Kerää minulle sinisiä kiviä

Linnunsydän

Kerää minulle
sinisiä kiviä
ja laula hiljaa
kaipauksesta

Talletan
kaikki sanasi
rantojeni rosoisiin
koloihin,
joissa säilytän
hiiltyneitä unelmiani


Tulen kuluttamia
ovat päiväni,
ja yöni lentävät
nopeasti pois

Mutta illan hehkussa
sinun sielusi timantit
välkkyvät kädessäni

kuin aikaa ei ois

10

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnunsydän

      Olisikohan tämä runo pitänyt laittaa rakkausrunopalstalle ?
      No - ehkä äetparta siirtää sen, jos on tarvis...
      Nämä runot kun joskus pulpahtavat pintaan ennen kuin ehtii ajatella sen enempää

    • sininen kivi

      Voi miten herkkä ja kaunis runo; ilman muuta Rakkausruno :)
      Tykkäsin runostasi kokonaisuutena, mutta jotenkin seuraava
      säe kosketti:

      Mutta illan hehkussa
      sinun sielusi timantit
      välkkyvät kädessäni

      Kiitos kaunis Rakkausrunostasi :)

    • Tykkäsin kovasti.

      • Linnunsydän

        Kiitokset Siniselle kivelle ja Jääneidolle !
        sydämellä lintunen


    • Lumileijona

      Niin sinä kuulet kun laulan,
      ja meren pauhuksi sitä haaveilet,

      Murtuuvat vain rantojen kalliot ja
      sydämmet kovettuvat.

      Yhtään sinistä kiveä en ole löyänyt,
      mihin siis rakkauteni vien.

      Sillä olen vain,
      tavallinen mies.

      ps. Pidin kovasti runosi luomasta tunteesta,

      • Linnunsydän

        Siniset kivet ovat jonkin symboli ajatuksissani.
        Ei sitä aina tiedä itsekään, mistä mielikuvat tulevat.
        Siniset kivet ovat ehkä jotain romanttista,
        jotain sangen ainutlaatuista, kuin rakkauden satua.


      • lumileijona
        Linnunsydän kirjoitti:

        Siniset kivet ovat jonkin symboli ajatuksissani.
        Ei sitä aina tiedä itsekään, mistä mielikuvat tulevat.
        Siniset kivet ovat ehkä jotain romanttista,
        jotain sangen ainutlaatuista, kuin rakkauden satua.

        On varmaankin sinisen tarkoitus,
        kivi lie takuuna,
        sen aitouden

        Kyllä sinä varmaankin tiedät mistä,
        mielikuvin maalailet,
        sinisiä hetkiä elämääsi kaipailet.
        Yksinäisyyden tunteen poistamaa,
        sitä jota et ehkä oikeasti koekkaan.

        Ainahan me jotain kaivataan,
        kaikki tahoillaan.

        ps,
        Jotain rpmanttista varmaan saat,
        sehän kuuluu elämään,
        katsele siis sini taivasta päällä pääs,
        ja kulje haaven maailmaan.
        Se ei ole väärin ollenkaan ; )


    • Istun sinisellä kivellä
      käsi täynnä sinisiä kiviä
      ja...
      nautin runostasi:)

      Kiitos!

    • *MURUKULTA*

      Heitä hiiltyneet unelmat pois, niin mahtuu
      hänen kauniita lauluja enemmän sinne kallioiden koloihin,, ;)
      .."Mutta illan hehkussa
      sinun sielusi timantit
      välkkyvät kädessäni

      kuin aikaa ei ois "

      Hieno lopetus runollesi!

      Mukvaa pvää keskiviikon vilkuttelee Murukulta! :)

    • Minanoita

      Miten kauniisti runosi kulkeekaan...:)))

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe