelleen ilmoittelee itsestään, itse en häneen pidä yhteyttä. hän haikailee, ei hänestä selvää ota, mutta en sitä jaksa alkaa enää miettimään sen kummemmin. kuten usein täällä olen lukenut kuinka neitsyt ns pomppii härkämiehen mukaan ja touhuaa kilttinä vaimona kotona, meillä ei ollut näin. olin ehkä itse joskus liiankin jyrkkä ja kova hänelle en häärännyt sinisilmäisenä hellan äärellä. edelleen näiden vuosien jälkeen hän jaksaa haikailla, miksi näin? mitä sanoo itse härkämies tähän. minulta ei tipu tälle härkämiehelle mitään mistä hän hyötyisi, kuin ehkä muutama sana joka saa hänet ns. kiihtymään.


    • Härkä (n)

      Mikä vika tuossa käytöksessä sitten loppujen lopuksi oli? Hän kuitenkin kertoi syyn hiljaisuuteen. Olen itsekin Härkä ja osaan pistää välit poikki jos on tarvetta, olen usein ihmetellyt muiden tapaa jäädä roikkumaan ihmisiin, vaikka kymmeniä/satoja kertoja "luvataan" että ei enää olla tekemisissä ja välit on poikki. silti vaan palataan roikkumaan eikä osata päästää irti. Mulla se on siitä kerrasta poikki, mutta kerron tietysti syyn kysyvälle. Sen jälkeen en koe että olisin velvollinen vastailemaan puheluihin tms. Miksi olisin??

      • nline

        halua tavata muttei soita, sitten ilmestynyt ja kaikki on ok ja sitten tass hiljasuus...
        elikä vaan silloin kun hänelle käy, vaan silloin kun herra halua ja hänelle sopii...
        ei mun hermot tollaista kestävät, olen rapunainen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe