Kuinka kauan olet ollut täällä Yksinäisyys-palstalla? Vain harva tuntuu käyttävän vakituista nimimerkkiä, joten tahtoisin tietää, vaihtuuko palstan lukijat vähän väliä vai pyöriikö täällä lähinnä samat naamat vuodesta toiseen. Itse taisin löytää tänne joskus nelisen vuotta sitten, mutta nykyään käyn täällä enää harvoin kun jutut pysyy niin samanlaisina vuodesta toiseen.
Kysymys kaikille
5
207
Vastaukset
- Nimimerkki-
Olen ollu täällä 2 kk.
Kirjottanu ehkä 5-8 viestiä, kaikki jollain random nimimerkillä, kun en halua rekisteröityä. - gwtf_
Pari kuukautta kai... en oo pahemmin kirjotellu, hämmästelly vaan miten kerrankin tunnen olevani kaltaisteni keskellä. Yritän keksiä jonkun vakinaisemman nimimerkin ja kirjotella enemmän, jos jaksan...
Ei vaikuta siltä, että täällä ois kovin paljoo mitään vakkareita.- Venla72
Varmaan 2 viikkoa. Tää on avannut silmiä todella paljon, nähdä mitä yksinäisyys merkitsee ihmisille.
- minä vaan.
olen ollut täällä enemmän tai vähemmän säännöllisesti vuodesta 2005, nancya, annaa tai sheilaa ei taida enää olla maisemissakaan?
vajaa vuosi sitten löysin tälle palstalle.
Käyn täällä silleen jaksottain joskus päivittäin ja joskus taas olen useita päiviä (viikkojakin) poissa.
Kirjoitellutkin joskus, mutta itä-suomalaisia ja varsinkin kaltaisiani typpejä täällä ei näytä olevan.
Sama nimi ollu kirjoituksissani lähes aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m563879Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163715Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983501Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813327Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363089Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582578- 502495
- 1042344
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142109Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182099