Heippa, meitä olisi siis tosiaan neljä kaverusta miettimässä ensi kesän lomakohdetta, ja mietimme sopivaa lomakohdetta. Itse en ole juurikaan matkustellut, joten ajattelin kysyä apua täältä :)
Mitä kaipaisimme lomalta:
edullisuutta
aurinkoa
biletystä
shoppailua
kivoja nähtävyyksiä
esim. merimatkoja ja jotain muuta kivaa ohjelmaa, ettei tarvitsis kuitenkaa joka päivä levyttää rannalla
huoneistohotelli voisi olla hyvä vaihtoehto
tietääkö joku, missä olisi sellainen delfiinimesta? :D
kiitti kaikille ku jaksaa vastata :)
neljä 20-vuotiasta tyttöä ja kesä2010
tilperi.............
1
361
Vastaukset 1
- lomalellu
En itse ole kummassakaan käynyt, eli en tarkemmin osaa sanoa mutta eräs kaveri oman kaveriporukkansa kanssa on menossa jo viidettä kertaa Bulgariaan. Toinen tuttu käynyt samalla asialla Turkissa muutamia kertoja. Voivat olla tutustumisen arvoisia, itsekin ajatellut joskus lähteä mutta en biletystarkoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1253153Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161101Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63903Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke54884- 52819
- 48709
- 58685
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍82682- 80636
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35624