Mehtuumiehen puudeli asialla

blahblah

16

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ituhipin

      pitbull

    • kasot

      Kuten luultavasti kaikki lukemaan oppineet tietävätkin, metsästyksessä ei käytetä punaista pipoa eikä liiviä. Ne kuuluvat hirvijahtiin, eivätkä metsästykseen.

    • kissat liekaan

      Sundsvallissa, Ruotsissa, vauvan lastenvaunuihin muutama viikko sitten.
      Kolmikuukautinen lapsi oli ulkona nukkumassa. Kun äiti meni hakemaan lasta hyppäsi kissa
      vaunuista. Lapsi oli tukehtunut kissa maattua "lämmittelemässä" lapsen
      kasvojen päällä. Lue uutinen http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.1509723

      • suomeksi.

    • naureskelija

      paskasakkia ja punaniska koiranomistajia englannissakin. Eipä tässä voi muuta kuin naureskella.

      • Sikariluokkalainen

        paskasakki naureskelee aina toisten vahingoille


      • 10:15
        Sikariluokkalainen kirjoitti:

        paskasakki naureskelee aina toisten vahingoille

        Punaniskat että mikä tekee hyväksyttävämmäksi se että koira tappaa ihmisen kuin että se tekisi esim susi?? Tätähän ketjun aloittaja kysyi mutta niinkuin vastauksista huomaa niin täällä puhutaan 'vahingoista' Eli jos ihmisen tappaa ihminen tai puudeli niin asia on ok ja hyväksyttävissä mm vahinkona. Jos sen taas tekisi villieläin niin se on jotain aivan järkyttävää!! (Lottovoittokin sattuu kohdalle useammin kuin tämä vaihtoehto!)


      • sikariluokkalainen.
        10:15 kirjoitti:

        Punaniskat että mikä tekee hyväksyttävämmäksi se että koira tappaa ihmisen kuin että se tekisi esim susi?? Tätähän ketjun aloittaja kysyi mutta niinkuin vastauksista huomaa niin täällä puhutaan 'vahingoista' Eli jos ihmisen tappaa ihminen tai puudeli niin asia on ok ja hyväksyttävissä mm vahinkona. Jos sen taas tekisi villieläin niin se on jotain aivan järkyttävää!! (Lottovoittokin sattuu kohdalle useammin kuin tämä vaihtoehto!)

        En ole punaniskainen idiootti kysyjän tapaan mutta vastaan silti:
        Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa. Tässä ei erotella
        kotieläimiä villieläimistä. Se ei ole tarpeen kuin ei sekään oliko joku
        punaniska, paskahousu, naureskeleva piereskelijä tai joku sikariluokkalainen.


      • sikariluokkalainen. kirjoitti:

        En ole punaniskainen idiootti kysyjän tapaan mutta vastaan silti:
        Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa. Tässä ei erotella
        kotieläimiä villieläimistä. Se ei ole tarpeen kuin ei sekään oliko joku
        punaniska, paskahousu, naureskeleva piereskelijä tai joku sikariluokkalainen.

        "Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa"

        Tässä taas tyhmän apinan mietteitä. Tämä apina kun on nostanut itsensä ylempään kategoriaan kuin eläimet. Luuletko selviäväsi hengissä tästä maailmasta? Et vissiin oikein pysty hyväksymään vääjäämätöntä kuolemaa. Pelkäät, pelkäät niin vietävästi vaikkapa susia ja karhuja. Pelkäät myös koiria, rottia jne... Tuommonen apina pelkää myös bakteereje ja viruksia. Ovatko ne nyt sitten eläimiä vaiko eliöitä, mutta todennäköisesti et hyväksy niittenkään aiheuttamia kuolemantapauksia. Mutta luonto ei apinoilta kyselekkään, milloin itse kunkin kohtalona on joutua petojen raatelemaksi taikka bakteerien uhriksi. Ja onhan moni viinakuolemakin ainakin välillisesti eläintenen aiheuttama. Esim. Petohysteerikko kun juo litratolkulla viinaa petopelkoon ja kuolee maksakirroosiin, niin eikös pedot olekin aiheuttamassa tätä kuolemaa? Yhteenvetona voidaan todeta, että sinä et hyväksy kuolemaa. Mutta kun sinulta on turha kysellä tämän asian tiimoilta mielipidettä.


      • ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

        "Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa"

        Tässä taas tyhmän apinan mietteitä. Tämä apina kun on nostanut itsensä ylempään kategoriaan kuin eläimet. Luuletko selviäväsi hengissä tästä maailmasta? Et vissiin oikein pysty hyväksymään vääjäämätöntä kuolemaa. Pelkäät, pelkäät niin vietävästi vaikkapa susia ja karhuja. Pelkäät myös koiria, rottia jne... Tuommonen apina pelkää myös bakteereje ja viruksia. Ovatko ne nyt sitten eläimiä vaiko eliöitä, mutta todennäköisesti et hyväksy niittenkään aiheuttamia kuolemantapauksia. Mutta luonto ei apinoilta kyselekkään, milloin itse kunkin kohtalona on joutua petojen raatelemaksi taikka bakteerien uhriksi. Ja onhan moni viinakuolemakin ainakin välillisesti eläintenen aiheuttama. Esim. Petohysteerikko kun juo litratolkulla viinaa petopelkoon ja kuolee maksakirroosiin, niin eikös pedot olekin aiheuttamassa tätä kuolemaa? Yhteenvetona voidaan todeta, että sinä et hyväksy kuolemaa. Mutta kun sinulta on turha kysellä tämän asian tiimoilta mielipidettä.

        ei se ole näin,että jos ihminen pelkää jotain,niin se tappaa sen.sinä liioittelet asioita.sinä naurat toisten ihmisten kuolemalle.sinä pelkäät itse elämää.sinä olet vieraantunut metsästyksestä ja luonnon mukaisesta elämisestä,jota vielä suomessa on.sinä et voi ymmärtää metsästystä,mutta sinun on otettava huomioon,se tosi asia ,että metsästys kulttuuri on vuosia vielä voimassa suomessa.sinä et tule näkemään sitä päivää jolloin metsästys lakkautetaan suomesta.sano minulle yksi maa missä ei metsästetä riistaa?.olen lukenut paljon teksteäsi ja jos keskittäisit voima varasi,johonki hyödylliseen ,niin olisit pitkällä tässä elämässä.mutta sinä hakkaat sellaisen asian kans päätä nyt seinään,että voittajana et selviä ikikuuna päivänä.sitä myös olen miettinyt miksi haluat olla sylkykuppina meidän viisaitten metsästäjien joukossa,kun tulet aina häviämään kirjalliset kommenttisi.olen itse niin monta kertaa vienyt sinua ,kuin pässiä narusta,että tajua jo


      • naureskelija
        Susianalyytikko kirjoitti:

        "Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa"

        Tässä taas tyhmän apinan mietteitä. Tämä apina kun on nostanut itsensä ylempään kategoriaan kuin eläimet. Luuletko selviäväsi hengissä tästä maailmasta? Et vissiin oikein pysty hyväksymään vääjäämätöntä kuolemaa. Pelkäät, pelkäät niin vietävästi vaikkapa susia ja karhuja. Pelkäät myös koiria, rottia jne... Tuommonen apina pelkää myös bakteereje ja viruksia. Ovatko ne nyt sitten eläimiä vaiko eliöitä, mutta todennäköisesti et hyväksy niittenkään aiheuttamia kuolemantapauksia. Mutta luonto ei apinoilta kyselekkään, milloin itse kunkin kohtalona on joutua petojen raatelemaksi taikka bakteerien uhriksi. Ja onhan moni viinakuolemakin ainakin välillisesti eläintenen aiheuttama. Esim. Petohysteerikko kun juo litratolkulla viinaa petopelkoon ja kuolee maksakirroosiin, niin eikös pedot olekin aiheuttamassa tätä kuolemaa? Yhteenvetona voidaan todeta, että sinä et hyväksy kuolemaa. Mutta kun sinulta on turha kysellä tämän asian tiimoilta mielipidettä.

        Kuten toisaalla keroin, minun lääkitys on saatu nyt kohdalleen eikä
        minun enää tarvi halveksia toisia ihmisiä vaan olen iloinen että olen ihminen ja
        siitä että minulla lähimmäisiä.
        Uskon että sinäkin pääset tähän samaan jos löydät pätevän lääkärin ja hän
        tapaukseesi sopivan lääkityksen - toivoa on!


      • Urho_Jägermeister
        naureskelija kirjoitti:

        Kuten toisaalla keroin, minun lääkitys on saatu nyt kohdalleen eikä
        minun enää tarvi halveksia toisia ihmisiä vaan olen iloinen että olen ihminen ja
        siitä että minulla lähimmäisiä.
        Uskon että sinäkin pääset tähän samaan jos löydät pätevän lääkärin ja hän
        tapaukseesi sopivan lääkityksen - toivoa on!

        Kauan siinä kesti, mutta vihdoin on joku huomannut tämän käytännön pilan, jolta välttyäkseni itse rekisteröin nimimerkkini.


