Mopoautoja ovat bemarit.

piimeruisitti

6

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgsdfg

Taidat itse ajaa mopoautolla :(

• 2+10

Juu en aja BMV:llä.

• Audikundi

Olipa huvittava kuva. Mopojahan ne bemut on ja niiden pitsanaamaiset kuskit.

Kyllä Audi vaan on ainoa oikea PREMIUM! Audeilla ajelee vain tyylikkäät, sporttiset ja söpöt kundit.

• kerhokama..

en ostas audia ikinä.Pikkuvikainen,huonolaatuinen,ylimainostettu, heikko auto.Ja söpöt kundit heh heh.
        Söpöt..misne on??finninaamat..lökäpöksyt.Olevinaan jupit.Nehän katos tos 80-90luvulla ko lama alkoi.Hintit jäi kyllä jäljelle.Isot velkasaneeraukses olevat läskimaha ukot.No pennut ajaa vanhoja koslia ko isä pappa ostanna.Sit ne korjailee niitä vanhanajan verstaamoilla.Perheen äidit kauppakasiinaan pitää audeja lapset tarhaan ja kerhoon harrasteille.Kotiäidit siis.Saksa tuonti autoja ns.

Mitä bemuihin tulee edelleen maailman kaunein auto.Laatuauto sakemanni,mersun kaa parhaita.Mutta lisäisimpä siihen muutaman auto maailman tulokaan, seuraan jo.Väistyä saa audit volvot.Ja muut riisi japsikupit.
        Olis aika uuden ajan vanhoilliset väistykööt.Jokaisella toki on oma näkemys asioihin tääl ympärillä on paljon naapureilla jne velkaautoja jne.Työttömyyttä ja muuta eli näkemys sen mukaan.Panostakaa hyviin laatuaasioihin elämässänne.Kuten kestävyyteen.

• Ei ole tainnut pentu ajaa edes autoa siis bmw:tä.Eli ei siis tiedä mistä kirjoittaa.Kateellisten panettelua sanoisin.

• etanako

Noh, kyllähän monesta pemarista lähtee ääntä enempi kuin liikahtaa..eli paljon ääntä tyhjästä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe