Onko rapu vai leijonna jos on syntynyt 21.7 mies??? itse olen kalat ja ihastunut mieheen joka on syntynyt 21.7 sopiiko sellanen mies meikäläisille?? kiitos vastauksesta:)
Vastaukset 5
- Luomisenihme.
Toisaalla palstalla on samantyyppinen kysymys. Miehestä täytyy tietää paljon muutakin, kuin aurinkomerkki. Marsin huonesijainti on tärkeä, merkki myös. Uranus-merkki on tärkeä, varsinkin, kun Uranus on Ravussa huoneessa 10, Venus-merkki on tärkeä. Kuu niitä tärkeimpiä.
Deitti yritti iskeä, mutta löysin Thaimaa-sivuston, kielletty -18v, mitä siinä auttaa, että mies on aurinko Kalat? Kuu on Skorpionissa, Venus Oinaassa, Merkurius Vesimiehessä, Mars Kauriissa, Neptunus Skorpionissa, aurinko huoneessa 5. Lopettakaa naivit aurinkomerkkisopivuus ajatukset, kun alatte luoda parisuhdetta. - mimmi11111
riippuu vähän horoskoopista. mutta itse olen syntynyt 22.7 ja useimmiten olen rapu. mutta tunnistan itsessäni myös piirteitä leijonasta ;)
- räpy-häpy
Rapu on!
- juupelibnm
rapu olet. vaihtuu jellonaksi vasta 23.7.
- 21.07
olen syntynyt 21.7 ja ehdottomasti me juuri olemme rapuja, vaikka huomioitaisiinkin kolmastoistakin tähtimerkki joka nykyisin on olemassa. rohkeasti rapu vaan =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921403Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga86995- 42854
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden297768Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️83651- 50644
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35631- 47617
- 41605
- 28574