Koiramme osaa kävellä nätisti kun olemme kaksistaa lenkillä, mutta sitten kun on muita koiria tai ihmisiä niin koiralla hirmunen veto ja ulina. Varsinkin jos joku kulkee ensimmäisenä niin alkaa hirmunen ulina ja veto. Jos koira on irti niin menee ensimmäisten mukana. kutsusta tulee luokse mut samantien lähtee takasi edellä menevien luokse. Miten toimisitte näissä tilanteissa ja miten saan opetettua että voimme myös kulkea jäjessä?
Vastaukset 2
- 1 labradori
Kiinni kuin se tulee kutsusta luokse ja makupala opetat tuota rinnan sen kanssa et ei aina kuitenkaan laiteta koiraa kiinni vaikka saat sen vierelle, jatkossa koirasi tarjoutuu käskystä hihnaan laitetavaksi ihmettelee jos et kiinni laitakkaan.Valjaat koiralle mikäli sopii pysähdyt aluksi kuin toisia koiria tulee vastaan palkitset jos koira on rauhassa hiemankaan homma paranee opetuksella. Vastaus oli klassinen nämä nyt ei ole varsinaisesti paimenkoiran opetus kokemuksia vastaukseni oli klassinen.
- Karvanalle
Itse pidän koiraa (kaupungissa) irti metsälenkillä niin, että sillä on pitkä hihna perässä, laahaa vapaasti maata.
Koska en ole saanut koiraani tulemaan 100% varmuudella luokse, koira on helppo ottaa kiinni hihnasta. Tänne -käskyn opettelua aina kun on tilaisuus, tietysti. Nameja palkkioksi.
Ja tosiaan niin kuin joku tuossa neuvoi, koiraa ei pidä ottaa aina kiinni tänne -käskyllä. Silloin se tulee mielellään, kun vapauskin voi jatkua. Nami, lihapullan muru on meillä ehdoton suoiskki, aina palkaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931719
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4701279- 871154
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861063Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.40971- 93917
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta174680Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60672