Mikä vit* tässä poker starssissa on

shitjako

kun pelaan hupirahalla niin jaossa tulee pelattavia käsiä ja välillä pystyy pelaaman voitollisesti pitkäänkin. Pelasinpa pari päivää hupirahalla voitollisesti useampaan peli kertaan. Nyt kun taas kerran talletin ja siirryin oikealle rahalle. Taas sama lasiseinä vastassa. Olen pelannut pariin otteeseen 20min ilman toimivia käsiä tai ppareja ellei oteta kakkos kolmos tai seiska pareja mukaan. Vain yhden suoran heti alussa sain ja toisella istunnolla KK sain. Muut paukuttaa pöytään vaan kolmosia suorilla täsykäsillä väreillä nelosia pääsääntöisesti. Mää vaan maksan korkeintaan flopille ja kattelen ... pyyiiih ... vaihdan pöytää pienempään ja pienempään.

Ihme homma mut ei suju. Tulee mieleen mafia ;D
Hankalaksi tässä asian tekee se että siellä pelikavereita piisaa.
Noh, pitää katella ja pelata hupirahalla.

8

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shitjako

      20 min jälkeen sain värillä omia vähän takasin. Jeee ;D

      • Hanskassa on!

        Moro, kannattaa jättää pois kokonaan noi oikeen hillon pelit kun et selvästi tiedä lajista paskan vertaa. Et voi pelata voitollista peliä jos et pelistä mitään tiedä.

        "20 min jälkeen sain värillä omia vähän takasin. Jeee ;D" Nosta rahas pois nyt kun vielä ehdit.


    • PLoo

      Mitä peliä pelaat ja monta pöytää kerralla?
      Jos pelataan vaikka Hold'em fullia, niin 20 minuutissa pelataan keskimäärin 20 jakoa, niin mitä ihmekäsiä sinä odotat siinä ajassa tulevan?? Fullissa riippuen jonkun verran vihuista ja positiosta ehkä noin 15-20% käsistä on pelaamisen arvoisia, joten jos 20 minuuttiin saat edes yhden pelattavan käden niin pitäisi olla jo iloinen..

      Jos olet tuo sama nimimerkki joka avasi keskustelun miten kaverin 74 biittaa toisen 55 QQJJ4-pöytään niin sitten ei mitään..

      Pyydän anteeksi jos nyt kirjoitin hieman tylyä tekstiä tähän ja ymmärrän että olet vielä varsin aloitteleva pokerin pelaaja, mutta tutustu nyt ensin ihan perusasioihin ja mieti sitten uudelleen vaikka tätä postausta..

      • shitjako

        ja toisaalta jos pysyn jokseenkin poker starssilla edes omillani sekin on jotain. Eihän kaikilta onnistu sekään. Mitä näitä anteeksi pyytelemään LOL .

        Enemmin yleensä pelaan fast Fixedejä eikä ne ole mitään hyvä voitolliselle pelaamiselle. Mut saisi olla vähän vielä nopeampiakin pöytiä kun oottaminen on tylsää. Kahta kolmeakin pöytää olen pelannut fast fixedejä yhtä aikaa ja omillani pysyn jos vähän tuuria mukana mut 15 jälk "pyörryttää" silmissä ;D

        Kyllä tää tästä ja en minä enää teitä tiukkiksia ammattilaisia häiritse.
        Kyllä MÄ pärjään.


      • sertyi89
        shitjako kirjoitti:

        ja toisaalta jos pysyn jokseenkin poker starssilla edes omillani sekin on jotain. Eihän kaikilta onnistu sekään. Mitä näitä anteeksi pyytelemään LOL .

        Enemmin yleensä pelaan fast Fixedejä eikä ne ole mitään hyvä voitolliselle pelaamiselle. Mut saisi olla vähän vielä nopeampiakin pöytiä kun oottaminen on tylsää. Kahta kolmeakin pöytää olen pelannut fast fixedejä yhtä aikaa ja omillani pysyn jos vähän tuuria mukana mut 15 jälk "pyörryttää" silmissä ;D

        Kyllä tää tästä ja en minä enää teitä tiukkiksia ammattilaisia häiritse.
        Kyllä MÄ pärjään.

        poker starilla helppoa voittoa viidessä fast pöydässä kokoajan. Pian tunnin olen seurannut. Ei näytä varianssit peliä häiritsevän yhtään. Se on helppoa jos siihen uskoo (wink).


      • sertyi89
        sertyi89 kirjoitti:

        poker starilla helppoa voittoa viidessä fast pöydässä kokoajan. Pian tunnin olen seurannut. Ei näytä varianssit peliä häiritsevän yhtään. Se on helppoa jos siihen uskoo (wink).

        siis kaikissa pöydissä voittoa.


      • shitjako
        sertyi89 kirjoitti:

        siis kaikissa pöydissä voittoa.

        Hupirahalla peli kulkee sitten oikealla ei yhtään. Tänäänkin olen pelannut hupirahalla voittoa fixed 1/2 pöydässä satunnaisella pelaamisella melkein 400$ enkä ole ottanut peliä mitenkään tosissani. Silti kaava säilyy koko ajan samana hupirahalla toimii oikealla ei toimi kuin nimellisesti ensimmäisillä käsillä. Täytyy möntää et on ihme virtuoosi ollut tuo useammalla selaimella voittoa pelaava (joku) kun eihän siinä hiirikään toimi aina kunnolla usemmalla selaimella pelatessa ja sitten jos ajattelee miten se jako on voinut pysyä tunninkin sopivana voitolliseen pelaamiseen niin voi vain ihmetellä. Vähän haishkahtelee jollekkin nyt asiat.

        Kaikki ei tiedetysti voi voittaa niin ja eihän kaikilla saa pelitilliä likaa tai liian pitkään samaa rahaa olla.


      • sertyi89
        shitjako kirjoitti:

        Hupirahalla peli kulkee sitten oikealla ei yhtään. Tänäänkin olen pelannut hupirahalla voittoa fixed 1/2 pöydässä satunnaisella pelaamisella melkein 400$ enkä ole ottanut peliä mitenkään tosissani. Silti kaava säilyy koko ajan samana hupirahalla toimii oikealla ei toimi kuin nimellisesti ensimmäisillä käsillä. Täytyy möntää et on ihme virtuoosi ollut tuo useammalla selaimella voittoa pelaava (joku) kun eihän siinä hiirikään toimi aina kunnolla usemmalla selaimella pelatessa ja sitten jos ajattelee miten se jako on voinut pysyä tunninkin sopivana voitolliseen pelaamiseen niin voi vain ihmetellä. Vähän haishkahtelee jollekkin nyt asiat.

        Kaikki ei tiedetysti voi voittaa niin ja eihän kaikilla saa pelitilliä likaa tai liian pitkään samaa rahaa olla.

        enää edes ajatella sitä (joku) pelaajaa. Tänään yllättivät sen kaverin 5den pöydän äärestä jokseenkin kuin housut kintussa "huseeraamassa tyttöjen kanssa". Kaikki meni kaverilta mitä viimeiksi tuli, eikä tainut lähellekkään riittää. Viimein lähti pois. Eiköhän nuo kaikkien hävityt rahat sinne ylöspäin virtaa. Siinä sivussa seurasin muitakin mutta ei mitään silmiin pistävää pellamista ei näkynyt. Isoissa limiiteissä pelaava Smdpair77 antaa kovan vastuksen. Jos joku käy siellä. Et näin tänään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe