Niinpä niin.
Mutta joo asiaan, olen pelaillut freerolleja pokerihuoneella tuhottomasti. Rahaa en sinne iske on laadukkaammassa paikassa, mutta ihan noin tullut noita freerolleja pelattua Pokerihuoneella ja nykyään pelaan testimielessä, koska olen huomannut, että jotain hämärää siinä on.
Kertaakaan en ole päässyt lähellekään finaalipöytää, no muutamia kertoja 25 parhaan joukkoon, mutta joka tapauksessa.
Muualla peli kulkuu hyvin tulee finaalipöytiä turnauksista ja hyviä sijoituksia sillä pelistrategialla jota itse toteutan.
Mutta Pokerihuoneella ei ole tullut ei niin millään, vaikka siellä freerolleissa taso on jopa säälittävä.
Näyttää paljolti siltä, että pöydän chipleaderi voittaa millä vain kunhan panostaa, jos panostaa.
Olen nyt kokeillut sellaista tyyliä, että räiskin AllInneja sinne tänne lähes kaikista käsikorteista ja aika hyvin on mennyt, mutta ei silläkään finaalipöytää ole tullut. Paras esimerkki taitaa olla kun oli itsella A7 ja pöytään tuli AA7, niin AllIn tuollaisessa tietysti, niin pöydän chipleaderi ITALIALAINEN näytti AJ ja vikalla tietty pöytään J. No sinällään tuohan olisi ihan normaalia, mutta tämä sama kaava toistuu aina lopulta Pokerihuoneella!
Italialaiset näyttää voittavan aika paljon siellä, nooh se siitä.
Rahaa sinne ei kenenkään kannata laittaa, kun kovempitasoisilla mestoilla pärjää paremmin kuka vain!
Miksi italialaiset menestyy Pokerihuoneella?
2
263
Vastaukset
- joopa joo
Pasificilla äsken tuli suora flopilla,vihu KK:lla all in minä perässä suoralla,kuinka ollakkaan turn K river 9 ja vihulle täyskäsi tälläistä paskaa ollu taas monta päivää,että onkohan tämä huonoa tuuria vai jotain muuta kun tuntuu,että nykyään ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa.Onko ns.tuuri muka näin kausiluontoista.paskat.
- POkerikotaitoa
Itse pelasin myös pokerihuoneella n.2 vuotta ja suht hyvin meni...sitten kun alkoi se ns. tappioputki niin ei pystynyt voittamaan millään kädellä. Ohivetoja ohivetojen perään ja mitä uskomattomampia. Mut sama kaava jatkuu joka paikassa. Korkeintaan paripäivää kulkee ja sen jälkeen ei pysty voittamaan millään. Ihmetystä herättää kuinka on mahdollista....kait se sitten on vaan huonoa TUURIA!!! No,en näihin pokerisivustoihin luota enää ja pelaan aivan ajankulukseni mutta vituttaahan se kun ei voita oli sitten minkälainen käsi itsellä tahansa. Ohivetoja tulee,sehän on selvä! Mutta miksi niitä tapahtuu sitten jatkuvasti kun on ns. downswingi päällä. Parhaita on kun pelaa muutamaa pöytää ja sattuu saatananmoinen ohiveto pariin pöytään yhtäaikaa. Ei riitä enää järki mukana......HUIJAUSTA KOKO NETTIPOKERI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778