Meen armeijaan nyt tammikuussa ja haluan kovasti AUK:lle ja jos siellä pärjään ni RUK:lle. Mietin tossa vaan että en kuulu kirkkoon,erosin siis 18 täytettyäni Ev.Lut kirkosta. Puolustusvoimathan on aika konservatiivinen laitos ni mietein mahtaako tolla kirkkoonkuulumattomuudella olla jotain haittaa mun tavoitteille.
Nii ja kirjotin siis tän tänne koska en löytäny mitää asepalvelukseen liittyvää keskustelualuetta täältä
Tämmöstä mietin
4
701
Vastaukset
- Asevelvollinen -90
En kattonu tarpeeks tarkkaa ympärilleni, löysin tän kutsuntakeskustelun siis Nuorten osiosta mut en huomannukkaa et se ohjautu tonne maanpuolustuskategoriaan ja siel ois ollu sopivampikin paikka tälle. Mut joo mietinnän aihe on edelleen sama
- ,,,,,
En usko, että tuosta mitään haittaa on. AUK:iin päässee melko varmasti jo sillä, että tahtoo sinne kun useimmiten halukkaita ei ole yhtä paljon kuin tarvittaisiin. Itse en kuulu mihinkään uskontokuntaan, mutta siitä riippumatta/huolimatta minut meinattiin melkein väkisin työntää AUK:iin.
- Asevelvollinen -90
Jotku sanoo et ne laittaa lukion käyneet iha väkisi aukkiin nykyää.
ja on sin vissii muutenkin vähä pakko laittaa porukkaa ku halukkaita ei enää oo niin paljoa,monet haluaa selvitä sillä puolella vuodella
- Paskanpuhuja d-luokassa
Lähde kanssani kuubaan, mene aukin sijasta taukkiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747834Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372526
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352084- 232030
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 601633
- 181599