      • naureskelija
        Urho_Jägermeister kirjoitti:

        Kauan siinä kesti, mutta vihdoin on joku huomannut tämän käytännön pilan, jolta välttyäkseni itse rekisteröin nimimerkkini.

        Jos vain suostuist ymmärtämään oman tilasi. Yhdelläkään linkilläsi tai kirjoitelmallasi ei ole minkäänlaista vaikutusta eläinten hyvinvointiin puhumattakaan metsästyksen vähenemisestä.
        Ainoa tulos niistä on se, että saat purkaa paskaa toisten - lähimmäistesi - silmille ja korottaa omaa imageasi omissa silmissäsi.
        Jospa käyttäisit energiasi kaiken edellisen sijaan johonkin yhdistystoimintaan tai mieluummin itsesi koulutukseen niin jonain päivänä - ehkä - sinulta tulisi edes YKSI järkevä esitys.
        Totuus on tämä, se ei pala tulessakaan.
        Mutta niinkauan kuin sinulle riittää keskustelupalstojen häiriköinti nin kauan sinua ei kukaan
        vakavissaan ota vaan pellen pukua kannat vaikka siitäkin lähimmäisiäsi syytät.
        Mutta jos pellen osaasi tyydyt niin ole hyvä vaan ja jatka entiseen tyyliisi.


      • neuvokas.
        Urho_Jägermeister kirjoitti:

        Kauan siinä kesti, mutta vihdoin on joku huomannut tämän käytännön pilan, jolta välttyäkseni itse rekisteröin nimimerkkini.

        "...mutta jo pelkästään ajankäyttö linkitysten hakuun vei sinulta mahdollisuuden käyttää aikaa johonkin itsellesi hyödylliseen. No töihin sinua tuskin kukaan ottaa, mutta jos menisit vaikka työväenopiston käsityökurssille, sellaiset voivat olla terepeuttista toimintaa, joka paitsi kehittää sinun kädentaitoja, tekee henkisesti hyvää sinulle."

        Tämä on suora lainaus erään kirjoittajan kirjoituksesta mutta mielestäni se sopii juuri sinulle.
        Urho, ota edellinen ystävän neuvona - ei piruiluna!


      • kyselijä.
        naureskelija kirjoitti:

        Jos vain suostuist ymmärtämään oman tilasi. Yhdelläkään linkilläsi tai kirjoitelmallasi ei ole minkäänlaista vaikutusta eläinten hyvinvointiin puhumattakaan metsästyksen vähenemisestä.
        Ainoa tulos niistä on se, että saat purkaa paskaa toisten - lähimmäistesi - silmille ja korottaa omaa imageasi omissa silmissäsi.
        Jospa käyttäisit energiasi kaiken edellisen sijaan johonkin yhdistystoimintaan tai mieluummin itsesi koulutukseen niin jonain päivänä - ehkä - sinulta tulisi edes YKSI järkevä esitys.
        Totuus on tämä, se ei pala tulessakaan.
        Mutta niinkauan kuin sinulle riittää keskustelupalstojen häiriköinti nin kauan sinua ei kukaan
        vakavissaan ota vaan pellen pukua kannat vaikka siitäkin lähimmäisiäsi syytät.
        Mutta jos pellen osaasi tyydyt niin ole hyvä vaan ja jatka entiseen tyyliisi.

        itse ole se palstan arkkipelle, jolle ei voi muuta kuin naureskella?


      • isoja koiria jo 35v
        neuvokas. kirjoitti:

        "...mutta jo pelkästään ajankäyttö linkitysten hakuun vei sinulta mahdollisuuden käyttää aikaa johonkin itsellesi hyödylliseen. No töihin sinua tuskin kukaan ottaa, mutta jos menisit vaikka työväenopiston käsityökurssille, sellaiset voivat olla terepeuttista toimintaa, joka paitsi kehittää sinun kädentaitoja, tekee henkisesti hyvää sinulle."

        Tämä on suora lainaus erään kirjoittajan kirjoituksesta mutta mielestäni se sopii juuri sinulle.
        Urho, ota edellinen ystävän neuvona - ei piruiluna!

        uskallan väitää että tuo Sedän Amerikan pitbull oli ollut varmaan ihan jees koira mutta tuo setä ei ole osanut kasvattaa siitä oikein tai sitten sillä on ollut jokin aivokasvain mut todella ikävää tämmönen et koiraa pääsee tappamaan :( http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-news/local-news/2009/12/01/john-paul-massey-killer-dog-was-illegal-pit-bull-terrier-typ...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe