Hei onko kellään tietoa A4 vuosimallin 2003 kytkimen ongelmista. Onko ollut mahdollisesti jokin takaisinkutsu-kampanja ko. viasta. Itselläni hieman yli 100000 km ajettu audi poiki kytkimen niin että myös vaihdelaatikko meni vaihtoon, vauhtipyörän ja asetelman levyn lisäksi. Remontille hintaa puolen auton arvosta. HUH.
Tietoa voi meilata [email protected]
Audi A4 kytkimen kesto
9
4353
Vastaukset
- Laadukas autoilija
omistaa Audi.
- ...........
nyt viitti, eihän audeissa vikoja ole! Täällä ainakin kehutaa audii kestäväks , parhaaks, viattomiks, premiumiks jne, joten ei niissä vikoja voi olla!!!!!! Vai tyrmäätkö tämän asian, että niissä on vikoja sittenkin ja kytkimet hajoo ja laatikot samalla jo noissa kilometreissä!!!!!!!!! Jos juttusi pitää paikkaansa niin silloin audit on mpaskoija väite pitää paikkaansa!!!!!!!!!!!
- remppaa
korjausopas ja romikselta Skodan laatikko, kytkin kantsii laittaa uusi koko paketti ei maksa juuri mitään ja vaiha ite.
- Bernd Rosemeyer
Audifinns foorumilla! Täällä provoillaan vaan!
www.audiclub.fi
Ja sinne täytyy rekisteröityä jos meinaa postata viestejä! - vellarttu
Lasten ja idioottien temmellyskenttä, mutta ei mitään tietoa.
- ....................
Tolta luultavasti löytyy apua ongelmaasi..
- cudec8787c089
A4:n kestävyydestä en tiedä,mut uusista A6:sta menee kytkimet kolmessakymmenessä tuhannessa?-no saahan
sen takuusen mut...... - winneri
cudec8787c089 kirjoitti:
A4:n kestävyydestä en tiedä,mut uusista A6:sta menee kytkimet kolmessakymmenessä tuhannessa?-no saahan
sen takuusen mut......pelkkää mutua.
- A4 Q
Hei
Itellä vaihdettiin vm.05 Audista kytkin 30 tuhannen paikkeilla. Kytkin täristi ja lopulta poljin jäi pohjaan. Nyt ajettu vajaa 100 tuhatta. Täristys yön seisonnan jälkeen alkoi melkein heti uuden vaihdon jälkeen.
Selitys tähän on se, että vauhtipyörä ruostuu ja kytkinlevy ei heti saa kunnon pitoa ja täristää. Eli tämä ei ole mikään vika vaan ominaisuus. Mielestäni ei autossa tämmöistä ominaisuutta saisi olla.
Takaisinkutsuista en tiedä, itsellä meni takuuseen tuo vaihto. Autossa on kaksoismassavauhtipyörä, joka saattaa myös olla osasyyllinne ongelmiin...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275