Kerää minulle
sinisiä kiviä
ja laula hiljaa
kaipauksesta
Talletan
kaikki sanasi
rantojeni rosoisiin
koloihin,
joissa säilytän
hiiltyneitä unelmiani
Tulen kuluttamia
ovat päiväni,
ja yöni lentävät
nopeasti pois
Mutta illan hehkussa
sinun sielusi timantit
välkkyvät kädessäni
kuin aikaa ei ois
Kerää minulle sinisiä kiviä
10
546
Vastaukset
- Linnunsydän
Olisikohan tämä runo pitänyt laittaa rakkausrunopalstalle ?
No - ehkä äetparta siirtää sen, jos on tarvis...
Nämä runot kun joskus pulpahtavat pintaan ennen kuin ehtii ajatella sen enempää - sininen kivi
Voi miten herkkä ja kaunis runo; ilman muuta Rakkausruno :)
Tykkäsin runostasi kokonaisuutena, mutta jotenkin seuraava
säe kosketti:
Mutta illan hehkussa
sinun sielusi timantit
välkkyvät kädessäni
Kiitos kaunis Rakkausrunostasi :) Tykkäsin kovasti.
- Linnunsydän
Kiitokset Siniselle kivelle ja Jääneidolle !
sydämellä lintunen
- Lumileijona
Niin sinä kuulet kun laulan,
ja meren pauhuksi sitä haaveilet,
Murtuuvat vain rantojen kalliot ja
sydämmet kovettuvat.
Yhtään sinistä kiveä en ole löyänyt,
mihin siis rakkauteni vien.
Sillä olen vain,
tavallinen mies.
ps. Pidin kovasti runosi luomasta tunteesta,- Linnunsydän
Siniset kivet ovat jonkin symboli ajatuksissani.
Ei sitä aina tiedä itsekään, mistä mielikuvat tulevat.
Siniset kivet ovat ehkä jotain romanttista,
jotain sangen ainutlaatuista, kuin rakkauden satua. - lumileijona
Linnunsydän kirjoitti:
Siniset kivet ovat jonkin symboli ajatuksissani.
Ei sitä aina tiedä itsekään, mistä mielikuvat tulevat.
Siniset kivet ovat ehkä jotain romanttista,
jotain sangen ainutlaatuista, kuin rakkauden satua.On varmaankin sinisen tarkoitus,
kivi lie takuuna,
sen aitouden
Kyllä sinä varmaankin tiedät mistä,
mielikuvin maalailet,
sinisiä hetkiä elämääsi kaipailet.
Yksinäisyyden tunteen poistamaa,
sitä jota et ehkä oikeasti koekkaan.
Ainahan me jotain kaivataan,
kaikki tahoillaan.
ps,
Jotain rpmanttista varmaan saat,
sehän kuuluu elämään,
katsele siis sini taivasta päällä pääs,
ja kulje haaven maailmaan.
Se ei ole väärin ollenkaan ; )
Istun sinisellä kivellä
käsi täynnä sinisiä kiviä
ja...
nautin runostasi:)
Kiitos!- *MURUKULTA*
Heitä hiiltyneet unelmat pois, niin mahtuu
hänen kauniita lauluja enemmän sinne kallioiden koloihin,, ;)
.."Mutta illan hehkussa
sinun sielusi timantit
välkkyvät kädessäni
kuin aikaa ei ois "
Hieno lopetus runollesi!
Mukvaa pvää keskiviikon vilkuttelee Murukulta! :) - Minanoita
Miten kauniisti runosi kulkeekaan...:)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522