En vittu mene armeijaan!

Ens vuonna katotaan!

Mä päätin just, et mä en vittu mihinkään inttiin mene, sitten ku tulee kutsunnat!

Mä vittu menen Ranskan Muukalaislegioonaan TAISTELEMAAN! Se ei ole niinku Suomessa, että leikitään sotilaita joidenkin vitun lelupyssyjen kanssa metsässä ja iltaisin otetaan kapiaisilta suihin!

SIELLÄ ON SE VITTU OIKEA MEININKI!

9

1820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfhgujhhjmndhiopjdh

Totaalikieltäytyminen on kuitenkin ihan hieno päätös. Onnea.

• EDESTÄ

Pyllistä ruotsin armylle, sven hyökkää takaa.

• Rengin rutale

Sinähän melkoinen Mooses olet, kun tiedät, mitä armeijassa tehdään ja miten, vaikket ole vielä päivääkään palvelusta suorittanut. Mie vähän luulen, ettet muuten muukalaislegioonaan edes pääsisi; on meinaan jonkin verran kovat valintakriteerit siihen porukkaan nykyään

• Puhumattakaan siitä-

Varsinkin, kun niillä Ranskan muukalaislegioonan upseereilla on vähän kyseenalainen kuva...

Sotilaan pitää "totella" upseeria sokeasti ja kun vielä ottaa huomioon, että juuri ne esimiehet muukalaislegioonassa on huhun mukaan niitä pahimpia psykopaatti-homoseksuaali-raiskaajia...

Mutta jos haluat jonkun karvaisen kersantti Jean-Clauden "isännäksesi"(vai pitäisikö jopa sanoa emännäksesi) niin AU REVOIR!

• eiks joo vittu

Tommoset vitun murhanhimoiset kiduttajakallet menestyvät armeijassa vitun hyvin, joten mene vittu sinne vaan. Katsos ei sinne vitun muukalaislegioonaankaan noin vain pääse. Tosin kaikista paras paikka teikäläiselle taitais olla vittu suljettu psykiatrinen hoito. Vittu.

• upseeri78

laki sanoo että jos et mene kutsuntoon niin sinut pidätetään puolen vuoden ehdottomaan vankeuteen.mieti tuota.minä ainaskin menen armeijaan kun täytyy

• 323srf

jos ei inttiin nii sul on 2 vaihtoehtoa sivari ja vankila

• jopee...

Käsittääkseni suomen laki kieltää suomen kansalaista osallistumasta minkään muun maan kuin suomen sotiin ja taisteluihin? Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä.

• fbgbtj

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2543
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      188
      907
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      12
      481
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      445
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      440
    Aihe