Joululahja isälle

pohtiva poju 1123

Moro,

Olisiko jollain ideoita joululahjaksi isälle. Lahjan hinta voisi olla alle 20 e.
Isä käy usein töissä ja tykkää katsella tv.
Pitää myös saunomisesta ja musiikin kuuntelemisesta.

Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa, huom. lahjan hinta siis alle 20 e.
Kaikki ideat otetaan vastaan. Ja jos täällä on joku isä niin voisiko sanoa mitä haluaisi itse joululahjaksi!
Kiitos jo etukäteen!

9

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luciatytteli

Mullakin isän lahja todella iso pulma! Ajattelin ostaa jonkun kirjan ja suklaata. Vähän tylsä lahja kyllää....

• mirkka55

Mä lahjoitin isänpäivälahjaksi avaimenperän omasta valokuvasta kaiverettuna(valokuvassa olen vauvana isin sylissä) Isä tykkäs tosi paljon ja se on aina mukana. Miksi ei vois lahjoittaa joululahjaksi,paras ikinä lahja ja se on tosiaan erilainen..Kannattaa tilata tuolta :www.dogtag.fi
        =0)

• Elto

Hanki tuollainen t-paita, niin tuet samalla hyväntekeväisyyttä. Eikös kaikki tv:n katsojat ole välillä hieman poissa olevia :P

http://www.gutaa.com/node/56

• mummonmustikka

Olen ostanut omalle isälle kalenterin (sellaisen jonka saa laukkuun ja voi laittaa jokaiselle päivälle merkinnän), sitten kalenterin jonkan teetin valokuvista valokuvausliikkeessä ( se oli suht edullinen), sitten pyjaman, dvd elokuvia löytyy myös suht edulliseen hintaan esimerkiksi prismasta, citymarketista, kodin ykkösestä (onko isälläsi joku suosikki klassiko elokuva?), sitten jos isäsi tykkää urheilusta niin hänen lempilajinsa joku kirja, tai jotain muuta tarvikkeita, lempibändin cd-levy tai muu vastaava :) näitä on vaikka mitä, sen kun kauppoja kiertelemään! :)

• Iloista joulua

Sinulla on ajatusta ja ajattelet isääsi. Uskon, että isäsi arvostaa ihan mitä vain hänelle ostat ja kaikkein tärkein olet Sinä itse.

Olen paljon pois kotoa töiden takia ja nyt on pidempi joululoma ja vaikka en saisi yhtään lahjaa arvostan sitä, että saan olla lasteni ja vaimoni kanssa yhdessä.

Uskon, että isäsi arvostaa myös sitä, että Sinä olet. Kerro isällesi kuinka tärkeä hän on Sinulle niin isällesi tulee hyvä joulu.

• pohtiva poju 1123

Kiitos kaikille ehdotuksista! Löysin lahjan!

• kaaaakku
        pohtiva poju 1123 kirjoitti:

Kiitos kaikille ehdotuksista! Löysin lahjan!

Kakku.

• Kaisa_K

Nykyisin ihmisillä on jo kaikkea. Hyvä idea on antaa joululahjaksi ikimuistoinen elämys, esimerkiksi rentouttava hieronta. Iso valikoima hyviä ideoita löytyy www.elamyslahjat.fi

• Anonyymi

Alle 20 eurolla mä menisin saunatuoksu + personoitu muki -linjalla. Oon tilannut Muokkiksesta “Iskän saunavuoro” -mukin, oli alle parikymppiä ja osui tosi nappiin telkkari-illoille. Tässä selkee linkki, sieltä löytyy muitakin isälle sopivia juttuja: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat 😄 Jos haluut vielä extraa, tee kylkeen oma Spotify-soittolista isän lemppareista tai kasaa pieni TV-ilta -paketti (popparit, dippi, suklaa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      245
      6109
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4849
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      94
      3737
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      257
      3210
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2879
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      200
      2431
    7. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      61
      1948
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      262
      1827
    9. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1315
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1248
    Aihe