Living dead dolls nuket

jodi66

Tietääkö kukaan voiko Suomesta ostaa/tilata Living dead dolls nukkeja muualta kuin Kukunorista? Tai onko kellään tuttua, joka haluaisi päästä eroon omista nukeistaan? Erityisesti vähän vanhemmat nuket kiinnostaa kuten myös kyseisen sarjan Fashion victims nuket.

6

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttatattatatatu

      minä olisin koettamassa erottautua ainakin osasta living dead dollsejani. asunnon muutoksen myöten ei ole oikein käyttöä ollut koristeena ja rahalle on opiskelijalla aina käyttöä. jos kiinnostaa kysellä niitten perään enempäti niin voisit vaikka maililla laittaa [email protected]

      en ole suomi24:n käyttäjä, joten tätä kautta tuskin saa liiaksi yhteyttä...

    • Blibbo

      Www.blibbo.com :) En ole varma oliko se blibbo vai blippo luultavasti bb :) Sieltä voi tilata mininukkeja ja Dahlian siellä on myös Random nukkeja etkä voi tietää mikä sarjannukeista sinulle tulee mustavalkoisena.

    • kommiaa

      mistä voi tilata living dead dolls ku pitäs tyttärelleni sellanen ostaa ??? ku heillä on 2viikon päästä sellanen juhla ja sinne tarttis?? :DD

      • Blck

        Tori. Fi


    • elodia90

      Itselläni olisi myynnissä Mildread (series 10) sekä Maggot (series 11) nuket, mutta ilman hauta-arkkuja/kuolintodistuksia. HP.90e per nukke, yhdessä myytynä alennusta mutta hinnasta voi myös esittää tarjouksen! :) Molemmat on ostettu uusina ja ovat edelleen uudenveroisessa kunnossa.
      Yhteydenotot s.postiin: [email protected]

    • Blck

      Tori. Fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe