Oudot asetelmat

Heksu

Miten tuntuu, että näissä jutuissa on aina sama klisee-asetelma, vanha äijä ja nuori tyttö - fakta on, että nuoret tytöt ei haaveile vanhoista miehistä. Suurin osa jutuista, joissa on muka nainen päähenkilönä on miesten kirjoittamia kyhäelmiä.

6

9222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruuneperi

      älä valita vaan kirjoita itse parempia!

    • täällä yksi

      noh, minun täytyy tunnustaa että minä olen nuori, tai no en enää niin kamalan mut kumminkin olen 25v ja minut sytyttää parhaiten vanhempi mies..
      Ikää on vaikea suoralta kädeltä sanoa, mutta olen ollut itseäni 21v vanhemman kanssa ja seurustellutkin hänen kanssaan, ja aika pitkään vielä.
      Ja nyt minut saa villiksi toinen itseäni noin 20v vanhempi mies... =) vaikka yritän pitää näppini erossa tällä kertaa ja "siirtyä" nuorempaan, mutta en voi sille mitään, vanhemmat miehet ovat minusta seksikkäämpiä ja kiihottavampia, mutta ei se ole se pelkkä ikä se ainoa kriteeri, vaan se kemia. Mutta varmasti moni voi olla erikin mieltä.

    • girlie

      Olen 20-vuotias,opiskelen,muta joudun myös tekemään töitä elääkseni.
      Olen seurustellut jo vuoden itseäni kaksikymmentäneljä vuotta vanhemman miehen kanssa.
      viettelin hänet työpaikallani ja rakastan häntä.

      Kaikki no niinkuin pitääkin,seksi on mahtavaa ja haluaisin hänet ihan kokonaan itselleni.
      Hän ei halua "sitoa" minua itseensä,asumme erillään,samassa talossa tosin ja oikeastaan vietän aikaani hänen luonaan enemmän kuin kotonani.

      Vanhemmat miehet rulez!!

      • wanderer

        Kuka oikeasti kuvittelee että nuoria tyttöjä ei kiinnosta vanhemmat miehet? Minäkin joka nyt luvallisesti saan 'himoita' vahempia miehiä, teen sitä jatkuvasti.
        Kuka ihan oikeasti jaksaa oman ikäluokkansa 'uroksia' (16v.) jotka käyttäytyvät kuin päiväkodissa. Juuri nupullaan oleva seksuaalisuus kaipaa vanhempaa opastajaa :D


    • poikaparka

      voi pojua kun tekis mieli mutta kun ei.....
      Olen 45v ukkomies ja viimeisen 4-5 vuoden aikana
      pamputellut noin tusinaa 18-22v tyttöä ihan vaan seksin merkeissä ja kivaa on ollut kaikkien kanssa.
      Muijat tykkää välillä saada kunnolla kyytiä.
      Älä poika huoli ehkä sinäkin vielä joskus saat kun ikää kertyy.

    • joo

      niin kai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1817
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1687
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      809
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe