Kuinka kauan olet ollut täällä Yksinäisyys-palstalla? Vain harva tuntuu käyttävän vakituista nimimerkkiä, joten tahtoisin tietää, vaihtuuko palstan lukijat vähän väliä vai pyöriikö täällä lähinnä samat naamat vuodesta toiseen. Itse taisin löytää tänne joskus nelisen vuotta sitten, mutta nykyään käyn täällä enää harvoin kun jutut pysyy niin samanlaisina vuodesta toiseen.
Kysymys kaikille
5
192
Vastaukset
- Nimimerkki-
Olen ollu täällä 2 kk.
Kirjottanu ehkä 5-8 viestiä, kaikki jollain random nimimerkillä, kun en halua rekisteröityä. - gwtf_
Pari kuukautta kai... en oo pahemmin kirjotellu, hämmästelly vaan miten kerrankin tunnen olevani kaltaisteni keskellä. Yritän keksiä jonkun vakinaisemman nimimerkin ja kirjotella enemmän, jos jaksan...
Ei vaikuta siltä, että täällä ois kovin paljoo mitään vakkareita.- Venla72
Varmaan 2 viikkoa. Tää on avannut silmiä todella paljon, nähdä mitä yksinäisyys merkitsee ihmisille.
- minä vaan.
olen ollut täällä enemmän tai vähemmän säännöllisesti vuodesta 2005, nancya, annaa tai sheilaa ei taida enää olla maisemissakaan?
vajaa vuosi sitten löysin tälle palstalle.
Käyn täällä silleen jaksottain joskus päivittäin ja joskus taas olen useita päiviä (viikkojakin) poissa.
Kirjoitellutkin joskus, mutta itä-suomalaisia ja varsinkin kaltaisiani typpejä täällä ei näytä olevan.
Sama nimi ollu kirjoituksissani lähes aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988