Mitä eroa on kaniinimäyräkoirilla ,kääpiömäyräkoirilla ja normaalilla mäyräkoiralla? kiitos!
Vastaukset 4
- täältä...
- keuruu
kaniini mäyräkoiran rinnan ympärys enintään 30 cm.kääpiömäyräkoiran rinnan ympärys enintään 35 cm.mittaus tapahtuu näyttelyssä jossa tuomari mittaa koiran ollessa 15 kkauden ikäinen. normaali mäyräkoira yli 35cm.näin luulisin sen menevän.
- Hukka-Musti
Ne ovat eri kokoisia:-)
- koolla ei ole väliä
ei kokojen välillä ole paljonkaan eroa - karvanlaatujen välillä paljon enemmän (pitkäkarvainen on enemmän "sohvavalio" kun taas esim. karkeakarvaisella on vahvemmat metsästysvietit ja se on ehkä vähän vaikeampi kasvatettava jollei se pääse toteuttamaan sitä puolta itsessään). Mutta kaikki koirathan ovat persoonia, eli tämä näin yleistävällä tasolla.
Itselläni on käytännön syistä nyt pitkäkarv. kääpiömäyräkoira ja luonnetta löytyy ihan tasan yhtä paljon kuin edellisistä normaalikokoisista pitkäkarvaisistakin. Mutta lystikäs pakkaus se on, kasvattaminen kysyy paljon pitkäjänteisyyttä, loogisuutta ja hermoja - mutta tuloksena saat hauskan koiran, joka leikkii vielä 14 vuotiaanakin täysillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483