Kehtaakin lopettaa

häikäilemätön

Rahan ahneus on kaiken pahan alku ja juuri, ja kimi tuntuu olevan vain ahne ja väliinpitämätön fanejaan kohtaan. Kun vaan mania tulee niin viisveisaa meistä jotka toivoisimme että jatkais ykkösissä. Se on liikaa pyydetty jos on AHNE

7

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska mikä paska
      • paska paska paska

ihan finni paska!!!!!

• alamäki alkaa

Bonjour la kimii!! Bonjour! Bonjour drive la citroen la car !

• huonoksi F1-kuskiksi

ja sitten kun lopettaa haukutaan paskaksi, kun ei jatka F1:ssä. Mikä teille köyhille oikein kelpaa? No ei kai mikään muu kuin halpa kalja.

• rokokooo

Ovat tämänlaiset kommentit juuri sitä tyypillistä: ei osata arvostaa mitään ja ketään!
        Ei näillä junteilla ole kuin lidlin halpakalja ja korvaukset. Voiko muuta odottaakaan??

• jatkaa muualla

Ei Kimin oo pakko ajaa formuloita jos ei se halua. Lopettihan sumi ja häkkinen .ym ja Kimihän jatkaa ehkä rallissa. Teille ei vaan mikään näytä kelpaavan.Ja se on sen oma elämä tehköön mitä haluaa!!

• niinpä niin

Kimi tehkööt mitä lystää, vidduako se kellekkään kuuluu, ei sunkaan naapurit tule sulle valittaan jos vaihdat työpaikkaa tai vaikkapa peräti ammattia. Mitä helvetin väliä sillä on jos Kimi on kyllästynyt ykkösiin varsinkin sen jälkeen kuinka vittumaisesti loistokuski savustettiin pihalle. Ja noista veropakolaisuuksista sen verran että ketkäköhän sitä veroa tänne meille maksoivat, Grönholm taisi olla ainoa, mutta Saloja ja Häkkisiä myöten meni Monacoon rahat ja Palanderkin sinne veroeuronsa kiikutti. Tämä on yksi asia mitä en itse hlötasolla kovin hyvällä katso mutta jokainen tekee valintansa sen mukaan kuinka paljon euroja näkee tarvitsevansa. Eiköhän tuo Kimin valinta johtunut muistakin syistä kuin euroista. Juokaa vaan sitä halpiskaljaa, juhannuksena sitten mennään virosta hakemaan kunnon lastit jolla selviää ainakin kuukauden...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      89
      3097
    2. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      306
      2613
    3. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      141
      1959
    4. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      416
      1461
    5. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      69
      1439
    6. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1415
    7. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      47
      1028
    8. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      836
    9. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      58
      821
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      141
      811
    Aihe